Поточний час: 27 квіт 2024, 09:10

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 7 ] 
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Двигатели двойного управления .
#126623Повідомлення 12 трав 2022, 19:49 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: луганск-одесса
Дякував (ла) 42 Подякували 39
Мій електротранспорт: транвай
Хочу електротранспорт: хоть бы шо нибудь для начала
кому как а мну шото даже реношные двигателя (леруа сомер или как его тама) из за щёток не оч вдохновляют, хотя работают и в принципе работают неплохо. За коллекторные сериесники я уже молчу :) Щётка- однозначно слабое звено :D

_________________
Желающий создавать находит средства. Не желающий- причину


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Двигатели двойного управления .
#126651Повідомлення 14 трав 2022, 16:42 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6750 Подякували 2485
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Щётки - это самое плохое, что ставят в электромобили. Говорю как человек, занимающийся Рено, которые до сих пор ставят щётки. Хоть на щётках и постоянного ток, но всё равно это вещь не самая надёжная.

P.S. НО. Если фантазировать дальше, то ведь инвертор можно поставить внутрь вращающегося ротора! А питать его можно через вращающийся трансформатор.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Двигатели двойного управления .
#126678Повідомлення 16 трав 2022, 13:31 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 6 Подякували 54
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
olter писав(ла):
В далёком 1982 году я высказал мысль за то , что за электромобилями будущее . .

В загалі, електричні автомобілі то далеке минула. І навіть дружина Генрі Форда, їздила на електричному автомобілі.
Що стосується кранових двигунів, то там не лише плавний пуск має місце, а ще і кероване гальмування при опусканні вантажу. Тому там і фазний ротор, і підмагнічування постіним струмом.

_________________
Пробіг на електро приводі 45000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Двигатели двойного управления .
#126687Повідомлення 16 трав 2022, 18:38 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: луганск-одесса
Дякував (ла) 42 Подякували 39
Мій електротранспорт: транвай
Хочу електротранспорт: хоть бы шо нибудь для начала
olter писав(ла):
или , вообще , вращающиеся трансформаторы.
беличья клетка в роторе асинхронника чем вам не вращающийся трансформатор? или шоб для соотвецтвия формату их там должно быть две? :)

_________________
Желающий создавать находит средства. Не желающий- причину


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Двигатели двойного управления .
#126695Повідомлення 17 трав 2022, 11:12 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
olter писав(ла):
механическая скорость якоря равнялась разности частот . Если частота тока в якоре , и в индукторе ( статоре) была одинаковой , то якорь не вращался . Весь фокус этого двигателя заключался в том , что сама частота могла быть теоретически , любой . Скорость , и направление вращения зависела только от соотношения частот .

А ще, крутний момент був пропорційний добутку струмів якоря, статора і синуса кута їх векторів. Тобто однієї частоти не достатньо, треба все одно розвивати великий струм, якщо низькі оберти і великий момент))) ну і треба два синусні контролери - один для статороа, інший - для ротора) такі двигуни використовувались лише в промислових установках з фіксованою частотою. Так як пускова потужність асинхронника на 5квт приблизно мегават, то щоби за час розгону якоїсь центрифуги не погоріла проводка і підприємство не знеструмилось, у "вторинну" обмотку замість короткого замикання вводились пускові реостати, після запуску ротор коротився. ККД такого двигуна на позаштатній потужності доволі невеликий і розрахований лише на пуск. якщо потрібно було часто запускати або довго працювати - робилось кілька обмоток з різною полюсністю. Ті ж крани, ліфти і т.д.
При теперішніх напівпровідниках і процесорах - це абсурд. Маємо повністю векторне управління з контролем максимально можливого ККД у всьому діапазоні обертів і навантажень.

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Двигатели двойного управления .
#126709Повідомлення 17 трав 2022, 22:00 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
olter писав(ла):
Но я не вижу комментариев по сути вопроса : Когда и на якорь подаётся тоже трёхфазное напряжение , по частоте , лишь чуть отличающееся от частоты питания статорных обмоток , от отдельного генератора с изменяющейся частотой . При этом регулировка по напряжению даже и не требуется .

Так воно не буде працювати. Двигун - це трансформатор, в якому первинна обмотка статорна, а вторинна - роторна. Коли роторна обмотка розімкнена, на ній індукується напруга. Якшо її замкнути, та напруга породить струм реакції і появиттся крутний момент. Його можна обмежувати. А яке джерело трьохфазноі напруги ви туди зібрались підключати? Врахуйте вплив наведеної ЕРС.
П.с. мав на увазі 50квт. Є двигуни з різною індуктивністю розсіяння. Може бути співвідношення і 2,5 пускового до робочого струмів (так званий м'який старт), а може бути і 15-20. Все залежить від інженерних задумів і цільового призначення. Останні мають кращий ккд в номінальному діапазоні навантажень, але гірший при збільшенні коефіцієнту ковзання і особливо при старті, але запускаються геморно, з великим перевантаженням мережіі нагрівом обмоток навіть при перекомутації зірка-трикутник. А такі двигуни, типу як в ліфті, розраховані на часті пуски, але не тривалу роботу в силу низького ккд, та й вони ще й двохобертові.
П.п.с. векторний частотник вирішує всі проблеми, можна мати і високий момент з нуля обертів, і рекуперацію, і високі оберти з малим моментом. При тому ккд буде завжди високим.

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Двигатели двойного управления .
#126710Повідомлення 17 трав 2022, 22:55 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Тяжело , а порой и бессмысленно дискутировать с людьми оперирующими знаниями прошлого века и такой же элементной базой , ( ну типа кт315 ,
кт814 ...) :D :D

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 7 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 112


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group