Поточний час: 19 квіт 2024, 13:33

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 222 ]  На сторінку Пред.  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Особенности параллельных ячеек
#64600Повідомлення 26 серп 2018, 08:17 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Красноармейск
Дякував (ла) 11 Подякували 3
На всём протяжении разряда ?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Особенности параллельных ячеек
#64601Повідомлення 26 серп 2018, 09:15 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1007
Мій електротранспорт: >
Highway писав(ла):
На всём протяжении разряда ?

Нет конечно.
Сначала ток будет действительно пропорционален внутренним сопротивлениям элементов, а потом потихоньку станет пропорционален их емкостям.

Люди, читайте тему с начала, прежде чем браться за карандаш (irde посвящается).

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Главная зарядная проблема.
#92974Повідомлення 30 жовт 2019, 19:31 
Не в мережі

Звідки: Луцьк
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Мій електротранспорт: Електровелосипед дд
Хочу електротранспорт: Хоч leaf)
voraks писав(ла):
azis писав(ла):
Насчет многоячеечные лучше чем моно я тож думал, но как ни крути батареи каждая банка умирает по своему и когда у нас моно банка мы ее и видим и работаем с ней и танцы с бубном и т.д. но когда у нас пакет из маленьких банок даже если мы удосужились каждую ячейку собрать из банок с одинаковым внутренним сопротивлением, все равно какая-то банка умирает раньше другой и начинает потихоньку, а позже лавинообразно убивать параллельных соседей и видим мы результат умирания одной банки уже когда она сделала свое дело, подрубила крылья соседкам... Если мы используем оч хорошие банки и эксплуатируем их в щадящих режимах этого может и не произойти, но у нас и токи и нагрузки частенько выходят за рамки.. А как смотреть за здоровьем каждой параллельно включенной банки.... я еще не встречал таких решений.


Решение давно есть. Вот образец http://www.batterysupports.com/864v-88v ... p-299.html
В данной БМСке идет как раз контроль каждой ячейки (и может их сравнение по напруге относительно друг друга). Если одна просела ниже определенного минимума - отрубается весь аккумулятор. А те БМСки что у Михалыча, Солода подобные стоящие и других - работают сами по себе. Т.е. каждый модуль контролирует свою ячейку и при просадке общей напруги АКБ про ее гробит. А так не должно быть.
У меня БМСка на электро скутере как раз стоит такая с вышеуказанного сайта, только на 37В/30А. Так она обрубает аккумулятор четко, при этом сохраняя ему жизнь в целом. При этом я не парюсь по повода ручного контроля как при заряде так и разряде каждой ячейки. Уже на протяжение года все работает без проблем.



Добрый вечер! Есть у нас аналоги или где купить? 36/48v нужна. Либо в Китае


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Особенности параллельных ячеек
#128549Повідомлення 05 вер 2022, 19:46 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
-=TRO=- писав(ла):
Highway писав(ла):
На всём протяжении разряда ?

Нет конечно.
Сначала ток будет действительно пропорционален внутренним сопротивлениям элементов, а потом потихоньку станет пропорционален их емкостям.
Люди, читайте тему с начала, прежде чем браться за карандаш (irde посвящается).
Хоч тема і давнішня....
Введіть в симуляцію питання часу - і все стане по місцям...
І симулятор правильно показує...для частот в кілогерци
І перетікання не існує...
А все просто
1 Це для нас падіння струму від зняття напруги - миттєве.
А насправді час коли ми знімаємо ногу з педалі газу - де як правило десяті секунди....
2 Тепер розділіть ці десяті секунди на відрізки які рахує симулятор в 0,0001 сек наприклад
3 Потім згадайте що струм/опір/напруга( і ємність як якась похідна від напруги) - для кожної гілки з паралельно підключених елементів - є індивідуальною...за винятком напруги , яка при нульовому опорі перемички - є однаковою для обох елементів
отже
Вольт(однаковий для обох)=струм1*опір1=струм2*опір2
Звичайно ,якщо відбудуться почергово - КЗ а потім заряд 10С з частотою в 1Мгц....- то це вбє що хочеш...
Але ж у нас інший випадок
Ми розганяємось 20 секунд( з різною інтенсивністю..але розганяємось) або тормозимо 3-5 секунд( також з різною інтенсивністю)...
Але розгін/тормозіння, треба розбити на дельта час по наприклад 0,001сек( для нас це невидимиі відрізок, а для швидкості електронів - це вічність)
І ми отримаємо - нульове перетікання, адже в кожну мільйонну секунди напруга буде змінюватись і автоматично через кожну гілку внаслідок закону Ома буде змінюватись як струм так і опір ( бо в хімічному елементі опір це похідна струму/температури/хімії) і в будь який момент часу, не залежно від того йде заряд чи йде розряд , кожна гілка буде балансуватись в залежності від напруги своїми власними струмами...
Може виникне який індукційний струм..але й то навряд , адже споживання з акамулятора йде через контролер в якому стоїть море конденсаторів щоб згладити індукційні струми від обмотки двигуна.

