Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Обговорення Smart BMS для всіх типів електротранспорту
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=35&t=3025
Сторінка 1 із 3

Автор:  stigmat [ 26 жовт 2018, 09:18 ]
Заголовок повідомлення:  Обговорення Smart BMS для всіх типів електротранспорту

Перш за все хочу попрости у поради у форумчан на рахунок Smart BMS:
підскажіть будь ласка, якою, на Вашу думку, має бути Smart BMS?
(які функції потрібно реалізувати у BMS? які технічні характеристики повинна мати (струми балансування, кількість послідовних елементів і т.д)? як краще представляти інформацію: окремий екран чи блютуз+андроїд?

На мою думку, потрібно дві версії BMS одна для легкого електротранспорту з меншими струмами балансування і одна для електромобілів з більшими струмами, тому у точняйте для якого транспорту BMS. :D

І як Вам така ідея: ключем запалення включати живлення плати BMS (а не контроллер), яка подасть живлення на контролер, тобто під час простою BMS буде відключена від батареї не буде споживати нічого!


Дякую за активність! :)

Автор:  Алексей В [ 26 жовт 2018, 11:14 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Обговорення Smart BMS для всіх типів електротранспорту

Для електромобілів використовую А1109 від Романтика. Дуже потужний пристрій в плані функціоналу і гнучкості. Має великий потенціал. Пристрій об'єднує в собі BMS та PowerWatcher з WiFi-інтерфейсом.
Для легкого транспорту використовую BMS від Mr.Dream. Надійний і простий пристрій, з мінімальним необхідним функціоналом. Має невеликі габарити і світлодіодну індикацію.

Автор:  lu4 [ 27 жовт 2018, 14:29 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Обговорення Smart BMS для всіх типів електротранспорту

Вообще то сделать одну БМС хотя бьі для вело-мото уже невозможно: я строил и ездил как на 350Вт так и на 15 кВт велосипедах - разница по количеству последовательньіх в двое, а по току более чем в 10 раз и ровнять такую технику маловероятно или не рационально.

Автор:  stigmat [ 28 жовт 2018, 11:59 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Обговорення Smart BMS для всіх типів електротранспорту

Друзі, я в даний момент працюю над реалізацією смарт BMS + Power watcher+ спідометр в одному пристрої. Бмс буде керувати реле на виході. Бмс універсальна на 2-24s для легкого електротранспорту і до 100s для електромобіля. Пороги баоансування і хімія буде задаватися з екрану, буде виводиться напруга по кожному елементу і + функції повервотчера + в перспективі спідометр одометр. Розробляю спочатку для себе, але якщо буде попит то і на продаж. Хотів би дізнатися більше інформації про потреби, про нюанси при використанні на електротранспорті. Давайте свої пропозиції, обговоримо :)

Автор:  Алексей В [ 28 жовт 2018, 13:12 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Обговорення Smart BMS для всіх типів електротранспорту

BMS з таким функціоналом вже існує и непогано себе зарекомендувала. Навряд чи у Вас вийде щось кардинально краще чи дешевше, а витрачені зусилля і час не виправдають результат. Раджу використати Ваш ресурс на щось більш необхідне ніж BMS, яких вже й так достатньо, різних типів та цінових категорій.

Автор:  stigmat [ 28 жовт 2018, 13:18 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Обговорення Smart BMS для всіх типів електротранспорту

Дайте посилання або інформацію про універсальну бмс на 2-24s на різну хімію з функцією повервотчера+ спідометра за ціною меншою хоча б ніж 100$. Хоча б на одну напругу, 17s є така бмс? Я з радістю придбаю.

Автор:  Алексей В [ 28 жовт 2018, 13:32 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Обговорення Smart BMS для всіх типів електротранспорту

A1109. Не дешевше 100 баксів, але пристрій такого класу може коштувати дешеве, тільки якщо вироблений в кількості не менше ніж 1000 екземплярів і в Китаі.

Автор:  stigmat [ 28 жовт 2018, 13:43 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Обговорення Smart BMS для всіх типів електротранспорту

От власне і я про що, зараз на ринку є дешеві дешман-бмс з китаю або дорогі смарт-бмс. Мені наприклад для велосипеду потрібно 17s, від Романтика це 30$ основна плата + 3 додаткові модулі (кожен на 7s) теж по 30$ + power wather 50$ = 170 $. Для мене це задорого, за такі гроші можна кіловат літія набрати і готова батарейка. Купляти китай за 15$ і надіятись на краще теж не варіант. Тому і працюю над своєю БМС.

