Поточний час: 28 бер 2024, 22:34

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 183 ]  На сторінку Пред.  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Конструирование ВВБ электромобиля
#127869Повідомлення 29 лип 2022, 22:36 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1552 Подякували 306
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
Чи варто лудити мідні перемички між модулями ВВБ, в площині контакту? Зробив саморобні, поки не наніс ізоляцію є ще час послухати поради і подумати. :) Маю пару елементів з серійних батарей з не покритою міддю. Але то що зробив темніє буквально на очах на повітрі, і це в суху сонячну погоду.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конструирование ВВБ электромобиля
#127871Повідомлення 30 лип 2022, 08:10 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1055 Подякували 1068
Покажи, как получилось


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конструирование ВВБ электромобиля
#127876Повідомлення 30 лип 2022, 18:47 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 22 Подякували 61
Мій електротранспорт: 1квт евел
Dream Tractor писав(ла):
Чи варто лудити мідні перемички

Обов'язково, щоб не кородували


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конструирование ВВБ электромобиля
#127877Повідомлення 30 лип 2022, 20:45 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 163 Подякували 556
Хочу електротранспорт: Tesla Model3
Я маю іншу думку. Лудити має сенс коли провідник і клема з різних металів. Якщо мідь до міді по достатньо відшліфувати поверхні і добре затягнути з рекомендованим виробником моментом.

_________________
Electric Drive Solutions Laboratory (EDSLab)

ЗАЗ 1103 "Slavuta AC Electric"
ГАЗ 24 "Волга электро"
А091 "Богдан электро"
ХТЗ Е25 "Эдисон"
VW T5 "Combi drive"
"Synchronous"
Volvo 740 GL EDSLab
КМЗ "Днепр электро Bonneville"
Dong Feng EDSLab
ЗАЗ 11055 "Tavria electro smart pickup"
ЗАЗ 1102 "Tavria electro smart coupe"

Во имя Ампера и Вольта, и сына их - Ватта,Аминь!!!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конструирование ВВБ электромобиля
#127881Повідомлення 31 лип 2022, 00:33 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1552 Подякували 306
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
Инженер писав(ла):
Покажи, как получилось

Додаткові файли:
IMAG1342.jpg
IMAG1342.jpg [ 248.03 КБ | Переглядів: 1903 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конструирование ВВБ электромобиля
#127882Повідомлення 31 лип 2022, 09:53 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 22 Подякували 61
Мій електротранспорт: 1квт евел
Алексей В писав(ла):
Я маю іншу думку. Лудити має сенс коли провідник і клема з різних металів

Високоомний оксид міді ніхто не відміняв)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конструирование ВВБ электромобиля
#127883Повідомлення 31 лип 2022, 10:18 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1552 Подякували 306
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
Алексей В писав(ла):
Я маю іншу думку. Лудити має сенс коли провідник і клема з різних металів. Якщо мідь до міді по достатньо відшліфувати поверхні і добре затягнути з рекомендованим виробником моментом.

Схоже на нікельовану мідь.

Доречі, спеціально поклав у кадр механічний розмикач від серійного авто з чистою міддю.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конструирование ВВБ электромобиля
#127891Повідомлення 31 лип 2022, 13:41 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 126 Подякували 627
Мій електротранспорт: Пежо 205
Vitali писав(ла):
Алексей В писав(ла):
Я маю іншу думку. Лудити має сенс коли провідник і клема з різних металів

Високоомний оксид міді ніхто не відміняв)

Я ВСІ зеднання промащую авто-малом(як на мене-зберігае від "корозіі")

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 45 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конструирование ВВБ электромобиля
#132015Повідомлення 26 бер 2023, 11:27 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1055 Подякували 1068
Вопрос к знающим
Какой разбег между ячейками по напряжению (в мВ) можно считать
Отличным
Нормальным
Предельно допустимым
Недопустимым
(Батарея от Фиат 500е 97s)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конструирование ВВБ электромобиля
#132016Повідомлення 26 бер 2023, 20:34 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Какого года батарея? 97-го? :nein:

В нормальной батарее разбег обычно 10-15 мВ. 50-60 мВ тоже нормально.
В принципе, разбег может быть любой, просто, разбег в 200 мВ уменьшит запас хода примерно на треть.

А если ячейки имеют разную емкость, то как ты их не балансируй, пробег это не увеличит - он будет определяться самой слабой ячейкой.
Если нет возможности заменить слабую, то я обычно выравниваю батарею вверху, а слабые ячейки заряжаю чуть выше нормальных (на величину разбега).

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конструирование ВВБ электромобиля
#132027Повідомлення 27 бер 2023, 17:37 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1055 Подякували 1068
Какого года батарея? 97-го? :nein:
По моему 2016
А на что это влияет?
Батарея вся целиком, просто я для проверки привода использовал часть модулей и они отличаются от остальных гдето на 0.07-0,08В
Было до 0.15 но немного подтянулись
У основной массы ячеек разбег не более 0.02-0.03В
БМС Юры Романтика
Но блин так долго балансируется…
Емкость думаю у всех одинаковая ибо батарея покупалась целиком и разбег на всех не превышал действительно 10-15мВ


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конструирование ВВБ электромобиля
#132030Повідомлення 27 бер 2023, 19:05 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Dream Tractor писав(ла):
Додаткові файли:
IMAG1342.jpg
І як ви крутили гайку на нижньому поверху батареї?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конструирование ВВБ электромобиля
#132031Повідомлення 27 бер 2023, 19:57 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Уже много раз писал, но все равно, существует устойчивое заблуждение, что в литиевой батарее главное - балансировка! На самом деле, полезность этой функции где-то на 10-м месте.

Первичная балансировка делается вручную (не, если облом, то можно подождать недельку или месяц, тогда БМС отбалансирует автоматически, и это при условии, что батарея будет эксплуатироваться. В таких случаях обычно замечают, что пробег увеличивается, и делают ошибочный вывод, что батарею натренировали...).

В данном конкретном случае (ячейки Фиат 500е) я бы рекомендовал зарядить все до 4,1 В. Можно сначала все оптом, желательно при температуре 15-20 градусов, а когда отдельные достигнут 4,15 В, продолжить дозарядку только персонально отстающих. (Почему 4,15? Потому что после отключения зарядки через некоторое время будет 4,1 В.).
Потом можно разрядить батарею (примерно до 3,5 В на ячейках) номинальным током (с контролем напряжения на ячейках). Если есть ячейки с меньшей емкостью, они разрядятся сильнее остальных. Их или поменять, или зарядить (вверху) немного выше нормальных.

Как-то так.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конструирование ВВБ электромобиля
#132032Повідомлення 27 бер 2023, 20:07 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1552 Подякували 306
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
Stalker_W писав(ла):
Dream Tractor писав(ла):
Додаткові файли:
IMAG1342.jpg
І як ви крутили гайку на нижньому поверху батареї?

Спочатку на нижньому модулі затягую фінальним моментом перемичку, на верхній кінець перемички надіваю приспособу-ізолятор, модуль другого поверху насуваю збоку якби піддіваючи перемичку силовим контактом. Залишається лише зняти ізолятор і натягнути кінець перемички на гвинт, 30х1мм напрочуд чудового гнеться.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конструирование ВВБ электромобиля
#132033Повідомлення 27 бер 2023, 20:21 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1055 Подякували 1068
ДядяВася писав(ла):
Уже много раз писал, но все равно, существует устойчивое заблуждение, что в литиевой батарее главное - балансировка! На самом деле, полезность этой функции где-то на 10-м месте.

Первичная балансировка делается вручную (не, если облом, то можно подождать недельку или месяц, тогда БМС отбалансирует автоматически, и это при условии, что батарея будет эксплуатироваться. В таких случаях обычно замечают, что пробег увеличивается, и делают ошибочный вывод, что батарею натренировали...).

В данном конкретном случае (ячейки Фиат 500е) я бы рекомендовал зарядить все до 4,1 В. Можно сначала все оптом, желательно при температуре 15-20 градусов, а когда отдельные достигнут 4,15 В, продолжить дозарядку только персонально отстающих. (Почему 4,15? Потому что после отключения зарядки через некоторое время будет 4,1 В.).
Потом можно разрядить батарею (примерно до 3,5 В на ячейках) номинальным током (с контролем напряжения на ячейках). Если есть ячейки с меньшей емкостью, они разрядятся сильнее остальных. Их или поменять, или зарядить (вверху) немного выше нормальных.

Как-то так.

Заряжать (дозаряжать) по отдельности отстающие ячейки проблематично
Всё спаковано и смонтировано, так шо лучше уж неделю-другую подождать
шоб бмс потрудилось :D
В остальном - спасибо большое, всё принял к сведению , постараюсь запомнить


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 183 ]              На сторінку Пред.  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 15


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group