Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Peugeot e-2008
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=28&t=4937
Сторінка 1 із 3

Автор:  Budivelnic [ 10 жовт 2021, 18:39 ]
Заголовок повідомлення:  Peugeot e-2008

Доброго дня,
Я новий/старий користувач, придбав Пежо 2008е , перші враження досить позитивні, в подальшому поділюсь враженнями від експлуатації

Автор:  Dream Tractor [ 10 жовт 2021, 20:09 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Пежо2008е

:winken: Вітаю з оновленням! {!_!}

Автор:  Budivelnic [ 11 жовт 2021, 10:06 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Пежо2008е

Виникла перша проблемка, втикаєш те зарядне яке йшло з авто , на дисплеї зарядка фінішувала, на зарядному замість дві зелених+1 моргаюча жовтим - зелена і червона....
Підозрюю проблеми з заземленням в розетках куди втикав.
За дві доби до цього , іншим зарядним , з іншої розетки машина спокійно зарядилась

Чи можна якось обійти тимчасово заземлення?

Автор:  Budivelnic [ 11 жовт 2021, 21:51 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Пежо2008е

Вже виправив з допомогою підказок
1 Не було заземлення( друга лампочка на зарядному не горіла) , при підключенні заземлення загорілась зеленим
2 Як виявилось має значення фаза/ноль, тобто в одному положенні вилка/розетка заряд не йде, а перевернувши вилку на 180 градусів - заряд пішов.

Правда вискочила наступна проблемка
При декларованому заряді потужністю в 3,5 Квт, заряд йде з потужністю в 2Квт

Автор:  Budivelnic [ 12 жовт 2021, 14:06 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Пежо2008е

Два режима їзди
Одна педаль - трошки задрочує бо дуже вже активна рекуперація
Дві педалі - набагато комфортніше +рекуперація в цьому режимі також присутня, тому у спокійній їзді ( особливо якщо прогнозувати перебіг подій на дорозі) в ньому також можна йти з одною педалью
Кондиціонер, за 1 годину при зовнішніх параметрах 6 градусів, в салоні 19 градусів+магнітола - за годину зїли 25 км пробігу.(це авто без руху, сидів чекав поки документи оформлялись)

Автор:  Stalker_W [ 13 жовт 2021, 08:32 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Пежо2008е

Вам сразу нужно приучится ездить одной педалью. Так намного безопаснее и удобнее. Просто не отпускаете педаль до конца, если не нужно резко тормозить.

Автор:  Budivelnic [ 15 жовт 2021, 15:14 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Пежо2008е

Зявились наступні нюанси
1 Якщо авто не ставити на зарядку( а кожного дня це не потрібно бо пробіг добовий +/-100км) , то цифри залишку ходу зранку відрізняються від тих що були на вечір на +/-10% в сторону зменшення
2 Є запитання
Краще допускати розряд нижче 10% чи не заряджати до 100%.
Питання виникло тому, що при менше 20% - через 12 годин авто заряджене на 90-95%
А спеціально зранку виходити за пару годин до виїзду щоб витягувати зарядне - якось лінь.
ПС
в авто є годинник який чи то запускає заряд чи то зупиняє..але поки що запустити цей функціонал не вдалось.

Автор:  Stalker_W [ 16 жовт 2021, 18:29 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Пежо2008е

Ответить можно только узнав, какое напряжение на ячейках машина считает за 100% а какое за 10%.

Автор:  Budivelnic [ 16 жовт 2021, 21:00 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Пежо2008е

На жаль в цьому плані жодних цифр авто не показує....
З іншого боку я можу підєднатись до виходів з батареї..але поки що не дуже то бачу де це найлегше зробити, щоб не порушувати заводську ізоляцію..
А на зарядних портах ця інформація може бути доступною
і якщо так - то в які моменти?

Автор:  Dream Tractor [ 16 жовт 2021, 22:05 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Пежо2008е

Budivelnic писав(ла):
На жаль в цьому плані жодних цифр авто не показує....
З іншого боку я можу підєднатись до виходів з батареї..але поки що не дуже то бачу де це найлегше зробити, щоб не порушувати заводську ізоляцію..
А на зарядних портах ця інформація може бути доступною
і якщо так - то в які моменти?

Я б то не робив.. {zzz}
В теорії може бути OBD порт, в який можна втикнутися смартфоном, все таки на цій платформі у PSA багато машин..

Запасний варіант - можна під'їхати з пустою батареею на CCS зарядку, де показує вольти і ампери (Ясно на ABB точно не показує) і зарядити до 90-95%. (чим менше ампер видає зарядка, тим більш репрезентативні значення напруги).

Автор:  ДядяВася [ 17 жовт 2021, 11:07 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Пежо2008е

Лучше недозаряжать. Но это не так критично, если после зарядки 100% сразу ехать.
Важно, чтоб машина длительно не стояла заряженной на 90-100%. Если намечается простой, то пусть стоит заряженной на 50-70%.

Автор:  Budivelnic [ 24 жовт 2021, 19:01 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Peugeot e-2008

Два тижні експлуатації,
- 1000 км пробігу( міський цикл),
- кондиціонер виставлений на авто 18 градусів,
- режим руху "нормальний"(як не дивно, але еко і спорт відрізняються суттєво , еко сильно задавлений, спорт сильно затратний)
Середня витрата на 100 км=16,8 Квт*годин ( по тріп2)

Автор:  Дядя Сем [ 26 жовт 2021, 13:38 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Peugeot e-2008

Досить нормально із пічкою. Влітку буде меньше. У мене в трасовому режимі (90 км/год) якщо все вимкнути у середньому 10 кВт/100 км виходить. Двигун, якщо не помиляюся, 110 кВт?

Автор:  Budivelnic [ 26 жовт 2021, 14:40 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Peugeot e-2008

Двигун -120Квт
Самому цікаво що по трасі....
Намічається Львів-Плай-Львів = приблизно 320 км ...там і побачимо що покажуть гори й траса.

Автор:  Budivelnic [ 29 жовт 2021, 16:13 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Peugeot e-2008

Призвичаївся до режиму В ( одна педаль)
+спробував користуватись еко( ще є нормаль та спорт)
В еко режимі споживання нижче на 10% від нормального..але авто тоді більш подібне по повадкам до ДВС

Плюс запитання
Чи є таке поняття як тренування батареї?
З часом бачу що
а - лічильник залишку більш адекватно показує ніж це було спочатку
б - на еко режимі, автономний пробіг починає наближатись до заявлених виробником 360 км від заряду
було першу 1000 ( 4 заряди) - 280 км
зараз (після 5 заряду) візуально виглядає що дійду до 310-320+

Сторінка 1 із 3 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/