Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Информация о мотор колесе MXUS XF04 36В 300Вт https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=33&t=4718 |
Сторінка 2 із 3 |
Автор: | Ioan85 [ 24 квіт 2021, 20:21 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Информация о мотор колесе MXUS XF04 36В 300Вт |
Що до ваги двигун під касету XF08c 3.060 кг |
Автор: | Giligan [ 28 квіт 2021, 07:42 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Информация о мотор колесе MXUS XF04 36В 300Вт |
так а есть смысл в движках с касетой? где находится подшипник? это кажется основной плюс касеты в отличии от трещетки на обычном колесе |
Автор: | thunder_blade [ 28 квіт 2021, 07:44 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Информация о мотор колесе MXUS XF04 36В 300Вт |
Giligan писав(ла): так а есть смысл в движках с касетой? где находится подшипник? это кажется основной плюс касеты в отличии от трещетки на обычном колесе Как дань моде разве)) а по факту после установки движка и цепь поржавеет )) никто на педалях ездить уже не будет. |
Автор: | Ioan85 [ 28 квіт 2021, 09:59 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Информация о мотор колесе MXUS XF04 36В 300Вт |
Giligan писав(ла): так а есть смысл в движках с касетой? где находится подшипник? это кажется основной плюс касеты в отличии от трещетки на обычном колесе Основний плюс підшипник знаходиться в касеті біля дропаута рами, ймовірність зігнути вісь під час стрибків нульова. Трещітки після винайдення касет стали позиціонувалися для бюджетних велосипедів типу ашан байк. Через низький попит коштують тепер дорого а якість дно. Також з плюсів касет це те, що маленька зірочка на 11 зубів, та легка заміна касети |
Автор: | Giligan [ 08 вер 2021, 13:47 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Информация о мотор колесе MXUS XF04 36В 300Вт |
Народ назрел вопрос. Исходные данные: Я 120кг Акум 10s 36v Мотор 24в 350вт (редуктор. вольтовский передний). Заявленно кратковременно до 29а https://e-bike.com.ua/index.php?route=p ... ct_id=3014 Контроллер 36/48 350вт 18а 250,96 грн. 25%СКИДКА | Электрический велосипед, скутер, бесщеточный двигатель постоянного тока My20 20, 36 В/48 в 350 Вт https://a.aliexpress.com/_AmgZ42 Автомат 16а между акумом и контроллером (батарейный ток) Вопрос: часто срабатывает автомат пригазе больше 80% Можно ли поставить автомат на 20а? Будет ли работать ограничение по току в контроллере( 110% невключено)? |
Автор: | IoN1 [ 08 вер 2021, 14:00 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Информация о мотор колесе MXUS XF04 36В 300Вт |
Для нормальної їзди автомат треба міняти. Яке обмеження по току малось на увазі ? Контролер максимум буде 18 а вливати при розгоні, рушанні, і в гору. Коли розженеться десь 8 А спожива. 110 % працює лиш при наявності холів |
Автор: | Giligan [ 08 вер 2021, 14:04 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Информация о мотор колесе MXUS XF04 36В 300Вт |
IoN1 писав(ла): Для нормальної їзди автомат треба міняти. Яке обмеження по току малось на увазі ? Контролер максимум буде 18 а вливати при розгоні, рушанні, і в гору. Коли розженеться десь 8 А спожива. 110 % працює лиш при наявності холів Я про то - можно ли доверить контролеру ток в 18а? Не умрет ли он. проблемму перегрева контроллера вроде как решил. Стоит маленький но серверный куллер синхронно с ним включается ( термореле 45град. и кулер обдува мотора |
Автор: | Giligan [ 21 вер 2021, 09:56 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Информация о мотор колесе MXUS XF04 36В 300Вт |