Автор:  stigmat [ 28 жовт 2018, 14:09 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Обговорення Smart BMS для всіх типів електротранспорту

lu4 писав(ла):
Вообще то сделать одну БМС хотя бьі для вело-мото уже невозможно: я строил и ездил как на 350Вт так и на 15 кВт велосипедах - разница по количеству последовательньіх в двое, а по току более чем в 10 раз и ровнять такую технику маловероятно или не рационально.

Кількість послідовних елементів можна змінювати, наприклад піднімати напругу для форсування двигуна без зміни БМС,а вихідний струм залежить від реле(контакора, транзистора), яким буде керувати БМС.

Автор:  Алексей В [ 28 жовт 2018, 14:16 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Обговорення Smart BMS для всіх типів електротранспорту

Ціна приладу складається з собівартості виготовлення приладу + відсоток на компенсування вартості розробки + відсоток прибутку. Зазвичай вартість розробки у декілька разів (або декілька десятків разів)перевищує собівартість приладу. Якщо Ви розробляєте прилад в одиничному екземплярі для себе, то він буде значно дорожче ніж готові рішення. Ваші фінансові втрати будуть незворотні. Я кщо Ви збираєтесь продавати прилади, то Вам доведеться закласти в ціну і вартість розробки, тоді кінцева вартість продукту буде не менша ніж в аналогів і щоб мати хоч якийсь попит, повинна мати принципові переваги у фукціоналі. Таких переваг в описаному Вами приладі я не бачу.

Автор:  zloitapok [ 28 жовт 2018, 14:17 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Обговорення Smart BMS для всіх типів електротранспорту

Майже теж саме що Ярослав розробляє. Цікаво в кого дешевше вийде?

Автор:  stigmat [ 28 жовт 2018, 14:31 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Обговорення Smart BMS для всіх типів електротранспорту

Алексей В писав(ла):
Ціна приладу складається з собівартості виготовлення приладу + відсоток на компенсування вартості розробки + відсоток прибутку. Зазвичай вартість розробки у декілька разів (або декілька десятків разів)перевищує собівартість приладу. Якщо Ви розробляєте прилад в одиничному екземплярі для себе, то він буде значно дорожче ніж готові рішення. Ваші фінансові втрати будуть незворотні. Я кщо Ви збираєтесь продавати прилади, то Вам доведеться закласти в ціну і вартість розробки, тоді кінцева вартість продукту буде не менша ніж в аналогів і щоб мати хоч якийсь попит, повинна мати принципові переваги у фукціоналі. Таких переваг в описаному Вами приладі я не бачу.

Вартість "заліза" не велика (на всі спроби і підбір обладнання пішло до 50$, те що не пішло використається в інших проектах),а вартість розробки - це мій час. Я готовий присвятити, цьому час і сили тому, що мені подобається робити корисні штуки :D. Тим, більше що це пригодиться для майбутніх проектів електротранспорту.
Переваги:
1) універсальність 2-100s;
2) модульність;
3) при простої електротранспорту - нульове споживання струму (за умови запропонованої схеми підключення, яка описана у 1 пості);
4) ціна

Автор:  zloitapok [ 28 жовт 2018, 14:58 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Обговорення Smart BMS для всіх типів електротранспорту

3) при простої електротранспорту - нульове споживання струму (за умови запропонованої схеми підключення, яка описана у 1 пості);

не сказав би що це перевага. Споживання струму БМСкою на стількі мізерне, зазвичай менше саморазряду літію. Краще направити зусилля на вдосконалення інших параметрів

Автор:  irde [ 28 жовт 2018, 15:01 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Обговорення Smart BMS для всіх типів електротранспорту

пока что я вижу много текста, и совсем не вижу конкретики.
Как именно вы себе представляете
""1) універсальність 2-100s;""
это же совершенно разные подходы проектирования, разные детали, схемотехника итд.
Что значит "полное отключение" .
а заряжать аккум как?
Или с выключенным "зажиганием", зарядка будет идти без контроля и балансировки , ?или совсем не идти?

Похоже , вы только начали вникать в проблемы, до конца еще всю глубину не осознали, но готовы разработать и воплотить в изделии свой шедевр.

Огорчу, с наскока ничего не получится.
Потеряете время, деньги , нервы ....
На форуме уже есть подобные изобретатели моторов, моторколес, ветряков, и даже вечных двигателей,..

Автор:  stigmat [ 28 жовт 2018, 15:13 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Обговорення Smart BMS для всіх типів електротранспорту

В основі міккроконтролер і АЦП. АЦП дозволяє міряти напругу на елементі, а мультиплексори забезпечують переключення між елементами батареї. Таким чином можна міряти напругу на такій великій кількості елементів, єдине обмеження максимальна напруга елемента - 5 В. При такій схемі потрібно буде включити запалення, щоб почалася зарядка. БМС не подасть напругу на реле зарядки.

Сторінка 1 із 3 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/