Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Fiat E-Scudo
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=28&t=4657
Сторінка 2 із 4

Автор:  electronic [ 14 бер 2021, 23:37 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Fiat E-Scudo

Ок, буду шукати сканер, може цей підійде...
https://m.olx.ua/uk/obyavlenie/original ... HSujc.html
Автосканер ELM327 v1.5

Автор:  electronic [ 31 серп 2021, 12:34 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Fiat E-Scudo

Ще одна проблема, не заряджається!
Зярядний блок видає напругу 340В DC, але контактори в піддоні з акумуляторами не спрацьовують. Один раз було спрацювали, зарядний струм дійшов до 10А і знову відключилися. Де шукати?

Автор:  electronic [ 31 серп 2021, 21:48 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Fiat E-Scudo

Є підозра що це зарядний блок, але як перевірити, хто знає?

Автор:  electronic [ 23 лист 2021, 09:38 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Fiat E-Scudo

До теми - хочу замінити зарядний блок для акумулятора 12 вольт. В мене стоїть не рідний (хоча рідний теж є але не робочий, може хтось відремонтує?) Flatpack 1500 перероблений під 13,8 вольт. Працює, але дуже шумлять вентилятори ( стоїть в салоні) і не хоче запускатись при мінусовій температурі (тому і стоїть в салоні). Тому хочу замінити на безшумний (без кулерів) і щоб працював при - 20 градусів. Вхідна напруга від ВВБ 200-300 вольт, вихід - 13-14 вольт 50 ампер. Чи є такий варіант?

Автор:  electronic [ 23 лист 2021, 09:44 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Fiat E-Scudo

electronic писав(ла):
Ще одна проблема, не заряджається!
Зярядний блок видає напругу 340В DC, але контактори в піддоні з акумуляторами не спрацьовують. Один раз було спрацювали, зарядний струм дійшов до 10А і знову відключилися. Де шукати?

Проблема вирішилась після того як автомобіль простояв в гаражі кілька днів. Напевно від дощу дуже намок і не хотів працювати поки не став сухий

Автор:  electronic [ 23 лист 2021, 09:48 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Fiat E-Scudo

electronic писав(ла):
Є підозра що це зарядний блок, але як перевірити, хто знає?

Блок робочий!

Автор:  Stalker_W [ 23 лист 2021, 10:54 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Fiat E-Scudo

electronic писав(ла):
Вхідна напруга від ВВБ 200-300 вольт, вихід - 13-14 вольт 50 ампер. Чи є такий варіант?
Смотрите в сторону линейки MeanWell

Автор:  Dream Tractor [ 23 лист 2021, 15:08 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Fiat E-Scudo

electronic писав(ла):
До теми - хочу замінити зарядний блок для акумулятора 12 вольт. В мене стоїть не рідний (хоча рідний теж є але не робочий, може хтось відремонтує?) Flatpack 1500 перероблений під 13,8 вольт. Працює, але дуже шумлять вентилятори ( стоїть в салоні) і не хоче запускатись при мінусовій температурі (тому і стоїть в салоні). Тому хочу замінити на безшумний (без кулерів) і щоб працював при - 20 градусів. Вхідна напруга від ВВБ 200-300 вольт, вихід - 13-14 вольт 50 ампер. Чи є такий варіант?

На Вашому місці замінив би вентилятори на менш шумні.

Автор:  electronic [ 23 лист 2021, 20:38 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Fiat E-Scudo

Не варіант, друга проблема лишається з температурою…

Автор:  electronic [ 23 лист 2021, 20:40 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Fiat E-Scudo

Stalker_W писав(ла):
electronic писав(ла):
Вхідна напруга від ВВБ 200-300 вольт, вихід - 13-14 вольт 50 ампер. Чи є такий варіант?
Смотрите в сторону линейки MeanWell

Хороший варіант, дивився, але там теж є вентилятори і по ціні не дешевий, можливо в когось є б/в?

Автор:  Dream Tractor [ 23 лист 2021, 20:49 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Fiat E-Scudo

electronic писав(ла):
Dream Tractor писав(ла):
electronic писав(ла):
До теми - хочу замінити зарядний блок для акумулятора 12 вольт. В мене стоїть не рідний (хоча рідний теж є але не робочий, може хтось відремонтує?) Flatpack 1500 перероблений під 13,8 вольт. Працює, але дуже шумлять вентилятори ( стоїть в салоні) і не хоче запускатись при мінусовій температурі (тому і стоїть в салоні). Тому хочу замінити на безшумний (без кулерів) і щоб працював при - 20 градусів. Вхідна напруга від ВВБ 200-300 вольт, вихід - 13-14 вольт 50 ампер. Чи є такий варіант?

На Вашому місці замінив би вентилятори на менш шумні.

Не варіант, друга проблема лишається з температурою…

Ну Ви ж пишете, що стоять в салоні по причині температури - значить у салоні запускаються? А якщо все рівно ні, то навіщо тоді було згадувати про салон? :irre:

Автор:  electronic [ 23 лист 2021, 21:01 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Fiat E-Scudo

Так, виїжаю з теплого гаража, поки їду - працює пічка, не вимикаю авто, блок постійно працює, вертаюся знову в гараж. Але якщо лишити авто на вулиці на холоді вимкненим, тоді блок не запускається, навіть в салоні йому стає холодно.

Автор:  Renegate [ 24 лист 2021, 19:14 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Fiat E-Scudo

electronic писав(ла):
Не варіант, друга проблема лишається з температурою…

Скорее стоит уточнить - запускаются, но напряжение 21В и не регулируется.

Автор:  electronic [ 25 лист 2021, 20:37 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Fiat E-Scudo

Немає там 21 вольт, блок перероблений, стабільна напруга 13,8 вольт. Є регулятор струму ( виставлений на максимум). Коли холодно, пробує стартувати, індикатори струму на максимум два рази блимають, не виходить запуститися і в захист. Напруги на виході немає взагалі, тільки від акумулятора 11,5 вольт. Таке враження що йому не вистачає потужності для старту, ніби йде перевантаження по струму ( більше максимуму) і блок не може запуститись. Треба буде ще попробувати без акумулятора запустити…
Не вийде, блок без акумулятора теж не запуститься.

Автор:  Renegate [ 25 лист 2021, 22:47 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Fiat E-Scudo

Не понятно, что переделывать если все регулировки есть в свободном доступе - с морды регулировка напряжения, с задницы - регулировка тока.
В стандарте при минусовой температуре все стартует и работает, но вот напряжение стабильно 21в и не регулируется.
Все что у вас - скорее всего - косяки переделки. Опять же выполненной непонятно для чего.

Сторінка 2 із 4 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/