Giligan писав(ла): IoN1 писав(ла): Для нормальної їзди автомат треба міняти. Яке обмеження по току малось на увазі ? Контролер максимум буде 18 а вливати при розгоні, рушанні, і в гору. Коли розженеться десь 8 А спожива. 110 % працює лиш при наявності холів Я про то - можно ли доверить контролеру ток в 18а? Не умрет ли он. проблемму перегрева контроллера вроде как решил. Стоит маленький но серверный куллер синхронно с ним включается ( термореле 45град. и кулер обдува мотора на днях ездил на рыбалку (на веле с 26" +редуктор 350вт) цеплял доп акум . получилось основной через автомат 16А и доп. через такойже автомат. ехал сразу на двух (так меньше ток идет с каждого ) . естественно 32А за весь путь не разу невыбило. контрик живой. никаких поддергиваний и прочего с ним небыло. педалями помогал. туда+обратно 50км основной акум 14ач (переборка б.у. 18650 от ноутов, проверяю их 1с током) +доп. 10ач (свежие панасы с али. врядли орига). приехал домой еще в одну сторону хватилобы . батя ездил на десне с 20 колесами (редуктор 350вт) брал с собой 23ач акум призматики (брал тут на форуме раньше ) хватило в упор но он туда ехал не помогал педалями а назад ему пришлось |
Автор: | IoN1 [ 17 лист 2021, 17:27 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Информация о мотор колесе MXUS XF04 36В 300Вт |
Швидкість збільшиться однозначно. З 250 вт движком треба буде осторожно, бо 250 вт це зазвичай 13 А, інколи 15А. Якщо давати більший струм з батареею 48 в то можна спалити |
Автор: | карабас. б. [ 17 лист 2021, 18:50 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Информация о мотор колесе MXUS XF04 36В 300Вт |
маю MXUS ZWG36 XF15F в колесі 28д. акум і контролер 36в ,літом в 35градусну жару проїзжав 10+10 км на всю газульку, місцями швидкість до 40км мотор негрівся зовсім. |
Автор: | Kozak [ 17 лист 2021, 19:26 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Информация о мотор колесе MXUS XF04 36В 300Вт |
WoodenArm писав(ла): спереди "нонейм" (Volta Bikes) на 250Вт, сзади MXUS ZWG36 XF15F с наклейкой 36В. На двигателе Volta Bikes есть гравировка 36V/48V. Мотор-колеса заспицованы в обода 20". Без питань підійдуть і на 48В. Тільки підібрати для кожного по відповідному контроллеру.Я не уверен могут ли эти двигатели без последствий работать на 48В и есть ли смысл в переходе с 36В на 48В? Увеличится ли крутящий момент и максимальная скорость? На передній 350Вт контроллер і 500Вт на задній. Передній двигун судячи по габаритам, той що зараз йдуть на 350Вт. Швидкість зросте однозначно. Можна також перевірити швидкість(оберти) холостого ходу кожного двигуна. |
Автор: | WoodenArm [ 18 лист 2021, 00:36 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Информация о мотор колесе MXUS XF04 36В 300Вт |
Дякую. Зараз стоять два контролери на 17А. Аккумулятор LiFe 36В ємкістю приблизно 12А*год. При таких комплектуючих максимальний струм при старті та їзді вгору 32А. BMS на 45А. Максимальна швидкість 31км/год. В кінці другого сезону помітив що падіння напруги при максимальному струмові збільшилося. Переміряв внутрішній опір усіх банок - явного аутсайдера не виявив. Усі мають опір близько 4мОм. Якщо ситуація буде погіршуватися то прийдеться акумулятор замінити. Все-таки кататися на цьому "козлику" досить приємно. |
Автор: | slavik5320xm [ 18 лист 2021, 10:50 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Информация о мотор колесе MXUS XF04 36В 300Вт |
Пользуюсь таким же АКБ (36*12А/ч), заметил тот же эффект спустя год, думаю это типично для такого типа аккумов, при этом емкость не уменьшилась. |
Автор: | николай1010 [ 09 лют 2022, 17:53 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Информация о мотор колесе MXUS XF04 36В 300Вт |
Здравствуйте уважаемые форумчане имеется мотор MXUS XF07F 36В 350Вт установленный на вел украина . Пробег примерно 3000т км пока все хорошо но рано или поздно прийдется заменить в моторе подшипники.Полскажите пожалуйста их размер и что маркировку. |
Сторінка 2 із 3 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |