Заряджав збірку з 5 банок Ніссан Ліф зарядним пристроєм Дельта ЕСР.
viewtopic.php?f=35&t=803Скрутив вольтаж та ампераж гвинтами на передній панелі на мінімум.
Акумулятор був підключений до зарядки через два вживаних автоматичних вимикача 380 вольт, 16 ампер (плюс та мінус).
Контроль напруги ватметром Peacefair PZEM-051
viewtopic.php?f=41&t=1215Струм ватметром не контролював - полінувався.
Через 5 хвилин автомат перегрівся та його вибило. Потім ще 2 рази вибило.
Замінив на 2 нових на 25 ампер. Заряд завершив з перервами/відключеннями за годину-півтори. Ті автомати також грілись. Були різних модифікацій. Легший автомат грівся більше.
Напруга на банці на початку зарядки приблизно 7,66 вольти, в кінці - 8,16.Паралельно контролював напругу банок тестером. Щоправда тестер показав 8,25 вольти на банці. Ватметр 8,16.