Поточний час: 27 квіт 2024, 08:40

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 40 ]  На сторінку 1, 2, 3  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Peugeot e-2008
#122506Повідомлення 10 жовт 2021, 18:39 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: львів
Дякував (ла) 4 Подякували 8
Доброго дня,
Я новий/старий користувач, придбав Пежо 2008е , перші враження досить позитивні, в подальшому поділюсь враженнями від експлуатації


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Пежо2008е
#122510Повідомлення 10 жовт 2021, 20:09 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1564 Подякували 307
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
:winken: Вітаю з оновленням! {!_!}


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Пежо2008е
#122513Повідомлення 11 жовт 2021, 10:06 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: львів
Дякував (ла) 4 Подякували 8
Виникла перша проблемка, втикаєш те зарядне яке йшло з авто , на дисплеї зарядка фінішувала, на зарядному замість дві зелених+1 моргаюча жовтим - зелена і червона....
Підозрюю проблеми з заземленням в розетках куди втикав.
За дві доби до цього , іншим зарядним , з іншої розетки машина спокійно зарядилась

Чи можна якось обійти тимчасово заземлення?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Пежо2008е
#122520Повідомлення 11 жовт 2021, 21:51 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: львів
Дякував (ла) 4 Подякували 8
Вже виправив з допомогою підказок
1 Не було заземлення( друга лампочка на зарядному не горіла) , при підключенні заземлення загорілась зеленим
2 Як виявилось має значення фаза/ноль, тобто в одному положенні вилка/розетка заряд не йде, а перевернувши вилку на 180 градусів - заряд пішов.

Правда вискочила наступна проблемка
При декларованому заряді потужністю в 3,5 Квт, заряд йде з потужністю в 2Квт


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Пежо2008е
#122526Повідомлення 12 жовт 2021, 14:06 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: львів
Дякував (ла) 4 Подякували 8
Два режима їзди
Одна педаль - трошки задрочує бо дуже вже активна рекуперація
Дві педалі - набагато комфортніше +рекуперація в цьому режимі також присутня, тому у спокійній їзді ( особливо якщо прогнозувати перебіг подій на дорозі) в ньому також можна йти з одною педалью
Кондиціонер, за 1 годину при зовнішніх параметрах 6 градусів, в салоні 19 градусів+магнітола - за годину зїли 25 км пробігу.(це авто без руху, сидів чекав поки документи оформлялись)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Пежо2008е
#122540Повідомлення 13 жовт 2021, 08:32 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6750 Подякували 2485
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Вам сразу нужно приучится ездить одной педалью. Так намного безопаснее и удобнее. Просто не отпускаете педаль до конца, если не нужно резко тормозить.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Пежо2008е
#122593Повідомлення 15 жовт 2021, 15:14 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: львів
Дякував (ла) 4 Подякували 8
Зявились наступні нюанси
1 Якщо авто не ставити на зарядку( а кожного дня це не потрібно бо пробіг добовий +/-100км) , то цифри залишку ходу зранку відрізняються від тих що були на вечір на +/-10% в сторону зменшення
2 Є запитання
Краще допускати розряд нижче 10% чи не заряджати до 100%.
Питання виникло тому, що при менше 20% - через 12 годин авто заряджене на 90-95%
А спеціально зранку виходити за пару годин до виїзду щоб витягувати зарядне - якось лінь.
ПС
в авто є годинник який чи то запускає заряд чи то зупиняє..але поки що запустити цей функціонал не вдалось.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Пежо2008е
#122611Повідомлення 16 жовт 2021, 18:29 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6750 Подякували 2485
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Ответить можно только узнав, какое напряжение на ячейках машина считает за 100% а какое за 10%.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Пежо2008е
#122614Повідомлення 16 жовт 2021, 21:00 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: львів
Дякував (ла) 4 Подякували 8
На жаль в цьому плані жодних цифр авто не показує....
З іншого боку я можу підєднатись до виходів з батареї..але поки що не дуже то бачу де це найлегше зробити, щоб не порушувати заводську ізоляцію..
А на зарядних портах ця інформація може бути доступною
і якщо так - то в які моменти?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Пежо2008е
#122616Повідомлення 16 жовт 2021, 22:05 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1564 Подякували 307
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
Budivelnic писав(ла):
На жаль в цьому плані жодних цифр авто не показує....
З іншого боку я можу підєднатись до виходів з батареї..але поки що не дуже то бачу де це найлегше зробити, щоб не порушувати заводську ізоляцію..
А на зарядних портах ця інформація може бути доступною
і якщо так - то в які моменти?

Я б то не робив.. {zzz}
В теорії може бути OBD порт, в який можна втикнутися смартфоном, все таки на цій платформі у PSA багато машин..

Запасний варіант - можна під'їхати з пустою батареею на CCS зарядку, де показує вольти і ампери (Ясно на ABB точно не показує) і зарядити до 90-95%. (чим менше ампер видає зарядка, тим більш репрезентативні значення напруги).


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Пежо2008е
#122633Повідомлення 17 жовт 2021, 11:07 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1122
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Лучше недозаряжать. Но это не так критично, если после зарядки 100% сразу ехать.
Важно, чтоб машина длительно не стояла заряженной на 90-100%. Если намечается простой, то пусть стоит заряженной на 50-70%.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Peugeot e-2008
#122815Повідомлення 24 жовт 2021, 19:01 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: львів
Дякував (ла) 4 Подякували 8
Два тижні експлуатації,
- 1000 км пробігу( міський цикл),
- кондиціонер виставлений на авто 18 градусів,
- режим руху "нормальний"(як не дивно, але еко і спорт відрізняються суттєво , еко сильно задавлений, спорт сильно затратний)
Середня витрата на 100 км=16,8 Квт*годин ( по тріп2)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Peugeot e-2008
#122854Повідомлення 26 жовт 2021, 13:38 
Не в мережі

Звідки: Почти Киевские мы
Дякував (ла) 0 Подякували 8
Мій електротранспорт: JAC iEVS4
Хочу електротранспорт: BYD Tang Plus EV
Досить нормально із пічкою. Влітку буде меньше. У мене в трасовому режимі (90 км/год) якщо все вимкнути у середньому 10 кВт/100 км виходить. Двигун, якщо не помиляюся, 110 кВт?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Peugeot e-2008
#122855Повідомлення 26 жовт 2021, 14:40 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: львів
Дякував (ла) 4 Подякували 8
Двигун -120Квт
Самому цікаво що по трасі....
Намічається Львів-Плай-Львів = приблизно 320 км ...там і побачимо що покажуть гори й траса.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Peugeot e-2008
#122913Повідомлення 29 жовт 2021, 16:13 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: львів
Дякував (ла) 4 Подякували 8
Призвичаївся до режиму В ( одна педаль)
+спробував користуватись еко( ще є нормаль та спорт)
В еко режимі споживання нижче на 10% від нормального..але авто тоді більш подібне по повадкам до ДВС

Плюс запитання
Чи є таке поняття як тренування батареї?
З часом бачу що
а - лічильник залишку більш адекватно показує ніж це було спочатку
б - на еко режимі, автономний пробіг починає наближатись до заявлених виробником 360 км від заряду
було першу 1000 ( 4 заряди) - 280 км
зараз (після 5 заряду) візуально виглядає що дійду до 310-320+


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 40 ]              На сторінку 1, 2, 3  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 109


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group