Поточний час: 28 бер 2024, 21:02

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 51 ]  На сторінку 1, 2, 3, 4  Наступ.
Автор Повідомлення
#114410Повідомлення 19 січ 2021, 13:20 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Гайсин
Дякував (ла) 46 Подякували 1
Мій електротранспорт: Эвел полнопривод гибрид
Хочу електротранспорт: Тесла)
Вітаю,люди,порадьте,придбав недавно б/у акум літій іон,9.6Аг,36в,був на самокаті,а в мене ебайк мк36в,350вт,контролер 36в,17-18А,короче тяга погана,розгін теж довше,і просадка майже 5в,бмс на акуме 20А,до цього були свинцеві 3шт дзм по14 Аг,і то краще тягнули на кінець сезона,хоча по ідеї має бути навпаки,і контролер дуже сильно гріється,тестував один раз,може ще бути ефект пам'яті акума?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114412Повідомлення 19 січ 2021, 13:52 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 562 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
Може холодно ) та 17ампер контроллера для 9Аг аккумулятора то занадто.

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114417Повідомлення 19 січ 2021, 14:59 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Гайсин
Дякував (ла) 46 Подякували 1
Мій електротранспорт: Эвел полнопривод гибрид
Хочу електротранспорт: Тесла)
Мда,була t біля 0,то по бмс все норм походу?,причина в ємності,ще може бути,тут мені казали,що по моєму мк і контре підходе акум приблизно 12-14Аг,з бмс ~30, правда?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114428Повідомлення 19 січ 2021, 19:09 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Гайсин
Дякував (ла) 46 Подякували 1
Мій електротранспорт: Эвел полнопривод гибрид
Хочу електротранспорт: Тесла)
Да,щоб я ще розумів,що таке 2С!)),зустрічав таке,і струм 1С,да я і акум утепляв,пупиркою,пенопласт,він був у сумці,рядом з контролером,який аж парував,коли я його витягнув із сумки!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114433Повідомлення 19 січ 2021, 20:20 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Гайсин
Дякував (ла) 46 Подякували 1
Мій електротранспорт: Эвел полнопривод гибрид
Хочу електротранспорт: Тесла)
Не,без нагрузки даже резвіше,ніж на старому свинці,а от вже зі мною все навіть гірше,і розгін довший,і тяга,максімалку 34 ледве наганяє по рівному,може попробувати для цього акума режим навчання на контролере?да,і передача третя стояла на пінах,може поміняти на 2гу,1шу?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114440Повідомлення 19 січ 2021, 21:15 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Гайсин
Дякував (ла) 46 Подякували 1
Мій електротранспорт: Эвел полнопривод гибрид
Хочу електротранспорт: Тесла)
Да,мк і контролер тот же,скоро потепліє,ще раз перевірю всі провода,мк,акум заряджен,так шо пока,всім благодарчик!)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114441Повідомлення 19 січ 2021, 21:21 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Олександрія
Дякував (ла) 31 Подякували 41
Мій електротранспорт: електровелосипед, повний привід
Егорка писав(ла):
Вітаю,люди,порадьте,придбав недавно б/у акум літій іон,9.6Аг,36в,був на самокаті,а в мене ебайк мк36в,350вт,контролер 36в,17-18А,короче тяга погана,розгін теж довше,і просадка майже 5в,бмс на акуме 20А
Просадка напруги свідчить що акумулятор не досить гарний, він ще й б/у., внутрішній опір завеликий.
Зазвичай на самокатах ставлять не дуже визначні по характеристикам банки типорозміру 18650.
І струму для крутного моменту маленького діаметра колеса самокату їх вистачає,
а от для значно більшого діаметра колеса електровелосипеда вже ні.

Ці акумулятори, досить відчутно гріються при використанні, тому підігрівати їх зовсім не потрібно,
можна їх утеплити наприклад в пупирчатий упаковочний піліетилен.
Але потрібно слідкувати за температурою можуть і перегрітися тим більш в такій конфігурації 10S3P.

Покупка б/у аккумулятора, ризикована річ, якщо ще й немає засобів для перевірки перед покупкою.
Та і зазвичай б/у виставляють на продаж тоді, коли вже вони не задовільняють в роботі.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114445Повідомлення 19 січ 2021, 22:22 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Гайсин
Дякував (ла) 46 Подякували 1
Мій електротранспорт: Эвел полнопривод гибрид
Хочу електротранспорт: Тесла)
Нуу,продавець казав ,що йому вистачало на 20-25км на самокаті,і збірка там 10s4p,банки наче по 2160-2170,не помню точно,кидав фото,але тепер я задумався..


