Поточний час: 28 бер 2024, 16:59

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 32 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3  Наступ.
Автор Повідомлення
#117824Повідомлення 24 квіт 2021, 20:21 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 7 Подякували 34
Що до ваги двигун під касету XF08c 3.060 кг
Зображення


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#117958Повідомлення 28 квіт 2021, 07:42 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Мариуполь
Дякував (ла) 42 Подякували 33
Мій електротранспорт: электровелосипеды
Хочу електротранспорт: свободное время на свои проекты
так а есть смысл в движках с касетой? где находится подшипник? это кажется основной плюс касеты в отличии от трещетки на обычном колесе

_________________
3460W Solar, буфер АКБ 12v : 635Ah LTO 66160 (8*6S2P) + 80Ah LiMnO (2*4S9P)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#117959Повідомлення 28 квіт 2021, 07:44 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 562 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
Giligan писав(ла):
так а есть смысл в движках с касетой? где находится подшипник? это кажется основной плюс касеты в отличии от трещетки на обычном колесе

Как дань моде разве)) а по факту после установки движка и цепь поржавеет )) никто на педалях ездить уже не будет.

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#117963Повідомлення 28 квіт 2021, 09:59 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 7 Подякували 34
Giligan писав(ла):
так а есть смысл в движках с касетой? где находится подшипник? это кажется основной плюс касеты в отличии от трещетки на обычном колесе

Основний плюс підшипник знаходиться в касеті біля дропаута рами, ймовірність зігнути вісь під час стрибків нульова. Трещітки після винайдення касет стали позиціонувалися для бюджетних велосипедів типу ашан байк. Через низький попит коштують тепер дорого а якість дно. Також з плюсів касет це те, що маленька зірочка на 11 зубів, та легка заміна касети


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#121750Повідомлення 08 вер 2021, 13:47 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Мариуполь
Дякував (ла) 42 Подякували 33
Мій електротранспорт: электровелосипеды
Хочу електротранспорт: свободное время на свои проекты
Народ назрел вопрос. Исходные данные:
Я 120кг
Акум 10s 36v
Мотор 24в 350вт (редуктор. вольтовский передний). Заявленно кратковременно до 29а https://e-bike.com.ua/index.php?route=p ... ct_id=3014
Контроллер 36/48 350вт 18а 250,96 грн. 25%СКИДКА | Электрический велосипед, скутер, бесщеточный двигатель постоянного тока My20 20, 36 В/48 в 350 Вт
https://a.aliexpress.com/_AmgZ42
Автомат 16а между акумом и контроллером (батарейный ток)
Вопрос: часто срабатывает автомат пригазе больше 80%
Можно ли поставить автомат на 20а?
Будет ли работать ограничение по току в контроллере( 110% невключено)?

_________________
3460W Solar, буфер АКБ 12v : 635Ah LTO 66160 (8*6S2P) + 80Ah LiMnO (2*4S9P)


Востаннє редагувалось Giligan 08 вер 2021, 14:14, редаговано 2 раз(а).

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#121751Повідомлення 08 вер 2021, 14:00 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Для нормальної їзди автомат треба міняти.
Яке обмеження по току малось на увазі ?
Контролер максимум буде 18 а вливати при розгоні, рушанні, і в гору. Коли розженеться десь 8 А спожива.
110 % працює лиш при наявності холів


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#121753Повідомлення 08 вер 2021, 14:04 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Мариуполь
Дякував (ла) 42 Подякували 33
Мій електротранспорт: электровелосипеды
Хочу електротранспорт: свободное время на свои проекты
IoN1 писав(ла):
Для нормальної їзди автомат треба міняти.
Яке обмеження по току малось на увазі ?
Контролер максимум буде 18 а вливати при розгоні, рушанні, і в гору. Коли розженеться десь 8 А спожива.
110 % працює лиш при наявності холів

Я про то - можно ли доверить контролеру ток в 18а? Не умрет ли он. проблемму перегрева контроллера вроде как решил. Стоит маленький но серверный куллер синхронно с ним включается ( термореле 45град. и кулер обдува мотора

_________________
3460W Solar, буфер АКБ 12v : 635Ah LTO 66160 (8*6S2P) + 80Ah LiMnO (2*4S9P)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#122046Повідомлення 21 вер 2021, 09:56 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Мариуполь
Дякував (ла) 42 Подякували 33
Мій електротранспорт: электровелосипеды
Хочу електротранспорт: свободное время на свои проекты
Giligan писав(ла):
IoN1 писав(ла):
Для нормальної їзди автомат треба міняти.
Яке обмеження по току малось на увазі ?
Контролер максимум буде 18 а вливати при розгоні, рушанні, і в гору. Коли розженеться десь 8 А спожива.
110 % працює лиш при наявності холів

Я про то - можно ли доверить контролеру ток в 18а? Не умрет ли он. проблемму перегрева контроллера вроде как решил. Стоит маленький но серверный куллер синхронно с ним включается ( термореле 45град. и кулер обдува мотора

