Поточний час: 28 бер 2024, 11:43

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 16 ]  На сторінку 1, 2  Наступ.
Автор Повідомлення
#126792Повідомлення 22 трав 2022, 13:25 
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Мій електротранспорт: Anaig 2000, электровелосипед
Доброго дня, Потрібен Контролер Українського виробництва для Blcd двигуна. Golden motor 5квт. 120в. Замахався гратись з China контролерами. Дохнуть, нестабільні, криві. Є хто тим займається? Вже маю sabvoton, та Kelly. По два кожного. Дякую.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126793Повідомлення 22 трав 2022, 14:28 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Я в теме электротранспорта больше 10 лет
Но об украинском контроллере на 5-10 кВт ниразу не слышал.
наверное потому что их в готовом продажном виде не существует.
Есть росийская разработка , "Ядреный контроллер" , но на него очередь на год.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126797Повідомлення 22 трав 2022, 15:30 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
зы
удивителдьно , но ядреный есть на ОЛХ .
Всего то каких то жалких 1500 долл.
:D :D :D
https://www.olx.ua/d/obyavlenie/termo-y ... M3TdT.html

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126803Повідомлення 22 трав 2022, 19:43 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
для начала , он на 100 квт .и цена его будет не меньше чем у ядреного.
К тому же это штучное а не серийное изготовление , а значит вполне возможны косяки и баги. В нете инфы по нем - абсолютный нуль.
А сам разработчик неудосужился даже ролик в ютуб выложить с его обзором и реальной работой .
А вот ядреному посвящена ветка на электротрансе , где каждый публикует отчеты о его работе , задает вопросы разработчику , получает ответы итд

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126809Повідомлення 22 трав 2022, 22:31 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: луганск-одесса
Дякував (ла) 42 Подякували 39
Мій електротранспорт: транвай
Хочу електротранспорт: хоть бы шо нибудь для начала
народ хвалит сurtis но это не украина а какбэамерика :D я хз как он с блдм дружит. вроде как написано шо да, но там цена не ниже если новый. Б/У с ибея вот здеся viewtopic.php?f=119&t=2613 и да, мож там с мотором шото не так? почему бы не взять лифовский - он тоже блдм и против голдена точно посвыше- за деньги как стоит диада мнекацца его вместе с контроллером можно купить.

_________________
Желающий создавать находит средства. Не желающий- причину


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126810Повідомлення 22 трав 2022, 22:32 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
араукария писав(ла):
они делают инвертора для электротранспорта типа троллейбусы,
чукча не читатель , чюкча писатель :D :D
Автор ищет контроллер для веломотыка или легкой машинки , а вовсе не для троллейбуса .
Или для вас без разницы , 10 кВт или 100 кВт :D :D

Еще раз повторяю для особо одаренных ,
украинских 10 кВт-ных блдс контроллеров не существует

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126815Повідомлення 23 трав 2022, 07:53 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Хмельницький
Дякував (ла) 7 Подякували 149
Схоже, що пан араукарія хоче покинути форум...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126819Повідомлення 23 трав 2022, 08:52 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Хмельницький
Дякував (ла) 7 Подякували 149
Це не погрози, а припущення.
Ставтеся з повагою до форумчан.
Як Ви там писали"ТАК ДОШЛО?"
По темі запропонувати нічого-тому і не пишу.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126821Повідомлення 23 трав 2022, 10:53 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6733 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
араукария писав(ла):
Вам сколько лет, что вы с первого раза не внимаете или не усваиваете?
Пользователь араукария забанен на 2 недели за неуважиетльное отношение к форумчанам.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126823Повідомлення 23 трав 2022, 10:58 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
араукария писав(ла):
прилепи на выход 400 амперные модули и будет тебе счастье 150 киловаттный контроллер.
ТАК ДОШЛО?

Диванним теоретикам не зрозуміти, що все не так просто, поки не буде спалено сотня ключів і на інтуїтивному рівні не стане зрозумілою топологія.
Диванні теоретики не знають, що таке "струмовий хвіст" у IGBT, що таке ємність Міллера, що таке погонна індуктивність і які вона при 400А і фронтах 400В/50нС здатна творити чудеса.

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126824Повідомлення 23 трав 2022, 11:05 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Budko писав(ла):
Замахався гратись з China контролерами. Дохнуть, нестабільні, криві. Є хто тим займається? Вже маю sabvoton, та Kelly. По два кожного.

Може у вас з мотором щось не те?
Сабвотон з BLDC не працює, кажуть - він на IPM розрахований.
А келлі з голденмотором працював, я на такому конфігу відкатав не одну тисячу км )) KLS7230S на 40% потужності + HPM3000B.
Ну або ви не вмієте контролери налаштовувати, або автодетект не проходили.
Українського виробництва не знаю для ваших потреб, тому що китайські робляться дуже масово і ціна на розробку, прототипування, тестування, написання п/з розтягується на дуже велику партію і це впливає на ціну.
А щодо "ядрьоного" контролера - я не бачу там абсолютно ніяких переваг над існуючими топовими китайцями, крім високої ціни.

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126841Повідомлення 23 трав 2022, 23:38 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 22 Подякували 61
Мій електротранспорт: 1квт евел
mr.Dream писав(ла):
А щодо "ядрьоного" контролера - я не бачу там абсолютно ніяких переваг над існуючими топовими китайцями, крім високої ціни.

Якого топового китайця можете порадити? Да ще щоб в Україні купити або з Китаю притягнути)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126844Повідомлення 24 трав 2022, 08:31 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
mr.Dream писав(ла):
не бачу там абсолютно ніяких переваг над існуючими топовими китайцями, крі
а я бы поспорил .
Если сравнивать с Келли ,
-Есть режим ослабления поля ( в народе он называется + 120%)
- Есть возможность выбора режима работы ( синус или трапеция )
- Умеет работать в безхольном варианте
- Используя индуктивность мотора , может работать в качестве повышайной зарядки от любого источника питания ( тоесть используя 48 вольтовую Дельту , можно заряжать 90 Вольтовую батарею.)

Это довольно значительные плюшки , которое Келли вряд ли когда либо осилят.
Они за последние 10 лет только синус и смогли прикрутить.
А вот главную их проблему ( окирпичивание в момент перепрошивки ) ,
так и не устранили.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126861Повідомлення 25 трав 2022, 13:09 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Запорожье - Запорожская область - Украина
Дякував (ла) 3 Подякували 16
Мій електротранспорт: Электровел на LG CHEM 40Ah разобран в 2018
Хочу електротранспорт: много чего хочу но названия не знаю
Зачем создавать импортозамещение, если Китай уже освоил все и продаст дешевле хотя бы из-за количества, если на военку то да, и то вертолет на марсе на комплектухе из хоббикинга


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126866Повідомлення 25 трав 2022, 19:49 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: луганск-одесса
Дякував (ла) 42 Подякували 39
Мій електротранспорт: транвай
Хочу електротранспорт: хоть бы шо нибудь для начала
Та стопудово этот ядрёный передранка с какого нибудь китайского топа или восходящего бренда из Кореи/Европы/Америки который имел неосторожность доверить китайцам производство своей высокотехнологичной продукции. Со временем всё выплывет. Я бы туда категорически не смотрел.

_________________
Желающий создавать находит средства. Не желающий- причину


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 16 ]              На сторінку 1, 2  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 4


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group