Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Як заряджати акумулятори від Ніссан Ліф
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=35&t=1182
Сторінка 2 із 2

Автор:  com [ 08 вер 2016, 22:23 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Як заряджати акумулятори від Ніссан Ліф

Заряджав збірку з 5 банок Ніссан Ліф зарядним пристроєм Дельта ЕСР. viewtopic.php?f=35&t=803
Скрутив вольтаж та ампераж гвинтами на передній панелі на мінімум.
Акумулятор був підключений до зарядки через два вживаних автоматичних вимикача 380 вольт, 16 ампер (плюс та мінус).
Контроль напруги ватметром Peacefair PZEM-051 viewtopic.php?f=41&t=1215
Струм ватметром не контролював - полінувався.
Через 5 хвилин автомат перегрівся та його вибило. Потім ще 2 рази вибило.
Замінив на 2 нових на 25 ампер. Заряд завершив з перервами/відключеннями за годину-півтори. Ті автомати також грілись. Були різних модифікацій. Легший автомат грівся більше.
Напруга на банці на початку зарядки приблизно 7,66 вольти, в кінці - 8,16.Паралельно контролював напругу банок тестером. Щоправда тестер показав 8,25 вольти на банці. Ватметр 8,16.

Автор:  DeLike [ 09 вер 2016, 00:30 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Як заряджати акумулятори від Ніссан Ліф

Минимальный ток в режиме стабилизации по току на дельтах 8А, автоматы не должно выбивать, либо не докрутили либо хз. Что что, а ток замерять при такой зарядке надо и вопросов будет меньше! Раз уж у Вас много времени и Вы заряжаете без балансиров и бмс то контролируйте напряжение не на банке, а на каждой ячейке, т.е. левый и средний контакт консеры, правый и средний. Если не хотите замордовать ячейки, старайтесь с вашими приборами не больше чем 4,1В на ячейке поднять, т.е. дельту на 41В настройте, замеряйте ток, ну и играйтесь с мониторингом ячеек))

С уважением,

Александр.

Сторінка 2 із 2 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/