Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Асинхронный двигатель "Славянка"
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=33&t=154
Сторінка 10 із 21

Автор:  faynuy [ 26 серп 2018, 23:13 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Асинхронный двигатель "Славянка"

кажуть тут є майстер по славянці, хочу спитати, а що немає моторів-словянок на 100 ват чи там 250-350? якщо мотати такий "малопотужний" то і часу менше треба, ніби то якось так... :?
і взагалі в чому там сікрєт? накат+потужність, порівняно з аналогічними братами прямого ходу і редукторами?

Автор:  Вячеслав М [ 27 серп 2018, 08:26 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Асинхронный двигатель "Славянка"

Менше , ніж на 500 Вт ми не робили .

Автор:  faynuy [ 27 серп 2018, 23:50 ]
Заголовок повідомлення:  Re: И снова мотор-колесо

та ви мене неправильно зрозуміли =) я не пропагую того хлопа, я сам хочу розібратися шо то за мотор і чого він так працює, а якщо би звєзда-ьріугольнік файно в моторах на вело,мото,мошино - транспортах показувала себе то це файна можливість занятися виробництвом їх в кустарних условіях, в гаражі на коліні =)

"і да будуть люди їздити на безпроводному елєктрічстві" - як казав дідо Тесла

Автор:  faynuy [ 27 серп 2018, 23:54 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Асинхронный двигатель "Славянка"

раз ви розумієтеся на них то цікавить ще одне питання:
як би себе поводив такий моторчик 250-350 ватний для роверка чи електро скутерка легенького, щоб їхдити собі на базар, в село або по місту.
чи то би був файний електротранспорт на такому моторчику?

Автор:  -=TRO=- [ 28 серп 2018, 07:24 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Асинхронный двигатель "Славянка"

faynuy, мой вам совет, сначала определитесь чем вы этот асинхронник крутить будете (контроллер).
Когда поймете, что бюджетных решений не существует, думаю вашего интузиазма сильно поубавится.

Автор:  faynuy [ 30 серп 2018, 13:13 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Асинхронный двигатель "Славянка"

а ви мені підкажіть чим його можна крутити, тоді я придумаю чи зможу таке зробити чи ні.
наскільки я знаю для них треба щось таке як регулятор оборотів асинхронгоно двигуна, що в принципі реальність а не фантастика

Автор:  DeLike [ 30 серп 2018, 13:17 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Асинхронный двигатель "Славянка"

Вам не говорят реально или нереально. Вам объясняют экономическую целесообразность покупки.

С уважением,

Александр.

Автор:  faynuy [ 30 серп 2018, 20:37 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Асинхронный двигатель "Славянка"

ціна питання?
ви товариші конткретно говоріть - контроллер шоб зробити буде коштувати 100 баксів
мотор шоб намотати треба мідного проводу на 200 баксів ітд.
ви говорите загадками на які нема розгадок, а я люблю конкретику.
не думаю що для 100-500 ватного мотора будуть витрати непідйомні {zzz}
з повагою Вован =) {O_0}

Автор:  Kapral88 [ 30 серп 2018, 21:15 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Асинхронный двигатель "Славянка"

Вас наверное в гугле забанили? Или это такая лень у нынешней молодёжи, что даже в облом вбить в поиск " контроллер для асинхронника"?контролер наверное дешевле 500$ не найдёте.

Автор:  sokol [ 05 вер 2018, 06:52 ]
Заголовок повідомлення:  Re: И снова мотор-колесо




Автор:  faynuy [ 09 вер 2018, 03:01 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Асинхронный двигатель "Славянка"

зрозуміло тепер. так як я і думав. мотор видає номінальні потужності в ширшому діапазоні, за рахунок того збільшується кпд і в тяговому і в швидкісному варіанті.
мінуосм тоді буде більша вага порівняно з редукторними чи прямопривідними.
а плюсом номінальна робота в ширшому діапазоні, порівняно з редукторами чи безредукторними моторами

звідси висновок:
використання славянки актуальне в міському транспорті такому як тролейбуси. це найкращий варіант.
можливо в інших галузях також, де потрібний такий ефект.
а для малого електротранспорту такого як вело чи мото, лишня вага мотор колеса ні до чого, оскільки знаючи оптимальний режим свого мотора потрібно в цьому режимі його використовувати і не морочити собі голови.
хоча хто хотів би заморочитися щоб мати чуть більший діапазон робочий з номінальним кпд, і кого не лякає збільшення ваги мотора в 2 рази, такої самої потужності як прямі чи редукторні, то можна шось і придумати :winken:
{O_0}

Автор:  AlexT [ 25 вер 2018, 22:37 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Асинхронный двигатель "Славянка"

Китайский движок со Славянкой и нормальной ценой

http://www.eastgem.net/da-90.html

Додаткові файли:
da-90-shaft-05.jpg
da-90-shaft-05.jpg [ 71.08 КБ | Переглядів: 5966 ]

Автор:  max [ 26 вер 2018, 07:18 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Асинхронный двигатель "Славянка"

AlexT писав(ла):
Китайский движок со Славянкой и нормальной ценой

http://www.eastgem.net/da-90.html


450$ за этот игрушечный мотор когда у нас на форуме за 350$ продают 15 кВт в номинале и 45 в пике...

Автор:  zloitapok [ 26 вер 2018, 13:51 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Асинхронный двигатель "Славянка"

+ еще проблемы с доставкой оттуда сюда

Автор:  stigmat [ 09 лист 2018, 15:25 ]
Заголовок повідомлення:  Асинхронні двигуни з суміщеною обмоткою Слов'янка - Дуюнов.

Хотів би обговорити технологію Дуюнова - суміщена обмотка Слов'янка. Оснновний принцип - з'днання зірки і трикутника парельно. Переваги: зменшення пускових струмів, вищий ККД і cosF та ін. Основний сайт проекту - https://solargroup.pro.
Скажіть реально, хто мав справу з перемотаними двигунами і чи дійсно є покращення характеристик?
Можливо В'ячеслав М. та інші поділяться досвідом?

Сторінка 10 із 21 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/