Поточний час: 29 бер 2024, 00:42

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ 1 повідомлення ] 
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Honda tact electro 3,4 kWt 60v 34ah
#134073Повідомлення 01 вер 2023, 10:21 
Не в мережі

Звідки: Полтава
Дякував (ла) 0 Подякували 4
Мій електротранспорт: 2X Honda tact electro 1.2kwt 60v34ah. KTM ebike bosch/Gazelle bosch ebike
Привіт Форумчани)
Коротенька розповідь про переобладнання старенького (89 року випуску) 24-го Honda Tact на електро тягу.

Купив я скутер в гарному стані з під 1 власника в Україні за 7000 грн (дорого, але стан того вартий).
Двигун повної комплектності продав за 3000 грн.

МК з цієї теми https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=33&t=5564 5500 грн.
Як показала практика прекрасно витримує 51А та 60В. Але потрібно слідкувати за температурою, якщо їхати 7 км на 100% акселератора, то темп обмоток підіймається до 70 гр.

Контроллер 2100 грн ХіРі з плавним стартом на 18 транзисторів. 60-72В 50А пік.

Батарея LG chem 60v 34ah. Нажаль попалась із бракованою баночкою, довелось міняти. З ремонтом і БМС (тільки для зарядки) 16S 40A daly вийшла 10100 грн. Батарея встановлена в так званому "унітазі" в багажнику. на половину виходе на вулицю до маятника.

Ручку газу залишив оргінальну і прикупив за 200 грн приблуду з датчиком хола під тросик.

Устновив датчик темп 200 грн, воль-амперметр із шунтом 100А до 300 грн.

Даний контроллер має ф-кцію ел гальма, що доречі допомагає гальмувати і не стирати колодки. Для активації потрібно замкнути фішку з 2х провідків. Поставив реле стартера з цього ж скутера на стоп сигнал і підключив до нього ці провідки. В свою чергу зробив розвязку.

Маятник від китайського мото за 300 грн,+ робота по його переварюванні в одного з місцевих майстрів металічних виробів 1000 грн (вийшло як із заводу не відрізниш). Рідний маятник теж лишив. Тепер МК до рами прикручений через 4 сайлентблоки, що в свою чергу дає неперевершений рівень комфорту ні тобі вібрацій, ні шуму. Передня вилка маятникова тому даний скутер вийшов дуже комфортним по нашим дорогам. Амортизатори поки б/у з металолому за 50 грн).

Бортова електросистема працює від DC-DC 10A перетворювача. 200 грн.
Також витрачено досить багато часу на збирання та пыдключення цього обладнання.
Домашні запаси різних проводів від слаботочки до силових, автомат для відключення батарею.
Зарядка 60в 5а 700 грн.

І того в підсумку бюджет склав близько 25000 грн чи на той момент 670$. Дорого чи ні? Вам оцінювати.

Що ми отримали?
Досить комфортний, шустрий скутер з піковою потужністю до 3400 Вт ( 100% батарея).
Макс швидкість 63км/год по GPS.
Розгін на рівні двохтактного скутера.
Запас ходу в середньому 50км якщо не старатися економити заряд. При швидкості до 40км/год споживання десь 17 А тому можна вижати з нього десь на максимум 80 км).

В підсумку ми маємо скутер на порядок кращий від китайця з педалями, на свинці за +- ті ж самі кошти.

P.S. фото додам пізніш.


Додаткові файли:
20230812_165547.jpg
20230812_165547.jpg [ 462.66 КБ | Переглядів: 2589 ]
20230812_165600.jpg
20230812_165600.jpg [ 428.88 КБ | Переглядів: 2589 ]
20230615_201703.jpg
20230615_201703.jpg [ 746.3 КБ | Переглядів: 2589 ]
20230705_190645.jpg
20230705_190645.jpg [ 377.98 КБ | Переглядів: 2589 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ 1 повідомлення ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 22


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group