Поточний час: 21 трав 2024, 01:55

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 5 ] 
Автор Повідомлення
#136483Повідомлення 08 трав 2024, 23:05 
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 2 Подякували 0
Збираю батарею на елементах 21700 тесла 3s 13p. У характеристиках скрізь пишуть, розряд до 2.75v вольта, для моэї батареї це 35.75v
Питання таке, звичайна bms відключається вже на 44v або більше, я хочу купити smart bms, в ній є можливість самому налаштувати нижній поріг відключення, але! Не буде вирубати батарею сам контролер? В ньому також є можливість налаштування через дісплей (lcd4): зменьшити чи збільшити нижній поріг на декілька вольт до відключення батареї, а якщо є така фунція (на дісплеї lcd4, доречі, може в когось є інструкція до нього перекладена?) то що робити? Як вони пряцюють разом? Може на дісплеї є така фунция, а в контролері нема?
Підкажіть як будет правильно налаштувати поріг відключення, та який BMS обрати до батареї 3s 13p 48v щоб коректно працювало, віддавало хочаб приблизно заявлену ємкість 4800ma, а не 3000ma коли відключення вже на 44-45 вольті.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136485Повідомлення 09 трав 2024, 00:07 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Doomas писав(ла):
У характеристиках скрізь пишуть, розряд до 2.75v вольта
А ви дивіться не на характеристики, а на графік розряду на струмах що близькі до ваших струмів (на банку). І там вам буде видно ту напругу коли в банках мало шо залишається.

Налаштовувати треба так щоб контроллер спрацьовував перший. Згодом коли батарея по розряду розбалансується (що неминуче), то скоріш за все першою вже стане вимикати вже БМС по самій слабій паралелі.

Я не прихильник ставити низькі пороги на відключення нагрузки і високі на видключення заряда і балансировку, бо знаю наскільки сильно додає життя хоча б невеликий недозаряд і недорозряд (в рази). Добиваати останні 10-15 процентів треба тільки перед виїздом, і рідше доводити до висасування до кінця (і не забувати після повного розряду починати зарядку з меньших струмів.)

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136495Повідомлення 09 трав 2024, 08:13 
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 2 Подякували 0
Якщо обрати смарт бмс, в ній балансування постійно працює (активна чи пасивна) на відміну звичайних, де балансування тільки на зарядженої. То разбалансу не повинно бути, чи це шкідливо для батареї. А як же в Теслі по 10 років працюють, и нема разбалансу?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136501Повідомлення 09 трав 2024, 11:31 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Doomas писав(ла):
Якщо обрати смарт бмс, в ній балансування постійно працює (активна чи пасивна) на відміну звичайних, де балансування тільки на зарядженої. То разбалансу не повинно бути,....
Розбаланс розбалансу рознь, різниця в емності при старінні буде проявлятися нерівномірно, і те що збалансовано при зарядженій батареї (а вона в більшості часу стоїть саме заряджена) то при розряді (коли треба відсікати) комірки будуть все більше і більше розбалансовані (і ніяка активна балансировка не вспіє збалансувати банки в одному циклі розряду, бо для того треба балансири шаленої потужності)...

Doomas писав(ла):
...А як же в Теслі по 10 років працюють, и нема разбалансу?
Є, там вам просто не дають програмно використовувати батарею від корки до корки, тому того розбалансу особливо й не помітно.. і ресурс по 10 років...(вони навіть фішку придумали брать додаткові гроші за використання більшого проценту батареї, щоб компенсувати собі ризики пов'язани з зменьшенням ресурсу батареї) .... а вам хочеться повну ємність мати без обмежень.

Що стосується розумних БМС, то в автівках типу тесли вони дійсно розумні, бо знімають статистику кожної комірки в продовж всього життя батареї, тому можуть дозволити собі дійсно розумне балансування (не по верху й не по низу, а десь посередині, щоб мінімізувати зменьшеення загальної емності + зберегти ресурс ), ... А всі ті "розумні" БМС що ви можете купить для електробайка, не настільки розумні щоб за ними можна було не слідкувати.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136502Повідомлення 09 трав 2024, 15:33 
Не в мережі

Звідки: Украина Сумы
Дякував (ла) 75 Подякували 48
Хочу електротранспорт: неопределился
-=TRO=- писав(ла):
(і ніяка активна балансировка не вспіє збалансувати банки в одному циклі розряду, бо для того треба балансири шаленої потужності)...

НЕ реклама!! Испльзую JKong ток балансировки 0.6А батарея 30А/ч, одна банка подгуляла при токах до 20А ВМСка успевает подкачевать при больших нехватает, разность в 0,3 вольта легко компенсирутся до 0,1-0,15в при стоянке на светофоре.


Цитата:
А всі ті "розумні" БМС що ви можете купить для електробайка, не настільки розумні щоб за ними можна було не слідкувати.


Безусловно. Але швидше зробити контроль стану батареи на смартфонi нiж кожного разу перевiряти безпосередньо в боксi аккумулятора. И да пороги також можна редагувати.

_________________
---------------------------------------------------


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 5 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 7


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group