Поточний час: 29 бер 2024, 16:42

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 54 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4
Автор Повідомлення
#31931Повідомлення 07 січ 2017, 19:34 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 32 Подякували 233
Мій електротранспорт: Славута
-=TRO=- писав(ла):
Романтик писав(ла):
... Знаю любителей диод ставить прямо на двигатель....

Я так делаю часто и осознанно, вот только ставлю я его не вместо диода стоящего на выходе контроллера, а дополнительно к нему.


Так, конечно же, можно. Но многие оставляют только тот диод, что возле двигателя...

_________________
Дорога покорится идущему


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#31935Повідомлення 07 січ 2017, 21:11 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Я ставив діодну зборку лише в контролері. Індуктивність проводів в порівнянні з індуктивністю обмоток - ніщо.

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#32249Повідомлення 15 січ 2017, 20:36 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Токмаково
Дякував (ла) 8 Подякували 36
Мій електротранспорт: "Кузя", "Нафаня", "Кеша"
Хочу електротранспорт: Строю ветрогенератор для питания электромобилей.
Дмитрий_Липко писав(ла):
Михалыч, я постепенно, начинаю с малого) Дальше хочу попробовать найти нагрузку на 50А, и узнать как при таком токе будут греться полевики, а потом уже после того как поменяю конденсаторы, проверять уже на двигателе.

Крутите нагрузку из стального провода или набирайте из автомобильных ламп. Имейте ввиду, что при разогреве ламп их сопротивление сильно возрастает.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#32253Повідомлення 16 січ 2017, 01:52 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
На активне навантаження вони можуть працювати ідеально, а при роботі на індуктивність може вилізти полтергейст :) а все тому, що при роботі на індуктивність буде режим неперервних струмів. В той момент, коли батарейні фети закриті, струм в індуктивность продовжує текти через опозитні діоди чи канали польовиків.
Веду до чого? До того, що пробувати на лампочках чи спіралі можна тільки для того, щоби побачити чи працює. А всі робочі режими - тільки на індуктивності.
Банально, при роботі на резистор при відкриванні фета струм = 0, при полувідкритому стані = половині максимального і т.д. Тобто початкова миттєва потужність на каналі польовика буде = 0, в напіввідкритому - буде 1/4. А на індуктивність - при відкриванні фета миттєва потужність може становити грубо 100В х 200А = 20кВт. І якщо час відкриття транзистора буде надто великий, кристал не зможе поглинути цей тепловий імпульс і розплавиться ) тобто цей імпульс йде без врахування тепловіддачі на радіатор. В даташиті це параметр Single Pulse Avalanche Energy - енергія одиночного імпульсу, в т.ч імпульсу лавинного пробою. Для 4110 це 190мДж. Якщо період включення ключа буде 1мкс, то при 100А 100В буде імпульс 100*100*0,000001=10мДж макс. Якщо ж цей час розтягнути до 0,05мс, то отримаємо "удар" в кристал енергією 500мДж, і він просто "розлетиться", а вірніше прогорить і закоротить. І це ше потрібно враховувати, що дані наводяться для температури 25°с. Я в свій час на тому добряче попікся, бо розрахунки робив для середнього струму і активного опору. А при реактивному, у мене при 1А "батарейного" струму "фазний" становив 55А )))

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#57113Повідомлення 28 квіт 2018, 21:31 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Черновцы
Дякував (ла) 25 Подякували 5
Дмитрий_Липко писав(ла):
Решил возобновить сборку контроллера, с радостью выслушаю советы и критику)

Решил добавить в 3 раза больше конденсаторов, и модернизировать радиатор. Но главный вопрос, сколько надо конденсаторов для нормальной работы?

Дима, подскажи где можно купить такой корпус-радиатор?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#57115Повідомлення 28 квіт 2018, 23:26 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина,Киев
Дякував (ла) 113 Подякували 616
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965e, Peugeot Partner (продан), Renault Zoe, Renault Fluence, Tesla Model 3
На кардачах, а если точнее то магазин - РадиоМаг


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#61245Повідомлення 23 черв 2018, 13:12 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Украина, Умань
Дякував (ла) 1 Подякували 28
Мій електротранспорт: Єлектрочопер, Nissan LEAF
Приветствую.
Глянь мою версию этого контроллера

_________________
Мой чоппер


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#65229Повідомлення 03 вер 2018, 19:56 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Vinnitsa
Дякував (ла) 36 Подякували 15
Чем закончился проект ? Контроллер получился ?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#101213Повідомлення 15 бер 2020, 16:49 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина, Киев
Дякував (ла) 263 Подякували 127
Подскажите куда по схеме подсоединять конденсаторы? Нагрузка этого ШИМ китайский мотор 250 Ватт, но периодически вылетает один из 5 транзисторов IRF3205.
Додаткові файли:
d.png.d3f6595fc9487e2c50597f4fd9dec525.png
d.png.d3f6595fc9487e2c50597f4fd9dec525.png [ 109.67 КБ | Переглядів: 4055 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 54 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 13


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group