Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Peugeot e-2008 https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=28&t=4937 |
Сторінка 1 із 3 |
Автор: | Budivelnic [ 10 жовт 2021, 18:39 ] |
Заголовок повідомлення: | Peugeot e-2008 |
Доброго дня, Я новий/старий користувач, придбав Пежо 2008е , перші враження досить позитивні, в подальшому поділюсь враженнями від експлуатації |
Автор: | Dream Tractor [ 10 жовт 2021, 20:09 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Пежо2008е |
Вітаю з оновленням! |
Автор: | Budivelnic [ 11 жовт 2021, 10:06 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Пежо2008е |
Виникла перша проблемка, втикаєш те зарядне яке йшло з авто , на дисплеї зарядка фінішувала, на зарядному замість дві зелених+1 моргаюча жовтим - зелена і червона.... Підозрюю проблеми з заземленням в розетках куди втикав. За дві доби до цього , іншим зарядним , з іншої розетки машина спокійно зарядилась Чи можна якось обійти тимчасово заземлення? |
Автор: | Budivelnic [ 11 жовт 2021, 21:51 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Пежо2008е |
Вже виправив з допомогою підказок 1 Не було заземлення( друга лампочка на зарядному не горіла) , при підключенні заземлення загорілась зеленим 2 Як виявилось має значення фаза/ноль, тобто в одному положенні вилка/розетка заряд не йде, а перевернувши вилку на 180 градусів - заряд пішов. Правда вискочила наступна проблемка При декларованому заряді потужністю в 3,5 Квт, заряд йде з потужністю в 2Квт |
Автор: | Budivelnic [ 12 жовт 2021, 14:06 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Пежо2008е |
Два режима їзди Одна педаль - трошки задрочує бо дуже вже активна рекуперація Дві педалі - набагато комфортніше +рекуперація в цьому режимі також присутня, тому у спокійній їзді ( особливо якщо прогнозувати перебіг подій на дорозі) в ньому також можна йти з одною педалью Кондиціонер, за 1 годину при зовнішніх параметрах 6 градусів, в салоні 19 градусів+магнітола - за годину зїли 25 км пробігу.(це авто без руху, сидів чекав поки документи оформлялись) |
Автор: | Stalker_W [ 13 жовт 2021, 08:32 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Пежо2008е |
Вам сразу нужно приучится ездить одной педалью. Так намного безопаснее и удобнее. Просто не отпускаете педаль до конца, если не нужно резко тормозить. |
Автор: | Budivelnic [ 15 жовт 2021, 15:14 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Пежо2008е |
Зявились наступні нюанси 1 Якщо авто не ставити на зарядку( а кожного дня це не потрібно бо пробіг добовий +/-100км) , то цифри залишку ходу зранку відрізняються від тих що були на вечір на +/-10% в сторону зменшення 2 Є запитання Краще допускати розряд нижче 10% чи не заряджати до 100%. Питання виникло тому, що при менше 20% - через 12 годин авто заряджене на 90-95% А спеціально зранку виходити за пару годин до виїзду щоб витягувати зарядне - якось лінь. ПС в авто є годинник який чи то запускає заряд чи то зупиняє..але поки що запустити цей функціонал не вдалось. |
Автор: | Stalker_W [ 16 жовт 2021, 18:29 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Пежо2008е |
Ответить можно только узнав, какое напряжение на ячейках машина считает за 100% а какое за 10%. |
Автор: | Budivelnic [ 16 жовт 2021, 21:00 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Пежо2008е |
На жаль в цьому плані жодних цифр авто не показує.... З іншого боку я можу підєднатись до виходів з батареї..але поки що не дуже то бачу де це найлегше зробити, щоб не порушувати заводську ізоляцію.. А на зарядних портах ця інформація може бути доступною і якщо так - то в які моменти? |
Автор: | Dream Tractor [ 16 жовт 2021, 22:05 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Пежо2008е |
Budivelnic писав(ла): На жаль в цьому плані жодних цифр авто не показує.... З іншого боку я можу підєднатись до виходів з батареї..але поки що не дуже то бачу де це найлегше зробити, щоб не порушувати заводську ізоляцію.. А на зарядних портах ця інформація може бути доступною і якщо так - то в які моменти? Я б то не робив.. В теорії може бути OBD порт, в який можна втикнутися смартфоном, все таки на цій платформі у PSA багато машин.. Запасний варіант - можна під'їхати з пустою батареею на CCS зарядку, де показує вольти і ампери (Ясно на ABB точно не показує) і зарядити до 90-95%. (чим менше ампер видає зарядка, тим більш репрезентативні значення напруги). |
Автор: | ДядяВася [ 17 жовт 2021, 11:07 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Пежо2008е |
Лучше недозаряжать. Но это не так критично, если после зарядки 100% сразу ехать. Важно, чтоб машина длительно не стояла заряженной на 90-100%. Если намечается простой, то пусть стоит заряженной на 50-70%. |
Автор: | Budivelnic [ 24 жовт 2021, 19:01 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Peugeot e-2008 |
Два тижні експлуатації, - 1000 км пробігу( міський цикл), - кондиціонер виставлений на авто 18 градусів, - режим руху "нормальний"(як не дивно, але еко і спорт відрізняються суттєво , еко сильно задавлений, спорт сильно затратний) Середня витрата на 100 км=16,8 Квт*годин ( по тріп2) |
Автор: | Дядя Сем [ 26 жовт 2021, 13:38 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Peugeot e-2008 |
Досить нормально із пічкою. Влітку буде меньше. У мене в трасовому режимі (90 км/год) якщо все вимкнути у середньому 10 кВт/100 км виходить. Двигун, якщо не помиляюся, 110 кВт? |
Автор: | Budivelnic [ 26 жовт 2021, 14:40 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Peugeot e-2008 |
Двигун -120Квт Самому цікаво що по трасі.... Намічається Львів-Плай-Львів = приблизно 320 км ...там і побачимо що покажуть гори й траса. |
Автор: | Budivelnic [ 29 жовт 2021, 16:13 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Peugeot e-2008 |
Призвичаївся до режиму В ( одна педаль) +спробував користуватись еко( ще є нормаль та спорт) В еко режимі споживання нижче на 10% від нормального..але авто тоді більш подібне по повадкам до ДВС Плюс запитання Чи є таке поняття як тренування батареї? З часом бачу що а - лічильник залишку більш адекватно показує ніж це було спочатку б - на еко режимі, автономний пробіг починає наближатись до заявлених виробником 360 км від заряду було першу 1000 ( 4 заряди) - 280 км зараз (після 5 заряду) візуально виглядає що дійду до 310-320+ |
Сторінка 1 із 3 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |