Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Железо для двигателя. https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=33&t=5951 |
Сторінка 1 із 2 |
Автор: | Babylon [ 14 лист 2024, 20:57 ] |
Заголовок повідомлення: | Железо для двигателя. |
Появилась задумка сделать двигатель, но! железо найти подходящее трудно, и подумал можно модернизировать, дабавить, например к статору генератора ещё треть зубьев, вставить их как сектор. Так если взять железо с обычного генератора 36 пазов добавить 12 получим 48 и соответственно диаметр ротора можно с 100мм поднать до 133 а это уже более менее или 24 это уже 167 ещё лучше. Как моя идея( знаю что само железо никакое но вот идеЯ!). |
Автор: | Leon29 [ 15 лист 2024, 17:33 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Железо для двигателя. |
Якщо до акумулятора 18650 добавити 3 сантиметри, то буде 18950. Це буде краще як 18650? І на скільки? |
Автор: | Babylon [ 15 лист 2024, 19:18 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Железо для двигателя. |
Leon29 писав(ла): Якщо до акумулятора 18650 добавити 3 сантиметри, то буде 18950. Це буде краще як 18650? І на скільки? Если к аккумулятору 18650 добавить 3 мм по диаметру и 5 мм в длину то получится аккумулятор 21700 , и это уже сделано эфективность известна. Что касается моего предложения, то такого с генераторным железом, на сколько я знаю ещё никто не делал, но сам принцип раздельного магнитопровода не новый. Но вот удастся само железо разогнуть не известно. |
Автор: | -=TRO=- [ 16 лист 2024, 12:50 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Железо для двигателя. |
Тоб то Babylon не вірить в існування генераторів з більшим статорним залізом? Розтягувати мух до слона то не ексклюзивна затія, мабудь спаму про збільшення пісюнів надивилися. |
Автор: | -=TRO=- [ 18 лист 2024, 00:26 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Железо для двигателя. |
Babylon писав(ла): .... найти мне его сложно. А так раз бац и готово. По перше, а чи треба шукати, може карще шукати зразу двигун з потрібними характеристиками... По друге знайти можна все як що шукати трохи ширше ніх звалище поза хатою, бо зараз і новий і з розборок купить через інет не проблема. По третє який там бац і готово, там роботи по людиногодинам стане на кілька нових двигунів, навіть як що орієнтуватися на зарплатню різноробочого з глубинки. Хотя шо я мелю, в очевидь то взагалі майже не можливо. Тому поки шо не бачу сенсу ні з якого боку.Трохи лірики, були в мене на роботі, в радянських самописьцях КСД3, двигуни які стрілку повертали, розміром с кулак. Так там коли двигун розбирати, при витяганні зуби статора висипалися окремо один від одного. Я вже не пам'ятаю за рахунок чого вони там трималися, думаю просто розпирали один одного по колу, та може ще й лаком пропитані. Так шо буває і так. ..... Трохи згодом пошукав в інеті та знайшов картинку. Додаткові файли: Думаю як щоб стики магнітопровода зробити не пласкими а півкулями, то можна булоб с таких однакових зубів набирати статор різного діаметру з різною кількістью зубв. Але то все таке, мрії не маючі відношення до практики (ну не будете ж ви на ЧПУ електроерозійному верстаті, тонкою молібденовою проволокою, нарізати статор на окремі зуби....).
|
Автор: | Babylon [ 19 лист 2024, 01:32 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Железо для двигателя. |
-=TRO=- писав(ла): По перше, а чи треба шукати, може карще шукати зразу двигун з потрібними характеристиками... Да i не тiльки двигун,можливо буде придбати вiдразу авто и все. Цитата: Хотя шо я мелю, в очевидь то взагалі майже не можливо. Тому поки шо не бачу сенсу ні з якого боку. А ще якість самого заліза вельми низька, це в першу чергу мене бентежить. |
Автор: | -=TRO=- [ 19 лист 2024, 02:08 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Железо для двигателя. |
Зараз на розбірках є купа силових двигунів на постійних магнітах з тих електрокарів, і як що ви собі не спорткар збираєте, а машинку для міста, то берете той двигун, збираєте для нього батарейку меньшої напруги (обороти і потужність пропорційно впадуть) , і їздите по місту як раз в рамках дозволеної швидкості, і контроллер треба буде дешевший. Зате то буде двигун що в любу гору витягне навіть без КПП. |
Автор: | Alex Dnepr [ 21 лист 2024, 14:43 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Железо для двигателя. |
Все мы знаем Диму Бабака с Кропивницкого. Он один из немногих кто преуспел в самодельном двигателестроении. Даже сделал несколько экземпляров на продажу. Но после того как он увидел двигатель лифа. Влюбился в него с первого взгляда. Признал его технологичность. Забил на свои наработки и начал катать исключительно на нем и делать рекорды и результаты. И внимание переключил на контроллер и его настройки. И это человек который набил себе шишек и получил стабильный эксплуатируемый результат своего детища. Остальные извели кучу денег на магниты корпуса итд итп и вообще ничего не получилось. Ребята, хорош изобретать велосипед. Не, оно то конечно можно сварить велик из профильной трубы и уголков, но зачем? Если можно купить на вторичке готовый велик по цене меньше профильной трубы? У нормального самодельщика должно быть всего два вопроса. Есть ли бабло н лифкомплект с батареей или нет. Если нет то берем "кар" комплект и катаем на нем. Самодельный двигатель это от лукавого! ПС: Но народ все-таки умнеет еще 5-10 лет назад батарейки самодельные пытались делать ))) |
