Поточний час: 28 бер 2024, 12:42

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 5 ] 
Автор Повідомлення
#133111Повідомлення 16 черв 2023, 14:13 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Кременчук
Дякував (ла) 1 Подякували 4
Мій електротранспорт: киа рєй
Хочу електротранспорт: шевроле вольт
На прохання Головы Клуба раскажу трохи про Кіа Рей EV.
Додаткові файли:
IMG_4457.JPG
IMG_4457.JPG [ 353.52 КБ | Переглядів: 2441 ]
Додаткові файли:
IMG_4467.JPG
IMG_4467.JPG [ 269.06 КБ | Переглядів: 2441 ]
Додаткові файли:
Рєй.jpg
Рєй.jpg [ 309.58 КБ | Переглядів: 2441 ]

Володію машиною незабаром 3 роки. Загальні відомості такі: представлення машини відбулося у Сеулі 22 грудня 2012 року. Випускався автомобіль до 2018 року. Усього випущено близько 2000 авто. Технічні характеристики:
РОЗМІРИ
Довжина 3593 мм
Ширина 1595 мм Висота 1700 мм Колісна база 2520 мм
Споряджена маса 1185 кг
ПРИВІД
Електродвигун 50 кВт
Максимальна потужність 68 л. Максимальний крутний момент 167 Нм
АКУМУЛЯТОР
Потужність 330 В Літій-іонний полімер
Місткість 16,4 кВтг.
Повітряне охолодження.
Порти зарядки: однофазний, змінного струму (SAE J1772), DC CHAdeMO (CHAdeMO 0.9)
Час зарядки 6 годин (повільно) / 25 хвилин (швидко)
Час розгону до 100 м/год 15,9 с
Максимальна швидкість 130 км/год
Максимальний запас ходу 139 км.
Особистий досвід: автомобіль 2012 року, пробіг на сьогодні 52 тисяч км. Реальний пробіг влітку до 90 км, взимку близько 70 км. При залишку пробігу 30 км. машинка починає лаятись і вимагати зарядку. Заряджається 3,5 години бере близько 10 кВт. Високовольтна батарея швидко відключається під пасажирським сидінням штекером. Чека знаходиться під заднім сидінням. Місця в салоні дуже багато. Немає правої стійки між дверима та задні двері зсувні. Машина дуже жвава. Слабким елементом є бортовий зарядний пристрій. Ремонт можливий за допомогою оригінальних комплектуючих. Також в Україні вже є досвід перепакування батареї. Нормальний огляд авто доступний на ютюб, на каналі "TechnoVinTar".
Випуск Кіа Рей EV закінчено. Які перспективи?
На новорічному корпоративі 2023 року Чунг Ый-сун, голова Hyundai Motor Group, оприлюднив бізнес-план на цей рік. Будуть випущені нові автомобілі різних вагових категорій, у тому числі Kia EV9, Genesis G90 з технологією автономного керування 3-го рівня, Ray EV, Kona EV, Ioniq 5 Robo Taxi та PBV.
«Минулого року ми виграли нагороди «Автомобіль року у світі» та «Автомобіль року в Європі» за моделі Ioniq 5 та EV6, засновані на E-GMP, платформі, призначеній для електромобілів" - сказав голова правління. "Цього року ми будемо розробляти та постачати більш досконалі автомобілі, щоб зміцнити наше глобальне лідерство в галузі електромобілів та продовжити перехід на електрифікацію».
Перш за все, Kia запустить EV9 у Кореї у першій половині року. Це серійна модель однойменного концепт-кара, який раніше був представлений на автосалоні минулого року в Лос-Анджелесі і стане флагманом нового покоління Kia. Відповідно до розкритих специфікацій, EV9 має проїхати до 482 км без підзарядки, і відомо, що час зарядки на 80% також сягатиме 30 хвилин.
Ray EV повертається через 5 років після припинення виробництва у 2018 році. Пробіг, який був у межах 100 км через обмеження акумуляторної технології в той час, значно збільшується, а також додаються різні похідні версії, засновані на чудовому використанні простору кузова.
Чекаємо на оновлений Кіа Рей ! :bravo:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133117Повідомлення 16 черв 2023, 18:51 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Харьков-České Budějovice
Дякував (ла) 723 Подякували 662
Мій електротранспорт: Citroen C-zero, Citroen Berlingo 24kWh
По основным параметрам очень близко у тройняшкам I-Miev, C-Zero, Ion, но КИА куда практичнее благодаря более угловатому кузову и переднему приводу. Интересно, что КИА идеологически намного ближе к приемникам I-Miev, которые начали выпускать в прошлом году, чем сама I-Miev.

_________________
Наши конверсии- http://www.evlab.com.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133121Повідомлення 17 черв 2023, 06:03 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6733 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Бачив таку з битою коміркою. Сказали, що там якась високонапругова хімія - машина заряджає аж до 4,3 вольта.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133953Повідомлення 25 серп 2023, 23:04 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Харьков-České Budějovice
Дякував (ла) 723 Подякували 662
Мій електротранспорт: Citroen C-zero, Citroen Berlingo 24kWh
После шестилетнего перерыва возобновляется производство KIA Ray EV-

https://insideevs.com/news/683132/cheap ... nge-power/

_________________
Наши конверсии- http://www.evlab.com.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133962Повідомлення 26 серп 2023, 15:27 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Запорожье - Запорожская область - Украина
Дякував (ла) 3 Подякували 16
Мій електротранспорт: Электровел на LG CHEM 40Ah разобран в 2018
Хочу електротранспорт: много чего хочу но названия не знаю
Stalker_W писав(ла):
Бачив таку з битою коміркою. Сказали, що там якась високонапругова хімія - машина заряджає аж до 4,3 вольта.

Как бы да, есть три вида аккумов 3.6V-4.1V например LG, 3.7-4.2 ну и высокие 3.8-4.3V в айфонах такие


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 5 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 28


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group