Поточний час: 29 бер 2024, 16:28

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 18 ]  На сторінку 1, 2  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Бюджетное МОТОР-КОЛЕСО 10" для скутера.
#133180Повідомлення 22 черв 2023, 10:04 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Dніпропетровськ
Дякував (ла) 376 Подякували 470
Мій електротранспорт: ЗАЗ-968А, 3-кол скутер, эл.вел., подвесной "ВЕТЕРОК" -3квт.
Уже публиковал подобную самоделку в одной из своих тем.
Осмелюсь повторить с подробными фото, может кому то пригодится.
Цены на скутерные мотор-колёса не очень гуманные. Поэтому его могут купить не только лишь все, ...вообще мало кто может купить
А вот сделать может каждый!...
Бюджет данного проекта таков:
Мотор б\у 48V-700W............1400 гр.
Диск б\у от скутера 10".......150 гр.
Металличесуая полоса 1метр....40 гр.
Баллончик белой краски ............70 гр.
Путём не сложных подсчётов получаем ...1660 гр.
И тапк приступим...
1. Спиливаем (если мешает) лишнее...
Додаткові файли:
P1120505.JPG
P1120505.JPG [ 166.95 КБ | Переглядів: 1513 ]

2. тИз полосы делаем "хомут"и затягиваем на моторе...
Додаткові файли:
P1120507.JPG
P1120507.JPG [ 172.41 КБ | Переглядів: 1513 ]

3. Удаляем из диска "сердцевину"...
Додаткові файли:
P1120508.JPG
P1120508.JPG [ 166.59 КБ | Переглядів: 1513 ]

4. Чистим диск...
Додаткові файли:
P1120509.JPG
P1120509.JPG [ 166.93 КБ | Переглядів: 1513 ]

5. Любуемся своей работой.....и измеряем зазоры для будущих спиц...
Додаткові файли:
P1120510.JPG
P1120510.JPG [ 161.7 КБ | Переглядів: 1513 ]

6. Аккуратно привариваем три "спицы" из подходящих обрезков трубы или профиля.
НЕ ТОРОПЯСЬ с перерывами,что бы не перегреть магниты!
Нежно поглаживая МОКРОЙ тряпкой!
Додаткові файли:
P1120511.JPG
P1120511.JPG [ 168.72 КБ | Переглядів: 1513 ]

7. Подгоняем длину "спиц" во избежание биения.
После чего привариваем.
Додаткові файли:
P1120512.JPG
P1120512.JPG [ 163.8 КБ | Переглядів: 1513 ]

8. Окрашиваем в 2-3 слоя...
Додаткові файли:
P1120514.JPG
P1120514.JPG [ 168.58 КБ | Переглядів: 1510 ]

Всем удачных проектов!

_________________
"...я мзду не беру, мне за державу обидно..."


Востаннє редагувалось Александр.TUZ 22 черв 2023, 10:16, редаговано 3 раз(а).

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133182Повідомлення 22 черв 2023, 10:09 
Творець електромобіля, член клубу
В мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 126 Подякували 627
Мій електротранспорт: Пежо 205
С трудом уявляю як відцентрувати мотор у діскові :?

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 45 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133183Повідомлення 22 черв 2023, 10:18 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Dніпропетровськ
Дякував (ла) 376 Подякували 470
Мій електротранспорт: ЗАЗ-968А, 3-кол скутер, эл.вел., подвесной "ВЕТЕРОК" -3квт.
Goga65 писав(ла):
С трудом уявляю як відцентрувати мотор у діскові :?


Это четвёртое колесо, пока ни одно не испортил.
Очень тщательно выполняем пункты 5 и 7. НЕ ТОРоПЯСЬ.
По завершении проекта будет видео работы.

_________________
"...я мзду не беру, мне за державу обидно..."


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133186Повідомлення 22 черв 2023, 14:58 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 22 Подякували 61
Мій електротранспорт: 1квт евел
Александр.TUZ писав(ла):
Путём не сложных подсчётов получаем ...1660 гр.

Це, звісно ж, без урахування вартості часу витраченого на переробку
І, за великим рахунком, це ж 250вт іон велосипедний, потягне ну дуже легенький скутерок хіба
На переробленому діо чи джог їздити на ньому 25км/г? Мені просто дуже цікаво, як воно, в порівннні, з нормальними "негуманними" МК, скажімо, навіть на 1квт?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133190Повідомлення 22 черв 2023, 15:35 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Dніпропетровськ
Дякував (ла) 376 Подякували 470
Мій електротранспорт: ЗАЗ-968А, 3-кол скутер, эл.вел., подвесной "ВЕТЕРОК" -3квт.
Vitali писав(ла):
Александр.TUZ писав(ла):
Путём не сложных подсчётов получаем ...1660 гр.

Це, звісно ж, без урахування вартості часу витраченого на переробку
І, за великим рахунком, це ж 250вт іон велосипедний, потягне ну дуже легенький скутерок хіба
На переробленому діо чи джог їздити на ньому 25км/г? Мені просто дуже цікаво, як воно, в порівннні, з нормальними "негуманними" МК, скажімо, навіть на 1квт?

:?
Теперь по пунктам для знатакофф:

1. Времени, в сумме ушло 2 часа.
2. Этот ION на встроенном (родном) контроллере имеет 350W-при 36V.
Внутренний контроллер был удалён. Сейчас работает на китайском 48V-26A.
Расчёты сделайте сами.
3. "НЕГУМАННЫЙ" МК и "кушает" НЕ ГУМАННО. И стоит НЕ ГУМАННО.....оно вам надо?
4. Читаем внимиательно заглавие темы!
Мотор бюджетный, поэтому сравнивать их не корректно!
5. На таком МК (на велосипеде) , при 48V-18A скорость развивал 45 км\ч.
6. Это не призыв всем перейти на бюджетный вариант.
Каждый выбирает по своему карману и потребностям.8)
Переделал более десяти таких моторов и поставил (заспицевал) желающим на велосипеды.
Жалоб не поступало... :ups:

{O_0} :winken:

_________________
"...я мзду не беру, мне за державу обидно..."


Востаннє редагувалось Александр.TUZ 23 черв 2023, 08:18, редаговано 2 раз(а).

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133192Повідомлення 22 черв 2023, 21:44 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Уточню, на такому переробленому в скутене 10" розвивали швидкість 45 км/ год?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133195Повідомлення 23 черв 2023, 08:15 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Dніпропетровськ
Дякував (ла) 376 Подякували 470
Мій електротранспорт: ЗАЗ-968А, 3-кол скутер, эл.вел., подвесной "ВЕТЕРОК" -3квт.
IoN1 писав(ла):
Уточню, на такому переробленому в скутене 10" розвивали швидкість 45 км/ год?


Читаем внимательно пункт номер пять!!! 8)
Уточняю: колесо 26".

_________________
"...я мзду не беру, мне за державу обидно..."


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133197Повідомлення 23 черв 2023, 10:40 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Після переробки в 10" яка швидкість з АКБ 13 с ?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133199Повідомлення 23 черв 2023, 11:42 
Творець електромобіля
Не в мережі

Дякував (ла) 226 Подякували 1087
Может переместить тему в соответствующий ей раздел)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133200Повідомлення 23 черв 2023, 13:22 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Dніпропетровськ
Дякував (ла) 376 Подякували 470
Мій електротранспорт: ЗАЗ-968А, 3-кол скутер, эл.вел., подвесной "ВЕТЕРОК" -3квт.
IoN1 писав(ла):
Після переробки в 10" яка швидкість з АКБ 13 с ?

Специально не замерял, по ощущению около 30 км\ч.
Испльзую такие колёса, чаще, для подростковых самокатов, ну и для людей в возрасте. :?
Тоесть там, где важна не скорость но бюджет. 8)

_________________
"...я мзду не беру, мне за державу обидно..."


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133201Повідомлення 23 черв 2023, 13:35 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: хмельницкий
Дякував (ла) 0 Подякували 0
а двигуни ці (ION) з холлами? якщо ні то чи нормальна тяга при рушанні з місця?
зробив для батьків для села вантажний трайк, два ведучих колеса з такими редукторними моторами gazele https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/redu ... ip%7Cmaria обода 16 мото (старий мінск чи восход...) батарея 10 банок 36в 70Аг (тобто з запасом) контролери 17амперні. тяги при рушанні не вистачає, особливо під горку, хотілось би якісь бюджетні, більш потужні двигуни, подивляюсь на ці іони. як гадаєте будуть потужніші з 25а контролерами?
дякую


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133214Повідомлення 24 черв 2023, 17:37 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Dніпропетровськ
Дякував (ла) 376 Подякували 470
Мій електротранспорт: ЗАЗ-968А, 3-кол скутер, эл.вел., подвесной "ВЕТЕРОК" -3квт.
genamuy писав(ла):
а двигуни ці (ION) з холлами? якщо ні то чи нормальна тяга при рушанні з місця?
зробив для батьків для села вантажний трайк, два ведучих колеса з такими редукторними моторами gazele https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/redu ... ip%7Cmaria обода 16 мото (старий мінск чи восход...) батарея 10 банок 36в 70Аг (тобто з запасом) контролери 17амперні. тяги при рушанні не вистачає, особливо під горку, хотілось би якісь бюджетні, більш потужні двигуни, подивляюсь на ці іони. як гадаєте будуть потужніші з 25а контролерами?
дякую

Собирал с такими моторами...да! слабоваты, даже два. Попробуйте дать им 48V.
По поводу ИОНа на трайк: https://www.olx.ua/d/obyavlenie/elektro ... ro_listing
Хочу заметить, что одного этого мотора хватает и в гору и с места! Но только с 48V-(22-26A)_.

_________________
"...я мзду не беру, мне за державу обидно..."


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133221Повідомлення 25 черв 2023, 08:57 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 381
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Александр.TUZ писав(ла):
Vitali писав(ла):
Александр.TUZ писав(ла):
Путём не сложных подсчётов получаем ...1660 гр.

Це, звісно ж, без урахування вартості часу витраченого на переробку
І, за великим рахунком, це ж 250вт іон велосипедний, потягне ну дуже легенький скутерок хіба
На переробленому діо чи джог їздити на ньому 25км/г? Мені просто дуже цікаво, як воно, в порівннні, з нормальними "негуманними" МК, скажімо, навіть на 1квт?

:?
Теперь по пунктам для знатакофф:

1. Времени, в сумме ушло 2 часа.
2. Этот ION на встроенном (родном) контроллере имеет 350W-при 36V.
Внутренний контроллер был удалён. Сейчас работает на китайском 48V-26A.
Расчёты сделайте сами.
3. "НЕГУМАННЫЙ" МК и "кушает" НЕ ГУМАННО. И стоит НЕ ГУМАННО.....оно вам надо?
4. Читаем внимиательно заглавие темы!
Мотор бюджетный, поэтому сравнивать их не корректно!
5. На таком МК (на велосипеде) , при 48V-18A скорость развивал 45 км\ч.
6. Это не призыв всем перейти на бюджетный вариант.
Каждый выбирает по своему карману и потребностям.8)
Переделал более десяти таких моторов и поставил (заспицевал) желающим на велосипеды.
Жалоб не поступало... :ups:

{O_0} :winken:

Так собівартість по матеріалах 1600 грн(хотя не враховано моторного кабелю 200-300 грн і переробку мотора) + вартість роботи близько 1500грн загалом маємо 500-600 Вт БУ мотор за близько 3000грн а якщо пошукати то за 4000-5000 грн можна знайти нове 10-11"(це по резині) і навіть трохи потужніше 700-800 Вт.
ПС в принципі варіант "у ринку" робочій особливо якщо маєш повний гараж інструменту, навички і час.
ППС з досвіду більшість робить самокати з двох гіробордних по 350 Вт БУ 1000-1500 грн/шт (хоча діаметр там явно малий по нашим ямам і можливе тільки електронне гальмування але це також не страшно на швидкостях до 30км/год).


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133227Повідомлення 25 черв 2023, 13:02 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Dніпропетровськ
Дякував (ла) 376 Подякували 470
Мій електротранспорт: ЗАЗ-968А, 3-кол скутер, эл.вел., подвесной "ВЕТЕРОК" -3квт.
lu4 писав(ла):
........

{O_0} :winken:

Так собівартість по матеріалах 1600 грн(хотя не враховано моторного кабелю 200-300 грн і переробку мотора) + вартість роботи близько 1500грн загалом маємо 500-600 Вт БУ мотор за близько 3000грн а якщо пошукати то за 4000-5000 грн можна знайти нове 10-11"(це по резині) і навіть трохи потужніше 700-800 Вт.
ПС в принципі варіант "у ринку" робочій особливо якщо маєш повний гараж інструменту, навички і час.
ППС з досвіду більшість робить самокати з двох гіробордних по 350 Вт БУ 1000-1500 грн/шт (хоча діаметр там явно малий по нашим ямам і можливе тільки електронне гальмування але це також не страшно на швидкостях до 30км/год).[/quote]

1. Стоимость кабеля не считал, т.к. мотор идёт с кабелем и довольно хорошего качества.
2. Стоимость работы (по вашей версии-1500 гр.), тоже НЕ считал, потому как выкинуть из двигателя родную плату контроллекра не составляет труда (15 мин.).
3. Так что за1600 гр. -это бюджетно! я считаю!
4. За 4000 гр 10" новое? 8O Отчень интересненько :?Не знаю как за 4-5000 гр 700-800 W новое, А вот 1500W б\у для меня предпочтительнее.
https://www.olx.ua/d/obyavlenie/motor-k ... S8BS7.html
https://www.olx.ua/d/obyavlenie/elektro ... p%7Clister

_________________
"...я мзду не беру, мне за державу обидно..."


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133229Повідомлення 25 черв 2023, 16:20 
Не в мережі

Звідки: Житомирська обл
Дякував (ла) 0 Подякували 13
Мій електротранспорт: Електросамокат
Хочу електротранспорт: Електрокросс
Свого часу робив скутерне мотор колесо з двох мк ion. І скажу що в іонах потенціалу дуже багато. Добротний статор діаметром 140мм шириною 40мм, 24 пази, 20 полюсів, магніти високої якості. Але є і мінуси, намотка 40>+ обертів одним проводом 0.7мм і відсутність датчиків холла. Без перемотки толку з нього не багато(
На фото зліва здвоєнний статор з іон, зправа здвоєний статор з гіроскутера.


Додаткові файли:
20210209_214227.jpg
20210209_214227.jpg [ 258.43 КБ | Переглядів: 1245 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 18 ]              На сторінку 1, 2  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 50


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group