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114446Повідомлення 19 січ 2021, 22:40 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Олександрія
Дякував (ла) 31 Подякували 41
Мій електротранспорт: електровелосипед, повний привід
Егорка писав(ла):
продавець казав ,що йому вистачало на 20-25км на самокаті,і збірка там 10s4p,банки наче по 2160-2170,не помню точно,кидав фото,але тепер я задумався..
Судячи з попередньої інформації 9.6Аг,36в, то досить сумнівно що батарея в конфігурації 10s4p,
тим більше з більш габаритними "банками". "Вам продали более лучший мех - "Шанхайский барс". :)
Для перевірки зважте вагу батареї, якщо не більше 1,5...1,8кг, то там саме 10s3p з банок 18650.
Також можна поміряти лінійкою габарити самої батареї, цього буде достатньо щоб зрозуміти її конфігурацію.
Такої конфігурації упакованих в синю ПВХ термотрубку, з не високострумних дешевих банок 18650,
з яких зазвичай ліплять китайці батареї для самокатів, зовсім не достатньо для велосипеда.
Пробіг самоката в 20км, зовсім нічого не значить, в самоката мах швидкість не більш 25км/г.
Зазвичай 12...18 км/год, що для велосипеда буде малувато.
Егорка писав(ла):
придбав недавно б/у акум літій іон,9.6Аг,36в,був на самокаті, а в мене ебайк мк36в,350вт,контролер 36в


Востаннє редагувалось Kozak 19 січ 2021, 23:07, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114447Повідомлення 19 січ 2021, 23:07 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Гайсин
Дякував (ла) 46 Подякували 1
Мій електротранспорт: Эвел полнопривод гибрид
Хочу електротранспорт: Тесла)
Так,зважив~2кг,але акум тіпа наш,самороб,продавець кидав фотки,все було норм


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114448Повідомлення 19 січ 2021, 23:16 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Олександрія
Дякував (ла) 31 Подякували 41
Мій електротранспорт: електровелосипед, повний привід
Егорка писав(ла):
Так,зважив~2кг,але акум тіпа наш,самороб,продавець кидав фотки,все було норм

Якщо 2кг, то тоді дійсно скоріше 10s4p з банок 18650, але виникає питання до ємності 9,6а/г.
З яких банок набранна батарея, з банок ємністю 2400ма/г, вони нові були чи б/у, їх тип?
Якщо можна скиньте фото? Але і без фото, по попереднім данним видно що батарея не "тягне".
Батарея з хороших банок ємністю 9,6...10 а/г, повинна досить хорошо працювати з двигуном 350вт.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114450Повідомлення 19 січ 2021, 23:31 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Гайсин
Дякував (ла) 46 Подякували 1
Мій електротранспорт: Эвел полнопривод гибрид
Хочу електротранспорт: Тесла)
Да,ви праві,нема 9,6,банки по 18650,10s4p,самсунги 22j i 26p,шось таке,так шо виходе ~7,5макс,ну це перший млинець..


Додаткові файли:
Screenshot_2021-01-19-23-23-17.png
Screenshot_2021-01-19-23-23-17.png [ 261.47 КБ | Переглядів: 4615 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114451Повідомлення 19 січ 2021, 23:48 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Олександрія
Дякував (ла) 31 Подякували 41
Мій електротранспорт: електровелосипед, повний привід
По сумарній ємності батареї 10s4p там десь і виходить 9,6А/г, якщо елементи нові а не б/у.
Але батарея набрана зі звичайних елементів 18650, з помітним внутрішнім опором, і не великим струмом віддачі.
На електровелосипед 350Вт, для нормальної роботи, потрібна батарея як мінімум в конфігурації 10s6p з таких банок.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114453Повідомлення 20 січ 2021, 00:03 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Гайсин
Дякував (ла) 46 Подякували 1
Мій електротранспорт: Эвел полнопривод гибрид
Хочу електротранспорт: Тесла)
Да,вже поняв,шо до чого,треба брать другий акум,а щоб на ~30км мін без педальок,то який треба?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114454Повідомлення 20 січ 2021, 00:19 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Олександрія
Дякував (ла) 31 Подякували 41
Мій електротранспорт: електровелосипед, повний привід
Егорка писав(ла):
треба брать другий акум,а щоб на ~30км мін без педальок,то який треба?
Щоб вистачало 36 вольтової батареї на 30км, то треба брати з ємністю на 12...15А/г.
Можна й більшої ємності, але буде збільшуватися вага батареї, та її вартість.
Який саме тип вибирати, то тут самі подивіться пропозиції, не хочу робити рекламу.
Бажанно не брати б/у батарею, та батарею з б/у елементів.
Особливо в неперевіренних продавців, та без умови повернення після перевірки.
Це також відносится і до покупки нової батареї.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 51 ]              На сторінку 1, 2, 3, 4  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 28


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group