Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
48/36-12 V, 10 A (Китай) https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=34&t=34 |
Сторінка 1 із 1 |
Автор: | Alex [ 31 трав 2010, 21:58 ] |
Заголовок повідомлення: | 48/36-12 V, 10 A (Китай) |
banz писав(ла): Конвертори з різною вхідною напругою відрізняються тільки номіналами деяких елементів. Схемотехнічних відмінностей немає. ............... Додаткові файли: DSC03641.JPG Дякую, гарна інформація. Від себе додам що схема являє собою понижуючий перетворювач без гальванічної ізоляції, так званий бак-конвертер. Він характеризується значною пульсацією споживаного вхідного струму, із-за чого і здохли згадані конденсатори. Бажано додавати послідовно на вході дросель. Це буде позитив і для самого конвертера, і для акумулятора, від котрого він живиться. |
Автор: | Романтик [ 01 черв 2010, 08:42 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: 48/36-12 V, 10 A (Китай) |
Alex писав(ла): Дякую, гарна інформація. Від себе додам що схема являє собою понижуючий перетворювач без гальванічної ізоляції, так званий бак-конвертер. Він характеризується значною пульсацією споживаного вхідного струму, із-за чого і здохли згадані конденсатори. Бажано додавати послідовно на вході дросель. Це буде позитив і для самого конвертера, і для акумулятора, від котрого він живиться. Конденсатори здохли на виході конвертора. Вхідні майже живі, але характеристику мали не досить добру. Заміна (для експерименту) вхідного "електроліта" значно знизила викиди напруги в моменти комутації, а додавання керамічного конденсатора ще покращило якість вхідної напруги. P.S. Алекс, обговорення бажано вести безпосередньо в галереї. Бо ти зміг створити там(в підтемах) повідомлення, тому що маєш відповідні права. В тих темах планується розміщення виключно загальної інформації та висновків з обговорення і робити це мають модератори. |
Сторінка 1 із 1 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |