Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Асинхронный двигатель "Славянка" https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=33&t=154 |
Сторінка 10 із 21 |
Автор: | faynuy [ 26 серп 2018, 23:13 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Асинхронный двигатель "Славянка" |
кажуть тут є майстер по славянці, хочу спитати, а що немає моторів-словянок на 100 ват чи там 250-350? якщо мотати такий "малопотужний" то і часу менше треба, ніби то якось так... і взагалі в чому там сікрєт? накат+потужність, порівняно з аналогічними братами прямого ходу і редукторами? |
Автор: | Вячеслав М [ 27 серп 2018, 08:26 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Асинхронный двигатель "Славянка" |
Менше , ніж на 500 Вт ми не робили . |
Автор: | faynuy [ 27 серп 2018, 23:50 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: И снова мотор-колесо |
та ви мене неправильно зрозуміли =) я не пропагую того хлопа, я сам хочу розібратися шо то за мотор і чого він так працює, а якщо би звєзда-ьріугольнік файно в моторах на вело,мото,мошино - транспортах показувала себе то це файна можливість занятися виробництвом їх в кустарних условіях, в гаражі на коліні =) "і да будуть люди їздити на безпроводному елєктрічстві" - як казав дідо Тесла |
Автор: | faynuy [ 27 серп 2018, 23:54 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Асинхронный двигатель "Славянка" |
раз ви розумієтеся на них то цікавить ще одне питання: як би себе поводив такий моторчик 250-350 ватний для роверка чи електро скутерка легенького, щоб їхдити собі на базар, в село або по місту. чи то би був файний електротранспорт на такому моторчику? |
Автор: | -=TRO=- [ 28 серп 2018, 07:24 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Асинхронный двигатель "Славянка" |
faynuy, мой вам совет, сначала определитесь чем вы этот асинхронник крутить будете (контроллер). Когда поймете, что бюджетных решений не существует, думаю вашего интузиазма сильно поубавится. |
Автор: | faynuy [ 30 серп 2018, 13:13 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Асинхронный двигатель "Славянка" |
а ви мені підкажіть чим його можна крутити, тоді я придумаю чи зможу таке зробити чи ні. наскільки я знаю для них треба щось таке як регулятор оборотів асинхронгоно двигуна, що в принципі реальність а не фантастика |
Автор: | DeLike [ 30 серп 2018, 13:17 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Асинхронный двигатель "Славянка" |
Вам не говорят реально или нереально. Вам объясняют экономическую целесообразность покупки. С уважением, Александр. |
Автор: | faynuy [ 30 серп 2018, 20:37 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Асинхронный двигатель "Славянка" |
ціна питання? ви товариші конткретно говоріть - контроллер шоб зробити буде коштувати 100 баксів мотор шоб намотати треба мідного проводу на 200 баксів ітд. ви говорите загадками на які нема розгадок, а я люблю конкретику. не думаю що для 100-500 ватного мотора будуть витрати непідйомні з повагою Вован =) |
Автор: | Kapral88 [ 30 серп 2018, 21:15 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Асинхронный двигатель "Славянка" |
Вас наверное в гугле забанили? Или это такая лень у нынешней молодёжи, что даже в облом вбить в поиск " контроллер для асинхронника"?контролер наверное дешевле 500$ не найдёте. |
Автор: | sokol [ 05 вер 2018, 06:52 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: И снова мотор-колесо |
Автор: | faynuy [ 09 вер 2018, 03:01 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Асинхронный двигатель "Славянка" |
зрозуміло тепер. так як я і думав. мотор видає номінальні потужності в ширшому діапазоні, за рахунок того збільшується кпд і в тяговому і в швидкісному варіанті. мінуосм тоді буде більша вага порівняно з редукторними чи прямопривідними. а плюсом номінальна робота в ширшому діапазоні, порівняно з редукторами чи безредукторними моторами звідси висновок: використання славянки актуальне в міському транспорті такому як тролейбуси. це найкращий варіант. можливо в інших галузях також, де потрібний такий ефект. а для малого електротранспорту такого як вело чи мото, лишня вага мотор колеса ні до чого, оскільки знаючи оптимальний режим свого мотора потрібно в цьому режимі його використовувати і не морочити собі голови. хоча хто хотів би заморочитися щоб мати чуть більший діапазон робочий з номінальним кпд, і кого не лякає збільшення ваги мотора в 2 рази, такої самої потужності як прямі чи редукторні, то можна шось і придумати |
Автор: | AlexT [ 25 вер 2018, 22:37 ] | ||
Заголовок повідомлення: | Re: Асинхронный двигатель "Славянка" | ||
Китайский движок со Славянкой и нормальной ценой http://www.eastgem.net/da-90.html
|
Автор: | max [ 26 вер 2018, 07:18 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Асинхронный двигатель "Славянка" |
AlexT писав(ла): 450$ за этот игрушечный мотор когда у нас на форуме за 350$ продают 15 кВт в номинале и 45 в пике... |
Автор: | zloitapok [ 26 вер 2018, 13:51 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Асинхронный двигатель "Славянка" |
+ еще проблемы с доставкой оттуда сюда |
Автор: | stigmat [ 09 лист 2018, 15:25 ] |
Заголовок повідомлення: | Асинхронні двигуни з суміщеною обмоткою Слов'янка - Дуюнов. |
Хотів би обговорити технологію Дуюнова - суміщена обмотка Слов'янка. Оснновний принцип - з'днання зірки і трикутника парельно. Переваги: зменшення пускових струмів, вищий ККД і cosF та ін. Основний сайт проекту - https://solargroup.pro. Скажіть реально, хто мав справу з перемотаними двигунами і чи дійсно є покращення характеристик? Можливо В'ячеслав М. та інші поділяться досвідом? |
Сторінка 10 із 21 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |