Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Странная ситуация с новым гелевым АКБ
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=32&t=5602
Сторінка 1 із 2

Автор:  blokerun [ 18 серп 2023, 11:17 ]
Заголовок повідомлення:  Странная ситуация с новым гелевым АКБ

У меня проблемная ситуация. Купил новый гелевый акб на 100 а/ч фирмы LogicPower LPM-GL 12V-100 Ah. Померял сразу напряжение на клеммах - 12,8 В. Получается полностью заряжен. Подключил аккум к ИБП. На ИБП установлено напряжение циклического заряда 14,5 В., напряжение буферного подзаряда 13,5 В. Включил ИБП, ток заряда сразу показал 5 А, так оставил, думая что скоро ток упадет и ИБП перейдет в режим буфера. Оставил на полтора часа, ток заряда почти не упал, напряжение так и осталось 14,5 т.е. в режим буфера не перешел. Когда прислушался, слышо было шум "кипения" (странно , ведь гель не кипит) и торцевая стенка корпуса акб немного вздулась. Я уменьшил напряжение на ИБП до 14,1 в , шум прекратился и через минут 5 ток заряда упал и ИБП перешел в буфер 13,5В. За ночь стенка корпуса стала на место, вспученость пропала. Вопрос специалистам: что я сделал не правильно?, почему акб кипел при 14,5 вольтах и не падал при этом ток заряда? Почему при 14 вольтах заряда все стало в норму, ведь на корпусе всех таких АКБ написано напряжение циклического заряда 14,5-15 вольт? Все измеренные напряжения и токи отображаемые на ИБП перепроверял мультиметром.

Автор:  -=TRO=- [ 18 серп 2023, 13:25 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Странная ситуация с новым гелевым АКБ

Напруга свинцевого аккумулятора при якій він упреться та буде кипіти залежить від струму , хімії(присадок до свинцю), температури, плотності електроліту, ступеню старості, та фази луни.... Тоб то без подбору не вгадаєте, в не залежності від того що там на ньому написано.

95% гелевих ніякого гелю не мають (розводняк).

Автор:  blokerun [ 18 серп 2023, 13:45 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Странная ситуация с новым гелевым АКБ

-=TRO=- писав(ла):
Напруга свинцевого аккумулятора при якій він упреться та буде кипіти залежить від струму , хімії(присадок до свинцю), температури, плотності електроліту, ступеню старості, та фази луни.... Тоб то без подбору не вгадаєте, в не залежності від того що там на ньому написано.

95% гелевих ніякого гелю не мають (розводняк).


Виходить щоб використовувати цей акб треба експерементально виставити напругу заряду, не дивлячись що написано у паспорті? Також я зрозумів що акб другого типу, який не кипить при 14,5 паралельно до цього підключити неможливо, буде разнобій?

-=TRO=- писав(ла):
95% гелевих ніякого гелю не мають (розводняк).


А що тоді там залите?

Автор:  -=TRO=- [ 18 серп 2023, 20:36 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Странная ситуация с новым гелевым АКБ

blokerun писав(ла):
що акб другого типу, який не кипить при 14,5 паралельно до цього підключити неможливо, буде разнобій?
не такий той разнобій щоб перейматися за ту пару процентів, в усіх лужних основна робоча полка майже однакова і доволі рівна від початку до кінця.

Киплячка то така собі балансировка, як шо недовго то навіть на користь. З паралельними є ньюанси, навіть як що ви поставите два близнюки у паралель, то перший хто закипить трохи більше нагріється , напруга киплячки від температури в нього впаде, і він забере на себе більшість струму кіпіння (те саме з нікель кадмієм та нікель металл-гідрідними). Розумні люди роблять зарядки добивкою максимальним струмом з паузами (щоб температура трохи встигала вирівнятися, і більший струм рівномірніше розподілявся між паралельними аккумуляторами), але то вже заморочки.
blokerun писав(ла):
А що тоді там залите?
Звичайний електроліт.

Автор:  blokerun [ 18 серп 2023, 21:07 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Странная ситуация с новым гелевым АКБ

А як же бути що після 1,5 години заряду нового акб (тільки забрав з Нової пошти) навіть до 14,0 В, струм заряду не падав і аж трохи вспучило торцеву стінку корпусу? Це ж нонсенс

Автор:  -=TRO=- [ 18 серп 2023, 21:28 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Странная ситуация с новым гелевым АКБ

Нонсенс, це обирати свинець при теперішньому різноманітті подешевшавшого літія.
В довгу свинець дорожчій, майже одноразовий весь.

"А миші кололись, плакали, і продовжували жерти кактус"@

Автор:  blokerun [ 18 серп 2023, 21:34 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Странная ситуация с новым гелевым АКБ

Порекомендуйте добрий 200 амперний літій, і де краще купити

Автор:  thunder_blade [ 20 серп 2023, 09:22 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Странная ситуация с новым гелевым АКБ

blokerun писав(ла):
Порекомендуйте добрий 200 амперний літій, і де краще купити

Звернітся до цього Пана https://electroavtosam.com.ua/forums/memberlist.php?mode=viewprofile&u=3173 в нього Багато цікавих варіантів Є

Автор:  Den Tumanov [ 21 серп 2023, 10:17 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Странная ситуация с новым гелевым АКБ

blokerun писав(ла):
У меня проблемная ситуация. Купил новый гелевый акб на 100 а/ч фирмы LogicPower LPM-GL 12V-100 Ah. Померял сразу напряжение на клеммах - 12,8 В. Получается полностью заряжен.

Так дайте ему контрольный разряд с ваттметром до 12,5В. Будет видно сколько Вт*ч отдаст новый аккум. Не менее 500Вт*ч должно быть при стандартном токе разряда в 10А.
Если он потухнет отдав всего 50 Вт*ч - везите обратно продавцу. Это новый хлам из довоенных запасов. Сульфатация пластин уже при малом токе заряда через час ведет к кипению и емкости в нем уже нет.
Барыги тогда затарились ими под модные солнечные станции и планировали их быстро распродать. А тут война,и все продажи накрылись.
Наверное,вы купили его за 3 копейки,верно? ;)

Автор:  blokerun [ 21 серп 2023, 10:51 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Странная ситуация с новым гелевым АКБ

Den Tumanov писав(ла):
blokerun писав(ла):
У меня проблемная ситуация. Купил новый гелевый акб на 100 а/ч фирмы LogicPower LPM-GL 12V-100 Ah. Померял сразу напряжение на клеммах - 12,8 В. Получается полностью заряжен.

Так дайте ему контрольный разряд с ваттметром до 12,5 В


Ваттметра нет, разряжал через ИБП нагрузкой 100 ватт, до напряжения 12,0 В. Выдержал 4 часа. Напряжение на АКБ снижалось не равномерно, до 12,4 довольно быстро а потом более медленно и равномерно. По этому можно судить? Покупал не дешево. На корпусе стоит дата 01.2023

Автор:  Den Tumanov [ 21 серп 2023, 16:50 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Странная ситуация с новым гелевым АКБ

blokerun писав(ла):
Den Tumanov писав(ла):
blokerun писав(ла):
У меня проблемная ситуация. Купил новый гелевый акб на 100 а/ч фирмы LogicPower LPM-GL 12V-100 Ah. Померял сразу напряжение на клеммах - 12,8 В. Получается полностью заряжен.

Так дайте ему контрольный разряд с ваттметром до 12,5 В


Ваттметра нет, разряжал через ИБП нагрузкой 100 ватт, до напряжения 12,0 В. Выдержал 4 часа. Напряжение на АКБ снижалось не равномерно, до 12,4 довольно быстро а потом более медленно и равномерно. По этому можно судить?

100-ка свинцовая так и держит 100Вт 4-4,5часа. Помню,покупал и тестил.
Получается,все в порядке. После полного разряда он может попросить у зарядного сильный ток,через пару часов он упадет и будет долго на 5-6А.

Автор:  blokerun [ 24 серп 2023, 20:34 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Странная ситуация с новым гелевым АКБ

Вот что я думаю по поводу понижения буферного напряжения. А если последовательно с АКБ поставить мощный диод с падением напряжения около 0,5 вольта, можно ли тогда добиться в буфере не 13,5 а 13,0 В? При 13,0 вольтах химических процессов не будет и АКБ проживет дольше. И тогда наверное придется и в циклическом заряде выставить на ИБП не 14,0 а 14,5В чтобы компенсировать эти 0,5 вольта. Но при наличии диода, ИБП наверное неправильно будет определять напряжение на АКБ и будет стремиться постоянно повышать напряжение заряда. Что скажете?​

Автор:  ДядяВася [ 25 серп 2023, 12:33 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Странная ситуация с новым гелевым АКБ

Оптимальное напряжение СКА в буферном режиме - 13,5-13,8В. Если выше или ниже - живет меньше.

Автор:  Leon29 [ 26 серп 2023, 20:18 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Странная ситуация с новым гелевым АКБ

blokerun писав(ла):
Когда прислушался, слышо было шум "кипения" (странно , ведь гель не кипит) и торцевая стенка корпуса акб немного вздулась.
Не забувайте що в батареї 6 окремих 2В банок з'єднаних послідовно. На заводі форматування нових акумуляторів проходить не повністю. У вас одна банка здихляча, от вона кипить і дується, а ще може грітися. Якщо акумулятор новий, то попробуйте заряджати довго малим струмом щоб підняти дохлу банку. Якщо не вийде, то краще поміняти, це заводський брак і банка вмре.
В інтернеті є рекомендації акумуляторщиків як зняти сульфатацію і наситити свинець. Все в залежності від технології батареї (кальцій, гібрид, сурма)
Я свій 65А/г Са/Са два тижні мучив, поки підняв. Дві банки були близько 3А/г ємкості, решта заряджені. Заряд малим струмом 0,4-0,5А доходив вище 16В. Поки працює нормально.
І не забувайте що свинець можна розряджити не більше 50%, якщо хочете щоб він хоч трохи послужив.

Автор:  blokerun [ 26 серп 2023, 20:39 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Странная ситуация с новым гелевым АКБ

Leon29 писав(ла):
blokerun писав(ла):
Когда прислушался, слышо было шум "кипения" (странно , ведь гель не кипит) и торцевая стенка корпуса акб немного вздулась.
Якщо акумулятор новий, то попробуйте заряджати довго малим струмом щоб підняти дохлу банку. Якщо не вийде, то краще поміняти,.

Взяв через пару днів ще один такий акум, такої ж марки тільки в другому магазині, я і спочатку планував набрати ємність 200 а/г. Другий новий акум також трохи бульчить навіть при 14,0В. Ємність держе добре. Виходить гель неможна заряджати більш ніж до 14,0-14,1В. А всі напруги що пишуть на корпусах акумів то херня. До речі про кальцієві акуми. У мене на авто стоїть такий вже майже 10 років. Щоб його повністю зарядити треба 16 вольт. Але їх неможна порівнювати з гелевими, у цих другі параметри при експлуатації

Сторінка 1 із 2 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/