Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Fiat E-Scudo https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=28&t=4657 |
Сторінка 2 із 4 |
Автор: | electronic [ 14 бер 2021, 23:37 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Fiat E-Scudo |
Ок, буду шукати сканер, може цей підійде... https://m.olx.ua/uk/obyavlenie/original ... HSujc.html Автосканер ELM327 v1.5 |
Автор: | electronic [ 31 серп 2021, 12:34 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Fiat E-Scudo |
Ще одна проблема, не заряджається! Зярядний блок видає напругу 340В DC, але контактори в піддоні з акумуляторами не спрацьовують. Один раз було спрацювали, зарядний струм дійшов до 10А і знову відключилися. Де шукати? |
Автор: | electronic [ 31 серп 2021, 21:48 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Fiat E-Scudo |
Є підозра що це зарядний блок, але як перевірити, хто знає? |
Автор: | electronic [ 23 лист 2021, 09:38 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Fiat E-Scudo |
До теми - хочу замінити зарядний блок для акумулятора 12 вольт. В мене стоїть не рідний (хоча рідний теж є але не робочий, може хтось відремонтує?) Flatpack 1500 перероблений під 13,8 вольт. Працює, але дуже шумлять вентилятори ( стоїть в салоні) і не хоче запускатись при мінусовій температурі (тому і стоїть в салоні). Тому хочу замінити на безшумний (без кулерів) і щоб працював при - 20 градусів. Вхідна напруга від ВВБ 200-300 вольт, вихід - 13-14 вольт 50 ампер. Чи є такий варіант? |
Автор: | electronic [ 23 лист 2021, 09:44 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Fiat E-Scudo |
electronic писав(ла): Ще одна проблема, не заряджається! Зярядний блок видає напругу 340В DC, але контактори в піддоні з акумуляторами не спрацьовують. Один раз було спрацювали, зарядний струм дійшов до 10А і знову відключилися. Де шукати? Проблема вирішилась після того як автомобіль простояв в гаражі кілька днів. Напевно від дощу дуже намок і не хотів працювати поки не став сухий |
Автор: | electronic [ 23 лист 2021, 09:48 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Fiat E-Scudo |
electronic писав(ла): Є підозра що це зарядний блок, але як перевірити, хто знає? Блок робочий! |
Автор: | Stalker_W [ 23 лист 2021, 10:54 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Fiat E-Scudo |
electronic писав(ла): Вхідна напруга від ВВБ 200-300 вольт, вихід - 13-14 вольт 50 ампер. Чи є такий варіант? Смотрите в сторону линейки MeanWell
|
Автор: | Dream Tractor [ 23 лист 2021, 15:08 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Fiat E-Scudo |
electronic писав(ла): До теми - хочу замінити зарядний блок для акумулятора 12 вольт. В мене стоїть не рідний (хоча рідний теж є але не робочий, може хтось відремонтує?) Flatpack 1500 перероблений під 13,8 вольт. Працює, але дуже шумлять вентилятори ( стоїть в салоні) і не хоче запускатись при мінусовій температурі (тому і стоїть в салоні). Тому хочу замінити на безшумний (без кулерів) і щоб працював при - 20 градусів. Вхідна напруга від ВВБ 200-300 вольт, вихід - 13-14 вольт 50 ампер. Чи є такий варіант? На Вашому місці замінив би вентилятори на менш шумні. |
Автор: | electronic [ 23 лист 2021, 20:38 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Fiat E-Scudo |
Не варіант, друга проблема лишається з температурою… |
Автор: | electronic [ 23 лист 2021, 20:40 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Fiat E-Scudo |
Stalker_W писав(ла): electronic писав(ла): Вхідна напруга від ВВБ 200-300 вольт, вихід - 13-14 вольт 50 ампер. Чи є такий варіант? Смотрите в сторону линейки MeanWellХороший варіант, дивився, але там теж є вентилятори і по ціні не дешевий, можливо в когось є б/в? |
Автор: | Dream Tractor [ 23 лист 2021, 20:49 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Fiat E-Scudo |
electronic писав(ла): Dream Tractor писав(ла): electronic писав(ла): До теми - хочу замінити зарядний блок для акумулятора 12 вольт. В мене стоїть не рідний (хоча рідний теж є але не робочий, може хтось відремонтує?) Flatpack 1500 перероблений під 13,8 вольт. Працює, але дуже шумлять вентилятори ( стоїть в салоні) і не хоче запускатись при мінусовій температурі (тому і стоїть в салоні). Тому хочу замінити на безшумний (без кулерів) і щоб працював при - 20 градусів. Вхідна напруга від ВВБ 200-300 вольт, вихід - 13-14 вольт 50 ампер. Чи є такий варіант? На Вашому місці замінив би вентилятори на менш шумні. Не варіант, друга проблема лишається з температурою… Ну Ви ж пишете, що стоять в салоні по причині температури - значить у салоні запускаються? А якщо все рівно ні, то навіщо тоді було згадувати про салон? |
Автор: | electronic [ 23 лист 2021, 21:01 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Fiat E-Scudo |
Так, виїжаю з теплого гаража, поки їду - працює пічка, не вимикаю авто, блок постійно працює, вертаюся знову в гараж. Але якщо лишити авто на вулиці на холоді вимкненим, тоді блок не запускається, навіть в салоні йому стає холодно. |
Автор: | Renegate [ 24 лист 2021, 19:14 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Fiat E-Scudo |
electronic писав(ла): Не варіант, друга проблема лишається з температурою… Скорее стоит уточнить - запускаются, но напряжение 21В и не регулируется. |
Автор: | electronic [ 25 лист 2021, 20:37 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Fiat E-Scudo |
Немає там 21 вольт, блок перероблений, стабільна напруга 13,8 вольт. Є регулятор струму ( виставлений на максимум). Коли холодно, пробує стартувати, індикатори струму на максимум два рази блимають, не виходить запуститися і в захист. Напруги на виході немає взагалі, тільки від акумулятора 11,5 вольт. Таке враження що йому не вистачає потужності для старту, ніби йде перевантаження по струму ( більше максимуму) і блок не може запуститись. Треба буде ще попробувати без акумулятора запустити… Не вийде, блок без акумулятора теж не запуститься. |
Автор: | Renegate [ 25 лист 2021, 22:47 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Fiat E-Scudo |
Не понятно, что переделывать если все регулировки есть в свободном доступе - с морды регулировка напряжения, с задницы - регулировка тока. В стандарте при минусовой температуре все стартует и работает, но вот напряжение стабильно 21в и не регулируется. Все что у вас - скорее всего - косяки переделки. Опять же выполненной непонятно для чего. |
Сторінка 2 із 4 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |