Поточний час: 28 бер 2024, 14:09

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 51 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.
Автор Повідомлення
#114511Повідомлення 22 січ 2021, 11:15 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 7 Подякували 34
Kapral88 писав(ла):
Тогда не пойму ваших советов. Вы торгуете бостонами?

Батарея автора топіка наче робоча має БМС на той самий діапазон напруг що і бостони. Але не влаштовує динамічними характеристиками, причому ще й в холод, . Самий простий спосіб добавити ще кілька паралельних рядів батарей. З 18650 доведеться два ряди допаювати, причому за ціною бостона це буде дві батарейки по 50 грн (по такій ціні батарейки будуть "ноутбучні") і таких 20 штук. Тому, щоб компенсувати просадку найкраще підходять бостони, 1 ряд 10 штук...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114512Повідомлення 22 січ 2021, 11:43 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла) 5 Подякували 47
За 50 можно нормальные брать, ноутбучных хлам по 10-20 продают, всё, что выше - это впаривание цены


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114516Повідомлення 22 січ 2021, 15:54 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Олександрія
Дякував (ла) 31 Подякували 41
Мій електротранспорт: електровелосипед, повний привід
Ліпити бостони до ноутбучного хламу, збираючи АКБ з різнопланових чарунок? :?
Краще продати ту батарею та придбати нову з високотокових низькоімпедансних банок.
АКБ самий коштовний компонент електротранспорту, і економія на ньому, завжди вилазить боком.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114517Повідомлення 22 січ 2021, 17:03 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 7 Подякували 114
Мій електротранспорт: 2WD планетарный полный привод е-велосипед
Хочу електротранспорт: Tesla M3 4WD
Начнем с начала. Тема "Не тягне акум,йде велика просадка по вольтажу".
Теперь требуется понять,насколько просадка? Есть две большие разницы: сидит дядя 100 кило живого веса+пару сумок с хламом на велике. Дядя с места нажимает курок на полный газ.
И второй вариант: дядя 100 кило весу со всей силы крутит педальки и едет в гору. Расход энергии будет сильно разный. Кому-то и 2 вольта - мегапросадка,а кому-то 10 вольт (42В...32В) нормально.
Считаю просадку в 10 В нормой (36 В батарея) при сильной нагрузке. Почему? У Модел С очумелые ручонки при разгоне померили просадку. Полностью заряженная батарея, 4,15 до 3,22 В есть глубочайшая просадка на 5 секунд,пока она с места 100-ку набирает. Это норма! И не надо стращать тут: вот мол,Бостоны рулят,пакеты лифера рулят,титанаты точно рулят ....


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114518Повідомлення 22 січ 2021, 17:20 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
А вообще то,проводить тесты и ездить на дохлой батарее при минусовой температуре смысла нет от слова совсем. Да и не время сейчас покупать б.у батареи.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114519Повідомлення 22 січ 2021, 18:05 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Олександрія
Дякував (ла) 31 Подякували 41
Мій електротранспорт: електровелосипед, повний привід
Den Tumanov писав(ла):
Считаю просадку в 10 В нормой (36 В батарея) при сильной нагрузке. .... Это норма!
10В норма? Получается 1В на банку? Ну это наверное если только оправдывать продавцов таких батарей. :o
При такой просадке емкость батареи будет использоватся далеко не на все 100%.
И при такой просадке в 1В, и напряжении на банках 3,8В уже может отрубать защита БМС или контроллера.
Не раз наблюдалось такое с "плохими батареями", это уже не езда а "збочення".
Когда полностью зараженная батарея при езде под гору вырубалась БМС-ой.
Нужно останавливаться, снимать разъем питания и выжидать несколько секунд, когда восстановиться.
Иногда первым отключает контроллер (зависит от настроек БМС-ки и контроллера).
Это несколько "лучший" режим, на несколько секунд нужно полностью сбрасывать газ.
Тут проще, не нужно разрывать цепь питания, но в любом случае, это уже не езда а "извращение".
Резко газонуть и притопить на старте нельзя, под горку тоже, того и жди что вырубиться.
Сама батарея при такой просадке(высоком внутреннём сопротивлении) грееться.
Думаешь что батарея разрядилась, ставишь её на зарядку, но нет, через несколько минут она уже заряженна.
Такая картина наблюдаеться, когда аккумулятор "конкретно б/у", или собран из "ноутбучного" и пр. "хлама".

ТС вон уже при просадке 5В наблюдает "неудобства" в динамике и пр., а шо будет при просадке в 10В?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114522Повідомлення 22 січ 2021, 21:20 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 406 Подякували 530
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Акумулятор для велосипеда із вживаних ноутбучних елементів це погана ідея. Елементи є енергетичні, в яких великий запас енергії, але мала струмовіддача. Вони використовуються в основному для резервного живлення. Другий тип елементів це силові, в них менша емність, але великі струми. Такі використовуються там де потрібна велика струмовіддача, наприклад в електротранспорті, в вайпах і т.д.
В батареях ноутбуків використовуються енергетичні елементи, до того ж хороші батареї ніхто не розбирає, а лише ті, які своє вже віджили. Різні елементи, різних виробників із різними характеристиками ліпити в одну батарею неможна. Навіть якщо купити нові ноутбучні елементи, то нормально працювати на транспорті вони не будуть, адже в них інше призначення.
Тому для велосипеда потрібні силові елементи із запасом ємності, щоб вони не працювали на критично допустимій межі, адже від цього прямо залежить їх тривалість життя. viewtopic.php?f=32&t=2151#p43642
На мою думку ємність вашої батареї для контролера із струмом 20А має бути мінімум 15-20Аг, тоді для батареї і для вас можна створити комфортні умови. У мене контролер 22А батарея 29Аг 1Р, в основному працює в діапазоні 3,5-4В на елемент, без напрягу і завжди вистачає.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114525Повідомлення 22 січ 2021, 22:16 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 2 Подякували 37
Егорка писав(ла):
З вищенаписаного я зрозумів,що в мене йде 2С,тут мені пропонують акум з банок LG 29м,були рік на консервації,плата бмс на 30-35А,недорого,чуть більше двушки,може бути норм?