на днях ездил на рыбалку (на веле с 26" +редуктор 350вт) цеплял доп акум . получилось основной через автомат 16А и доп. через такойже автомат. ехал сразу на двух (так меньше ток идет с каждого ) . естественно 32А за весь путь не разу невыбило. контрик живой. никаких поддергиваний и прочего с ним небыло. педалями помогал. туда+обратно 50км основной акум 14ач (переборка б.у. 18650 от ноутов, проверяю их 1с током) +доп. 10ач (свежие панасы с али. врядли орига).
приехал домой еще в одну сторону хватилобы . батя ездил на десне с 20 колесами (редуктор 350вт) брал с собой 23ач акум призматики (брал тут на форуме раньше ) хватило в упор но он туда ехал не помогал педалями а назад ему пришлось :D

_________________
3460W Solar, буфер АКБ 12v : 635Ah LTO 66160 (8*6S2P) + 80Ah LiMnO (2*4S9P)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#123257Повідомлення 17 лист 2021, 14:29 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 3 Подякували 18
Здравствуйте. Поделитесь, пожалуйста, опытом перевода редукторного мотор-колеса на более высокое напряжение.
Есть транспортное средство с двумя редукторниками - спереди "нонейм" (Volta Bikes) на 250Вт, сзади MXUS ZWG36 XF15F с наклейкой 36В. На двигателе Volta Bikes есть гравировка 36V/48V. Мотор-колеса заспицованы в обода 20".
Я не уверен могут ли эти двигатели без последствий работать на 48В и есть ли смысл в переходе с 36В на 48В? Увеличится ли крутящий момент и максимальная скорость?


Додаткові файли:
Самокат.JPG
Самокат.JPG [ 473.59 КБ | Переглядів: 3089 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#123270Повідомлення 17 лист 2021, 17:27 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Швидкість збільшиться однозначно.
З 250 вт движком треба буде осторожно, бо 250 вт це зазвичай 13 А, інколи 15А. Якщо давати більший струм з батареею 48 в то можна спалити


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#123271Повідомлення 17 лист 2021, 18:50 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 287 Подякували 100
Мій електротранспорт: вело
Хочу електротранспорт: електро вел
маю MXUS ZWG36 XF15F в колесі 28д. акум і контролер 36в ,літом в 35градусну жару проїзжав 10+10 км на всю газульку, місцями швидкість до 40км мотор негрівся зовсім.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#123273Повідомлення 17 лист 2021, 19:26 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Олександрія
Дякував (ла) 31 Подякували 41
Мій електротранспорт: електровелосипед, повний привід
WoodenArm писав(ла):
спереди "нонейм" (Volta Bikes) на 250Вт, сзади MXUS ZWG36 XF15F с наклейкой 36В. На двигателе Volta Bikes есть гравировка 36V/48V. Мотор-колеса заспицованы в обода 20".
Я не уверен могут ли эти двигатели без последствий работать на 48В и есть ли смысл в переходе с 36В на 48В? Увеличится ли крутящий момент и максимальная скорость?
Без питань підійдуть і на 48В. Тільки підібрати для кожного по відповідному контроллеру.
На передній 350Вт контроллер і 500Вт на задній.
Передній двигун судячи по габаритам, той що зараз йдуть на 350Вт.
Швидкість зросте однозначно.
Можна також перевірити швидкість(оберти) холостого ходу кожного двигуна.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#123284Повідомлення 18 лист 2021, 00:36 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 3 Подякували 18
Дякую.
Зараз стоять два контролери на 17А. Аккумулятор LiFe 36В ємкістю приблизно 12А*год. При таких комплектуючих максимальний струм при старті та їзді вгору 32А. BMS на 45А. Максимальна швидкість 31км/год.
В кінці другого сезону помітив що падіння напруги при максимальному струмові збільшилося. Переміряв внутрішній опір усіх банок - явного аутсайдера не виявив. Усі мають опір близько 4мОм. Якщо ситуація буде погіршуватися то прийдеться акумулятор замінити. Все-таки кататися на цьому "козлику" досить приємно.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#123297Повідомлення 18 лист 2021, 10:50 
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 2 Подякували 0
Пользуюсь таким же АКБ (36*12А/ч), заметил тот же эффект спустя год, думаю это типично для такого типа аккумов, при этом емкость не уменьшилась.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#125383Повідомлення 09 лют 2022, 17:53 
Не в мережі

Звідки: г Харьков
Дякував (ла) 0 Подякували 1
Мій електротранспорт: эл вел
Здравствуйте уважаемые форумчане имеется мотор MXUS XF07F 36В 350Вт установленный на вел украина . Пробег примерно 3000т км пока все хорошо но рано или поздно прийдется заменить в моторе подшипники.Полскажите пожалуйста их размер и что маркировку.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 32 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 31


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group