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Особенности параллельных ячеек
#128551Повідомлення 05 вер 2022, 20:04 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1007
Мій електротранспорт: >
budivelnik писав(ла):
-=TRO=- писав(ла):
Highway писав(ла):
На всём протяжении разряда ?
Нет конечно.
Сначала ток будет действительно пропорционален внутренним сопротивлениям элементов, а потом потихоньку станет пропорционален их емкостям.
Люди, читайте тему с начала, прежде чем браться за карандаш (irde посвящается).
Хоч тема і давнішня....
Введіть в симуляцію питання часу - і все стане по місцям...
І симулятор правильно показує...для частот в кілогерци
І перетікання не існує...
Симулятор на то і симулятор, щоб емулювати схему в продовж тривалого часу(а не тільки в кілогерци, як вам здається).
Я прочитав що ви далі понаписали.., можу сказати лише що симулятор в вашій голові поламаний, а тим що в компьютері ви або не вмієте користуватися, або не хочете. Тему мабудь також не читали, бо в ній є посилання на реальні експерименти.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Особенности параллельных ячеек
#128552Повідомлення 05 вер 2022, 20:19 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
-=TRO=- писав(ла):
можу сказати лише що симулятор в вашій голові поламаний, а тим що в компьютері ви або не вмієте користуватися, або не хочете. Тему мабудь також не читали, бо в ній є посилання на реальні експерименти.
1 Хамити я вмію на порядок краще від вас..
2 Я не айтішнік, не симуляторщик і не фізик...
Але
Як інженер-будівельник маю базові зняння вищої освіти по
електротехніці( в тому числі і великі напруги/струми)
хімії - в тому числі процеси в часі(наприклад тужавіння бетону)
фізики в тому числі що таке дельтаT
3Так от
Якби Ви запрограмували данні симулятора коректно ..а саме
Подивилися як змінюється протікання струму і зміна опору в проміжки часу наприклад 1 мміллісекунда в двох елементах з однаковою хімією( від хімії залежить верхня і нижня напруги) , але різними ємностями - то змогли б побачити
Від опору ( а двигун це опір) залежить напруга на елементі.
Тобто саме опір двигуна є причиною зміни напруги на елементі
А зміна напруги на елементі - є причиною зміни струму в цьому ж елементі.
Так як на обох елементах різної ємності ОДНОЧАСНО змінюється напруга...то ОДНОЧАСНО в елементах змінюється струм( при чому в кожному елементі по своєму, але так щоб це відповідало напрузі яка є причиною цих змін)

Те що показує у Вас симулятор - це перетікання струмів у випадку навантаження заряд/розряд з періодичністю в кілогерци...
Але в автомобілі все трошки по іншому
На протязі секунди-десяти...ви збільшуєте опір( зменшуєте струм= тормозите,)..а потім на протязі 5-50 секунд Ви розганяєтесь(зменшуєте опір - збільшуєте струм)
Для вас це мікромить..
Для хімічного елемента - мільон елементарних операцій..де напруга - причина всіх операцій в кожному з елементів.

Спробуйте зрозуміти написане,перед тим як вирішите похамити....

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Особенности параллельных ячеек
#128553Повідомлення 05 вер 2022, 21:11 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1007
Мій електротранспорт: >
budivelnik писав(ла):
Те що показує у Вас симулятор - це перетікання струмів у випадку навантаження заряд/розряд з періодичністю в кілогерци...
Спробуйте зрозуміти написане,перед тим як вирішите похамити....

А нічого що я привів осцилограмму симулятора за 14 секунд лише з одним періодом заряд-розряд?
Додаткові файли:
ostcil.jpg
ostcil.jpg [ 140.18 КБ | Переглядів: 1613 ]
А вам якісь кілогерци вважаються, придивіться уважніше, на осилографі віставлено ОДНА секунда на клітину, протирайте окуляри.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Особенности параллельных ячеек
#128554Повідомлення 05 вер 2022, 21:38 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
-=TRO=- писав(ла):
протирайте окуляри.
Хамло ти , ще й не виховане.
1 Що є причиною а що наслідком?
Для мене - причина - це напруга
Наслідок - це струм.
2 Якщо причина(напруга) зменшується/збільшується на комірці з швидкістю в 0,01 Вольта за секунду на протязі 10 секунд
Чи встигає струм зменшитись в комірці до значення щоб не було різниці напруг з іншою паралельно підключеною коміркою іншої ємності, яка змінюється по своєму графіку...але в привязці до загальної напруги?

Чи для тебе фраза
Причинно / наслідковий звязок - це терра інкогніта?

ПС
Якщо я правильно прочитав твою схему
Ти замінив хімічне джерело електричного струму - коливальним контуром з конденсатора і опору, при чому опори - різні, конденсатори - однакові....
Як на мене - це трошки не те.

ППС
І який там у нас перетік відбувся при теоретично придуманому 1 міллівольті різниці потенціалів?

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Особенности параллельных ячеек
#128557Повідомлення 05 вер 2022, 23:16 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1007
Мій електротранспорт: >
Я бачу що замість того щоб розібратися, ви дуже хочете довести що я хоч у чомусь не правий, а в такому разі мені сперечатися з вами сенсу нема, навчити вас не вийде, бо в вас алергія на мої доводи , ви не визнаєте неправоту навіть приперті до стіни(сіли в калюжу з килогерцами). Тобто щоб я не написав, це буде горохом об стіну, на протязі 14+ сторінок все вже по п`ятому колу все сказано і доказано. І я думаю що хоч зачитайтеся до вас не дійде, ваша впертість вам не дасть, моя ж думка така, такі вперті люди не заслуговують на ті знання, мене влаштує що ви зостанетесь при своїй думці (вам як будівельнику воно й не треба). А за "хамло" я вам пробачаю.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Особенности параллельных ячеек
#128564Повідомлення 06 вер 2022, 11:06 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 22 Подякували 61
Мій електротранспорт: 1квт евел
Адмін, пора будівельника банити за хамство, най іде займається своїми прямими обов'язками - будує, бо бувати зара є багато чого, а ображати людей - то не кирпичі тягати


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Особенности параллельных ячеек
#128565Повідомлення 06 вер 2022, 11:51 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1007
Мій електротранспорт: >
Спеціально для будівельників аналог параллельних комірок в вигляді двох сполучених судин.
Додаткові файли:
cjcels.JPG
cjcels.JPG [ 29.19 КБ | Переглядів: 1567 ]
Думаю тепер в очевидь стане зрозуміло чому лівий буде наповнюватися першим (рівень при наповнюванні буде більшим), і першим зливатися (рівень при зливі буде меньшим), а при зупинці насоса буде перетікання з одного в другий....

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Особенности параллельных ячеек
#128571Повідомлення 06 вер 2022, 16:11 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
-=TRO=- писав(ла):
Спеціально для будівельників аналог параллельних комірок в вигляді двох сполучених судин.
Додаткові файли:
cjcels.JPG
Думаю тепер в очевидь стане зрозуміло чому лівий буде наповнюватися першим (рівень при наповнюванні буде більшим), і першим зливатися (рівень при зливі буде меньшим), а при зупинці насоса буде перетікання з одного в другий....
Не вірно поставлена умова задачі - відразу приводить до хибного рішення
1 У нас нульовий опір між комірками - зєднайте комірки між собою по нижній грані
На вашому прикладі
між трубою в яку входить/виходить рідина і правою коміркою - опір більший ніж
між трубою в яку входить/виходить труба і лівою коміркою

2 А тепер в той штуцер,яким зєднали комірки - дайте напір води
3 Після цього , згадайте що у Вас не стрибки струму(напору), а плавний перехід від мінуса до нуля , а потім від нуля до плюса( мінус - виливається, плюс - наливається)
Так от

При сталій швидкості наповнення виникне якась мінімальна різниця рівнів.
При швидкості нуль - рівні будуть однакові
При сталій швидкості виливання - рівні також будуть різними...
Але перетікання при сталих швидкостях - не буде
А так як зміна напрямку руху завжди проходить через нуль ..то і при нулі перетікання також не буде.

ПС
Якщо бути абсолютно правильним - то теоретично можливі якісь мінімальні перетікання при різких змінах накачуємо/забираємо
Але тоді частота цих змін повинна бути більшою від часу дельта Т
І дельта Т цих змін можна вирахувати знаючи швидкість руху іонів в батареї і відстань між пластинами....Саме різниця відстаней між пластинами різних комірок і буде тою величиною яка буде створювати переливи...
Але як правило у сьогоднішніх тягових комірках відстані між пластинами приблизно однакові не залежно від ємностей.

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 222 ]              На сторінку Пред.  1 ... 11, 12, 13, 14, 15

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 21


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
cron
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group