Не подойдут, не высокотоковые.
Эти тоже середнячки, но если брать то посмотрите на эти модели.
Лучше lg m26 на 10 A
Еще лучше Lg MH1 3200mah 10 A или lg MJ1 3500mAh 10А

Но покупать нужно у проверенных продавцов, очень много подделок. Отличить подделку легко, купить одну батарейку и проверить вн. сопротивление и емкость. Особенено много подделок от недобренда litokala, который перемаркировует батарейки обычных китайский брендов. Кстати в китае его нет. В китае производители продают аккумуляторы под своим именем с незавышенными параметрами.
Например Lishen 18650 li-ion 2500mAh (LR1865SZ) 16 мОм 5С
BAK N18650cnp 16 мОм 10С


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114526Повідомлення 22 січ 2021, 23:06 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла) 5 Подякували 47
В ноутбуки видел максимум 2600мач (это только пока новые!), что ставят, это, на минуточку, на уровне восьмилетней теслы! Ещё один аргумент, что ноутбучные - полный шлак.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114527Повідомлення 22 січ 2021, 23:10 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Гайсин
Дякував (ла) 46 Подякували 1
Мій електротранспорт: Эвел полнопривод гибрид
Хочу електротранспорт: Тесла)
Да,дякую всім,думок так багато,що ще більше засумував за своїм "свинцем"!)) а чи правда,що круїз режим вбиває акум?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114534Повідомлення 23 січ 2021, 11:40 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 2 Подякували 37
Егорка писав(ла):
Да,дякую всім,думок так багато,що ще більше засумував за своїм "свинцем"!)) а чи правда,що круїз режим вбиває акум?

Нет.
Износ есть всегда.
Повышенный происходит от таких основных факторов.
1. Перезаряд или полный заряд(100%)
2. Переразряд, разряд в ноль.
3. Эксплуатации при повышенной температуре
4. Высокие токи заряда и разряда.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114540Повідомлення 23 січ 2021, 15:22 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Олександрія
Дякував (ла) 31 Подякували 41
Мій електротранспорт: електровелосипед, повний привід
Егорка писав(ла):
ще більше засумував за своїм "свинцем"!)) а чи правда,що круїз режим вбиває акум?
Хороший літієвий акумулятор, по характеристикам, не поступається свинцевим, а в дяких значно переважає.
Але потрібно брати АКБ, яка підходить для використання в електротранспорті, ноутбучні батареї - зовсім не те.
Варіанти АКБ "подешевше" - просто гроші на вітер, батарею треба брати якісну!
Тоді літієва батарея покаже всі свої переваги, і ніякі круїз-режими їй не страшні.

Режим круїз? На мій погляд, цей режим особливо і не потрібен, це більш для ледачих.
В мене їх всього два: набір швидкості і маневрування; та "ручка газу до упору" і все.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114543Повідомлення 23 січ 2021, 18:18 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Гайсин
Дякував (ла) 46 Подякували 1
Мій електротранспорт: Эвел полнопривод гибрид
Хочу електротранспорт: Тесла)
Так,сьогодні знов тестував цей "акум", так на круїзі просадка була навіть трохи менша,але вже на 36в і просадці до 33в тяги майже не було,перші 10км було норм,ну педалями помогав під горки звичайно,і контролер гріється ну капітально,термодатчика нема,так,на щуп,мабуть ~50-60° точно


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114545Повідомлення 23 січ 2021, 20:47 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Может с начала отделить мух от котлет? Почему греется так сильно контроллер? Двигатель тоже греется?Может батарея и не причём, а проблема в контролере или движке.У меня два электровела, электроскутер и электромопед, и только на электромопеде (800ватт, 48в скутерный набор, контроллер 22а) контроллер грелся летом в дальней поездке с моими 105кг на борту. А у вас зимой и так греется контроллер?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114546Повідомлення 23 січ 2021, 21:03 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Гайсин
Дякував (ла) 46 Подякували 1
Мій електротранспорт: Эвел полнопривод гибрид
Хочу електротранспорт: Тесла)
Ну,а може ще бути від того,що по "дорозі" від акума до контролера в мене йде "переходнік" з хт60 х акума на т-подібний,двійний плюс,з контролера,і в розриві цього перехідника впаяний ключ вмикання з китайської ручки газа з вольтметром,кнп.круїзрежима та цим же "замком зажигания", там проводки тоньші плюс пайка добавочна двох проводів,можливо це ще може впливати?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 51 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 23


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group