Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Двигатели двойного управления .
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=33&t=5143
Сторінка 1 із 1

Автор:  прагматик [ 12 трав 2022, 19:49 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Двигатели двойного управления .

кому как а мну шото даже реношные двигателя (леруа сомер или как его тама) из за щёток не оч вдохновляют, хотя работают и в принципе работают неплохо. За коллекторные сериесники я уже молчу :) Щётка- однозначно слабое звено :D

Автор:  Stalker_W [ 14 трав 2022, 16:42 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Двигатели двойного управления .

Щётки - это самое плохое, что ставят в электромобили. Говорю как человек, занимающийся Рено, которые до сих пор ставят щётки. Хоть на щётках и постоянного ток, но всё равно это вещь не самая надёжная.

P.S. НО. Если фантазировать дальше, то ведь инвертор можно поставить внутрь вращающегося ротора! А питать его можно через вращающийся трансформатор.

Автор:  anatoli [ 16 трав 2022, 13:31 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Двигатели двойного управления .

olter писав(ла):
В далёком 1982 году я высказал мысль за то , что за электромобилями будущее . .

В загалі, електричні автомобілі то далеке минула. І навіть дружина Генрі Форда, їздила на електричному автомобілі.
Що стосується кранових двигунів, то там не лише плавний пуск має місце, а ще і кероване гальмування при опусканні вантажу. Тому там і фазний ротор, і підмагнічування постіним струмом.

Автор:  прагматик [ 16 трав 2022, 18:38 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Двигатели двойного управления .

olter писав(ла):
или , вообще , вращающиеся трансформаторы.
беличья клетка в роторе асинхронника чем вам не вращающийся трансформатор? или шоб для соотвецтвия формату их там должно быть две? :)

Автор:  mr.Dream [ 17 трав 2022, 11:12 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Двигатели двойного управления .

olter писав(ла):
механическая скорость якоря равнялась разности частот . Если частота тока в якоре , и в индукторе ( статоре) была одинаковой , то якорь не вращался . Весь фокус этого двигателя заключался в том , что сама частота могла быть теоретически , любой . Скорость , и направление вращения зависела только от соотношения частот .

А ще, крутний момент був пропорційний добутку струмів якоря, статора і синуса кута їх векторів. Тобто однієї частоти не достатньо, треба все одно розвивати великий струм, якщо низькі оберти і великий момент))) ну і треба два синусні контролери - один для статороа, інший - для ротора) такі двигуни використовувались лише в промислових установках з фіксованою частотою. Так як пускова потужність асинхронника на 5квт приблизно мегават, то щоби за час розгону якоїсь центрифуги не погоріла проводка і підприємство не знеструмилось, у "вторинну" обмотку замість короткого замикання вводились пускові реостати, після запуску ротор коротився. ККД такого двигуна на позаштатній потужності доволі невеликий і розрахований лише на пуск. якщо потрібно було часто запускати або довго працювати - робилось кілька обмоток з різною полюсністю. Ті ж крани, ліфти і т.д.
При теперішніх напівпровідниках і процесорах - це абсурд. Маємо повністю векторне управління з контролем максимально можливого ККД у всьому діапазоні обертів і навантажень.

Автор:  mr.Dream [ 17 трав 2022, 22:00 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Двигатели двойного управления .

olter писав(ла):
Но я не вижу комментариев по сути вопроса : Когда и на якорь подаётся тоже трёхфазное напряжение , по частоте , лишь чуть отличающееся от частоты питания статорных обмоток , от отдельного генератора с изменяющейся частотой . При этом регулировка по напряжению даже и не требуется .

Так воно не буде працювати. Двигун - це трансформатор, в якому первинна обмотка статорна, а вторинна - роторна. Коли роторна обмотка розімкнена, на ній індукується напруга. Якшо її замкнути, та напруга породить струм реакції і появиттся крутний момент. Його можна обмежувати. А яке джерело трьохфазноі напруги ви туди зібрались підключати? Врахуйте вплив наведеної ЕРС.
П.с. мав на увазі 50квт. Є двигуни з різною індуктивністю розсіяння. Може бути співвідношення і 2,5 пускового до робочого струмів (так званий м'який старт), а може бути і 15-20. Все залежить від інженерних задумів і цільового призначення. Останні мають кращий ккд в номінальному діапазоні навантажень, але гірший при збільшенні коефіцієнту ковзання і особливо при старті, але запускаються геморно, з великим перевантаженням мережіі нагрівом обмоток навіть при перекомутації зірка-трикутник. А такі двигуни, типу як в ліфті, розраховані на часті пуски, але не тривалу роботу в силу низького ккд, та й вони ще й двохобертові.
П.п.с. векторний частотник вирішує всі проблеми, можна мати і високий момент з нуля обертів, і рекуперацію, і високі оберти з малим моментом. При тому ккд буде завжди високим.

Автор:  irde [ 17 трав 2022, 22:55 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Двигатели двойного управления .

Тяжело , а порой и бессмысленно дискутировать с людьми оперирующими знаниями прошлого века и такой же элементной базой , ( ну типа кт315 ,
кт814 ...) :D :D

Сторінка 1 із 1 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/