Поточний час: 19 квіт 2024, 12:08

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 6 ] 
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Аксиальный асинхронный двигатель
#16136Повідомлення 23 груд 2015, 12:25 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Вознесенск
Дякував (ла) 8 Подякували 11
Мій електротранспорт: Велосипед "Салют" + МК 240Вт + свинец
Хочу електротранспорт: ЭлектроВАЗ 2101Ё
В интернете одно время искал реализацию асинхронного двигателя в аксиальном исполнении и недавно нашел патент 3-78438 где описан данный двигатель.
Осьовий асинхронний двигун, що містить ста-
тор з обмоткою та розташований на валу ротор з
короткозамкненою обмоткою, який відрізняється
тим, що статор виконаний у вигляді щонайменше
двох дисків, перший і останній диск якого має од-
носторонню трифазну обмотку, а інші - двосторон-
ню трифазну обмотку, між дисками статора роз-
ташований ротор, виконаний у вигляді диска,
причому обмотки статора і ротора виконані раді-
альними.
Винахід відноситься до електротехніки, а саме
до електротехнічних машин перемінного струму і
може знайти застосування в приводах верстатів,
електротранспорті, генераторах перемінного
струму.
Відомий асинхронний двигун, що містить неру-
хомий статор із внутрішньою осьовою обмоткою,
усередині якого на валу розташований барабан-
ний ротор з осьовою короткозамкненою обмоткою.
Обмотка статора являє собою трифазну обмотку,
котушки якої розміщені рівномірно по внутрішній
окружності [див. Д.Э. Брускин и др. «Электричес-
кие машины и микромашины» Москва, 1971 г. изд.
«Высшая школа», с. 132-136], узятий за най-
ближчий аналог.
Однак, відомий двигун має низький ККД, не-
великий пусковий момент і значний пусковий
струм, унаслідок ковзного перетинання магнітних
силових ліній стрижнями короткозамкненої обмот-
ки. Такі двигуни можуть знайти застосування тіль-
ки в приводах де не потрібно великі пускові моме-
нти.
В основу винаходу поставлена задача підви-
щення ККД двигуна і пускового моменту, з одноча-
сним зниженням пускового струму за рахунок пер-
пендикулярного розташування магнітних силових
ліній стосовно короткозамкненої обмотки.
Поставлена задача досягається тим, що в
осьовому асинхронному двигуні, що містить статор
з обмоткою і розташований на валу ротор з корот-
козамкненою обмоткою, новим, відповідно до ви-
находу, є те, що статор виконаний у вигляді, як
мінімум, двох дисків, між якими розташований ро-
тор, виконаний у вигляді диска, при цьому обмотки
статора і ротора виконані радіальними.
Виконання статора у виді дисків з радіальною
обмоткою і розміщення між ними дискового ротора
з радіальною короткозамкненою обмоткою дає
можливість перпендикулярного перетинання маг-
нітних силових ліній обертового магнітного полю
радіальною обмоткою ротора, що створює вели-
кий крутний момент на валу і як наслідок, високий
ККД, економічність, великий пусковий момент.
Крім того, таке виконання статора і ротора дає
можливість робити багатоступінчасті двигуни.

Зображення
Зображення
Этот двигатель можно применить в редукторном мотор-колесе (с одной секцией),
для маховика-стартера-генератора ДВС (для чего я и искал :)) и т.д.
Статор и ротор наверное нужно наматывать из ленты как тороидный трансформатор
чтобы не было потерь в железе.


Додаткові файли:
аксиальный асинхронник.pdf [216.59 КБ]
Завантажень: 732


Востаннє редагувалось MDN 24 груд 2015, 08:43, редаговано 1 раз.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Аксиальный асинхронный двигатель
#16148Повідомлення 23 груд 2015, 18:00 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6741 Подякували 2481
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Очень интересная идея. В патенте описываются какие-либо его параметры? Очень интересно чем он лучше традиционного...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Аксиальный асинхронный двигатель
#16157Повідомлення 23 груд 2015, 21:29 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 206 Подякували 170
Мій електротранспорт: пока нету
Хочу електротранспорт: оч хочу свой ...
Смотрел на ютубе кажется видео о этих двигателях . Россияне сделали (какой то институт ) . Сидели мужики в возрасте , рассказывали + про хороший крутящий момент и малые габариты . Жаловались что негде производить - не самый простой в производстве . Изобрели где-то в 80х , но так до сих пор никому особо дела не появилось , хотя технологии и позволяют уже его производить .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Аксиальный асинхронный двигатель
#16158Повідомлення 23 груд 2015, 21:58 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Хайшенвэй
Дякував (ла) 0 Подякували 365
фамилия авора лакатош так что всё находится без проблем

Двигатели и генераторы постоянного тока Лакатош Валентина Павловича.
Двигатели генераторы постоянного тока Лакатош В. П.





http://inventor-lvp.com.ua/Motori%20generatori.pdf
Это электромоторы и электрогенераторы украинской фирмы ЛАКАТОШ ЛТД, ...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Аксиальный асинхронный двигатель
#16163Повідомлення 23 груд 2015, 22:57 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ/Україна
Дякував (ла) 304 Подякували 199
Щось тут не так, бо не діють закони бізнесу. :?

_________________
https://www.facebook.com/paskalex
Видумане назад вже не задумаєш.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Аксиальный асинхронный двигатель
#16207Повідомлення 25 груд 2015, 08:07 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Украина
Дякував (ла) 54 Подякували 85
paskalex писав(ла):
Щось тут не так, бо не діють закони бізнесу. :?

Закон бізнесу?????, я думаю все впирається в самих винахідників. Приклад зі Шкодіним, наочний і розпіарений. В Україні Одеські мотори (???) по всьому спіткала та ж доля. Якщо винахід вимагає доведення зразка до споживчого виробу, споруду технологічного ланцюжка виробництва, напрацювання ринку збита - все це довгострокові капіталовкладення.
На жаль Бізнес України це моментальний прибуток сьогодні, а завтра хай хоч трава не росте. Іноді, самі винахідники часто є першими гальмами, боячись що інші инжинер їх обійдуть.
Конфронтація інтересів сучасного українського бізнесу та інтересів винахідників.
І ще кожен мотор роблять під певні цілі, для транспорту автомобільного не все підходить.

_________________
Персональные Механические Автономные Электростанции!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 6 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 30


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group