Автор: | Leon29 [ 21 лист 2024, 17:15 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Железо для двигателя. |
Я знаю одного чоловіка, я його називаю генератор бредових ідей. Він 2 роки парив мозок всім як виточити перехідник під патрон для дрелі на перфоратор. Знайти потрібний метал, знайти токаря, знайти фрезурувальника, можливо закалку зробити, нарізка різьби, а ще можливо ліва різьба, сверління отвору, розміри, інструменти, мітчики, плашки і т.д. Через 2 роки я його послав прямим текстом і він у місцевому магазині купив цей перехідник за 12 гривень! А на його фантазії потрібно було декілька тисяч і цілий металообробний цех. Додаткові файли: перехідник.JPG [ 15.21 КБ | Переглядів: 10637 ] |
Автор: | Olaff [ 21 лист 2024, 22:10 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Железо для двигателя. |
По большому счёту все электроавтосамодельщики (и не только электроавто...) занимаются одинаковым онанизмом ![]() |
Автор: | Leon29 [ 21 лист 2024, 22:58 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Железо для двигателя. |
Все залежить від глибини переробки чи глибини творіння. Думаю що ніхто не робить саморобні літієві акумулятори, всі беруть фабричні. Ніхто покришки сам не виготовляє, всі беруть фабричні. І так далі можна продовжувати, болти, гайки, провода. Тобто є якась розумна доцільність. Хоча і на дровах двигуни роблять і паливо із пластмаси добувають. Тут межі і заборони нема, хочете і можете - робіть, але не без голови. |
Автор: | Alex Dnepr [ 22 лист 2024, 00:33 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Железо для двигателя. |
Чувствуется что Олаф уже "оевропился" ![]() "Для души, Для тела" ипр. Проблема том что у многих вопрос покупки бушного замученного лифа по низу рынка до сих пор не достижим . Вами уже не рассматривается. А я делал что-бы сэкономить. И вижу что и сейчас многие делают и эксплуатируют именно с этой точки зрения. Конечно при первой возможности и экономическом успехе сразу пересаживаются на заводское. Нету у нас фетиша и рядом. Сплошной холодный прагматизм. Фетишисты сидят дома, на форумах и никуда не ездят )) Инженер без обид ))) ![]() ![]() Даже недавно появившиеся бусы и внедорожники это прямое следствие отсутствия техники подобного класса на рынке по вменяемой цене. (сам буду переделывать течика так как E-NV200 стоит как крыло от боинга. И стоить он так будет лет 10) ПС: У меня в кооперативе наконец появился первый электромобилист-лифовод. Познакомились разговорились. Купил он лифа в 14году. Накатал 130 тыс. Я стартонул в 13-том и накатал 85 тыс. Пересчитав на цену бензина тех годов 1 л 1 бакс. Мы пришли к выводу что он бы еще не окупился если бы бенз не подорожал. Сейчас наверное отбился особенно учитывая все качели вокруг ГСМ. А я то уже минимум на 4косаря в плюсе ))) Даже по старой цене и меньшем пробеге. Для небогатой семьи самодел стал еще более экономически оправданным. Когда можно 10 квт/ч купить менее килобакса. А бензин более 1 уе. И на каровском комплекте ломать систему зарабатывая-экономя на лиф))). Я просто топлю за то что ненужно отвлекаться на всякую хрень. Люди стакан и банку изобретали и разрабатывали коллективами. Проводили эксперименты. А тут "Вася" щас движок в одно жало оформит ))). Золотые слова Михалыча кто помнит? "-Ты сперва повтори и получи результат. А потом если останутся силы и желание - дорабатывай" |
Автор: | Stalker_W [ 22 лист 2024, 09:44 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Железо для двигателя. |
Взагалі то продається електротехнічна сталь. Якість так собі, но продається. Листами щось типу 1,5х2,5 метра. А потім порізати лазером в середовище аргону. Дорого, но для невеличкого проекту підійде. Знаю лазерщиков, які мають у себе в верстаті відповідні налаштування під різку електросталі. |
Автор: | Olaff [ 22 лист 2024, 12:37 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Железо для двигателя. |
Alex Dnepr писав(ла): Чувствуется что Олаф уже "оевропился" ![]() ............ ........... Всё правильно, Лёша, немного оевропился, но память у меня всё ещё ничего ![]() В любом случае тут на форуме больше про техническое творчество, чем про экономическую целесообразность- кто хочет быть экономически успешным в первую очередь учиться больше зарабатывать, создаёт бизнес или инвестирует и пишет об этом на других форумах. |
Сторінка 1 із 2 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |