Поточний час: 27 квіт 2024, 12:22

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 2 ] 
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: ГСР-6000А
#388Повідомлення 17 лип 2011, 13:06 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Біла Церква
Дякував (ла) 44 Подякували 82
Мій електротранспорт: Citroen Berlingo
Попався мені генератор ГСР-6000А
характеристики:
|Тип | Мощность, кВт | Номинальный ток, А | Удельная мощность, | Скорость вращения, | Масса, кг|
|ГСР-6000 | 6 | 200 | 326 | 4000-9000 | 18|
крім того, тут ще є деяка інформація по ньому:http://www.airwar.ru/breo/soe11.html
там крім вище вказаних параметрів, є ще:
ГСР-СТ-6000ВТ Тип щёток МГС-7, Число щеток 12 (6 комплектів, бо з*єднані парами).
Загальний вигляд:
Зображення Зображення
Зображення Зображення
Знімаємо задню кришку.
Зображення Зображення
Щітки, і їх розміщення:
Зображення Зображення
Тут добре видно, що щітки в даній машині встановлені під певним кутом до колектора, що говорить про основний напрям обертання.
Зображення
Ось до якого стану вже були деякі зношені.
Розміри напишу пізніше, як поміряю...
Якір:
Зображення
До речі, фото немає, але в середині якір пустотілий, для кращого охолодження, і звідти ж я витрусив ту купу графітового пилу, що видно на фото.
даний екземпляр досить чимало пропрацював, тому колектор довелося трохи проточити, зараз виглядає як новий.

Обмотки збудження, і додаткові обмотки між основними полюсами, вони включені послідовно з якорем.
Зображення Зображення

Ніби все, кого ще що цікавитиме, пишіть.
Ще деякі фото, що сюди не вставив є тут: http://pic.4m.net.ua/users.php?act=gallery&gal=105&cat=119

_________________
Акуми - гібрид:Nissan Leaf + Winston ->
Nissan Leaf + Volt ->
Nissan Leaf + Kona
Пробіг - 90К км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ГСР-6000А
#390Повідомлення 17 лип 2011, 22:05 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Біла Церква
Дякував (ла) 44 Подякували 82
Мій електротранспорт: Citroen Berlingo
Зробив ще сьогодні трохи детальніші фото якоря.
Проточений, красота!!! :) ще треба продорожити.
Зображення
Передня частина, тут видно, що всередині є повздовжні пустоти для охолодження.
Зображення Зображення
А на цій фото видно, що тут був вал.
Зображення
До речі, досить цікаво зроблений, кріпиться він ззаду, на шпонку, і під конус, затягується гайкою.
Зараз до нього точиться втулка.
Ну і задня частина:
Зображення Зображення
Тут ще довелося і підшипника замінить, це вже стоїть новий.

_________________
Акуми - гібрид:Nissan Leaf + Winston ->
Nissan Leaf + Volt ->
Nissan Leaf + Kona
Пробіг - 90К км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 2 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 112


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group