Поточний час: 29 бер 2024, 00:51

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 102 ]  На сторінку Пред.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Автор Повідомлення
#127309Повідомлення 16 черв 2022, 06:49 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: луганск-одесса
Дякував (ла) 42 Подякували 39
Мій електротранспорт: транвай
Хочу електротранспорт: хоть бы шо нибудь для начала
Ох вау. Молчу {zzz}

_________________
Желающий создавать находит средства. Не желающий- причину


Востаннє редагувалось прагматик 17 черв 2022, 12:30, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#127320Повідомлення 16 черв 2022, 19:21 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 241 Подякували 117
Мій електротранспорт: Пежо Боксер
Хочу електротранспорт: уже имею
Молчать :ua:

_________________
не говорите, что мне делать - я не скажу куда вам идти


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#131315Повідомлення 04 лют 2023, 13:13 
Активист руху
Не в мережі

Звідки: Івано-Франківськ
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Хочу електротранспорт: Leaf
Добрий день.
Є ще у вас такі контролери?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#131647Повідомлення 28 лют 2023, 10:58 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина,Киев
Дякував (ла) 113 Подякували 616
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965e, Peugeot Partner (продан), Renault Zoe, Renault Fluence, Tesla Model 3
ElectroAmb писав(ла):
Добрий день.
Є ще у вас такі контролери?


Вже відправив вам контроллер, у вас цікавий проект, напишіть за нього на форумі)

Постійно працюю над контролером, чекаю зараз нові плати, думаю що це буде вже одна з останніх ревізій, так як в плані харду вже реалізував всі ідеї, далі тільки вже будуть програмні покращення.

Реалізував вже повністю схему живлення контролера, тепер і при вставлені пістолета чадемо і тип 1-2, контроллер прокидається, і коли машина виключена він повністю відключен від 12в акумулятор, що добре для машин які їздять мало, а взимку взагалі стоять, то не буде садити акум 12в.

Що ще класно, можна тепер реалізувати схему запуску із кнопкою старту і педаллю гальм, тобто для запуску, треба буде сісти в машину, натиснути гальма і натиснути кнопку старту і можна їхати. В залізі це, з часом буде це в софті.

Додав ще виходів, тепер буде керування вакуумним насосом гальм. Буде ставитися датчик, що підключен до контролера, а контроллер буде включати насос, і можна буде налаштовувати межі його роботи.

Ну і нарешті додав, вихід на світлодіоди адресні, тепер можна буде бачити статус та рівень заряду. Можна ставити від 1 до 6 світлодіодів, та налоштовувати режими їх роботи. В уяві у мене, це буде як мінімум працювати як в ліфі + можна обирати кольори.

Хотів ставити в контроллер, але потім вирішив, що краще буде окремий модуль клімат контролю зробити. Вже запустив від тесли моделі 3 нагрівач, він дуже крутий, і має кан шину, від ліфа бойлер тосольний, та компресор кондиціонера, тож думаю буде окремий модуль, що буде всім цим керувати, та комунікувати з основним контролером двигуна.

Для зв'язку зі мною краще писати в телеграм або дзвоніть: 095-487-40-1девять


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134353Повідомлення 21 вер 2023, 17:41 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина,Киев
Дякував (ла) 113 Подякували 616
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965e, Peugeot Partner (продан), Renault Zoe, Renault Fluence, Tesla Model 3
З останнім часом нормально так попрацював над контроллером.

-Доробив повноцінно підтримку бмс від Ліфа (саме круте, це вбудоване в бмс вимірювання опору ізоляціїї)
-Додав управління другою швидкістю вентилятора по температурі і по кану, для блока клімата
-Покращив роботу панелі приладів
-Пофіксив пару багів
-Індикатор статусу заряду на адресних світлодіодах.

Зараз приїхали нові плати керування селектором і мотором паркінга. Закінчує працювати на круїх контроллерем, в тестовому варіанті вже працює. Почав активно працювати над підтримкою ЦЦС зарядки.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134356Повідомлення 21 вер 2023, 18:53 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1055 Подякували 1068
Когда настанет «предел совершенства» ?! :D
Или когда исчерпаешь все «свойственные лифу» опции перейдёшь к «наворотам» ?! ;)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134389Повідомлення 23 вер 2023, 09:24 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина,Киев
Дякував (ла) 113 Подякували 616
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965e, Peugeot Partner (продан), Renault Zoe, Renault Fluence, Tesla Model 3
Ти теслу бачив?) Кожні два місяці прилітають оновлення софту з новими фічам)))

Доречі, я планую ще додати більше захисту по бмс, зниження потужності по температурі, і прогнозування рівня заряду по напрузі комірок батареї, щоб запас ходу правильно рахувався, і все.

А далі вже переходжу, на повністю новий проект, тесла мотор + тесла чарджер 11кВт)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134738Повідомлення 25 жовт 2023, 20:09 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1055 Подякували 1068
Кстати о твоих, Дима, перспективных наработках.
Ты говорил, шо работаешь над управлением двумя моторами. А в алгоритме управления закладывается какая-то «дифференциация» что-ли ?
Ну в плане если например используются моторы для передней и задней оси в полноприводном варианте


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134754Повідомлення 27 жовт 2023, 22:15 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина,Киев
Дякував (ла) 113 Подякували 616
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965e, Peugeot Partner (продан), Renault Zoe, Renault Fluence, Tesla Model 3
Я поки з цим сильно на парився, для проектів на два мотори, то просто берется другий контроллер, і момент на них однаковий. Софтовий диференціал поки немає на чому тестити, для цього як мінімум треба датчик кута руля, а як максимум система есп, з датчиками бокового прискорення, щоб детектити, що машина йде боком в заносі. Але це не на часі)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134888Повідомлення 07 лист 2023, 23:47 
Не в мережі

Звідки: Хмельницький
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Хочу електротранспорт: Tesla
Хто знає чи є контролери для запуску двигуна з рідним інвертором від tesla???, Чи Кан шина там зашифрована якось чи комусь вдавалось запустити з саме рідним інвертором?
:ua: :ua:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134889Повідомлення 07 лист 2023, 23:59 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина,Киев
Дякував (ла) 113 Подякували 616
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965e, Peugeot Partner (продан), Renault Zoe, Renault Fluence, Tesla Model 3
Я зараз працюю над контролером для мотора від тройки, але це окрема тема, тому прошу тут це не обговорювати.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#135190Повідомлення 05 груд 2023, 01:38 
Не в мережі

Звідки: Івано-Франківськ
Дякував (ла) 0 Подякували 1
Хочу електротранспорт: E NV200
Tolikkhm писав(ла):
Хто знає чи є контролери для запуску двигуна з рідним інвертором від tesla???, Чи Кан шина там зашифрована якось чи комусь вдавалось запустити з саме рідним інвертором?
:ua: :ua:

Всім привіт. Часто використовуєм T-2C від EV Controls. Достатньо протестований і з новоротами.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 102 ]              На сторінку Пред.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 13


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group