Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
BMS для 4S LiFePO4 https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=35&t=5223 |
Сторінка 1 із 1 |
Автор: | Kozak [ 12 лип 2022, 19:23 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: BMS для 4S LiFePO4 |
Спершу треба визначитися для яких цілей потрібна плата BMS. Для запуску автомобіля чи тільки для живлення ехолоту? А потім, виходячи з потрібних технічних умов, вибирати BMS. Для живлення ехолота і попередньої було більш ніж достатньо. |
Автор: | Omenn [ 12 лип 2022, 23:22 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: BMS для 4S LiFePO4 |
Kozak писав(ла): Спершу треба визначитися для яких цілей потрібна плата BMS. Для запуску автомобіля чи тільки для живлення ехолоту? А потім, виходячи з потрібних технічних умов, вибирати BMS. Для живлення ехолота і попередньої було більш ніж достатньо. Дякую за відповідь, викростовується для живлення ехолоту та надування пвх човна. |
Автор: | IoN1 [ 14 лип 2022, 12:11 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: BMS для 4S LiFePO4 |
Для пуску авто треба на більший струм, є варіанти до 500 А, цінник не гуманний на такі бмс. |
Автор: | Stalker_W [ 31 лип 2022, 12:01 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: BMS для 4S LiFePO4 |
Просто авто треба заводити мимо БМС. Звісно на заряджених комірках. |
Автор: | -=TRO=- [ 31 лип 2022, 16:11 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: BMS для 4S LiFePO4 |
Как то, у мня не было нужной 4S LiFePO4 БМСки, и я поставил для Литииона, чисто что бы на разряд контроль был(на разряд там обычно такой же порог как для лифера). А заряжал сначала модельной зарядкой(со встроенной балансировкой), а потом каждую банку индивидуальным зарядником. 4 штучки это не 16, вполне можно заморочиться. К тому же так идеальная балансировка после зарядки обеспечена. Например гальванически развязанные преобразователи из этой темы https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=116&t=3880(типа реклама) накручиваются с 3,3в до 3,65+ дают токоограничение 5+А. С ними один ньюанс, поскольку они с синхронным выпрямителем на выходе, то подключать к батарее только после подачи питания на входе, отключать в обратном порядке. |
Автор: | -=TRO=- [ 27 січ 2023, 21:51 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: BMS для 4S LiFePO4 |
Я напишу в цій темі, бо вона підходить по назві, а на нову тему мій пост не тягне. У мене була BMS 4S, про яку я писав у попередньому пості. Я був причиною її смерті, коротнув кінці (не заізолював при переносці). Я пішов подивитися на aliexpress в яку ціну транзистори (на платі було 10 шт. D472) Виявилося, що на aliexpress десяток транзисторів коштують дорожче, ніж BMS з вже встановленими 10ю транзисторами. Природно замовив пару BMS. |
Автор: | -=TRO=- [ 26 лют 2023, 19:12 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: BMS для 4S LiFePO4 |
Купив собі 100 Амперну БМСку на аліекспресс 5S, вони ще бувають на 4S і 3S з перемкнутим першим, або першим і другим каналами. Додаткові файли: Поставив на стенд, і бачу що балансировка вмикається на 3,4в... Думаю щось малувато, зазвичай для ліфера робили на 3,65, а відсічку на ~3,9.... Поліз читати опис, а там дійсно балансування 3.355-3.455 V , а відсічка 3.61-3.69 V .... Тепер сиджу думаю, гарно це для мене, чи погано..... Для батарей які постійно стоять на дежурній зарядці в бесперебійнику мабудь гарно, для того і брав. Викоротив перший канал, виставив на зоставшихся по 3в, а розрядні ключі не вмикаються... ![]() Мабудь діло не тільки в одній перемичці, може вони ще мікросхему програмують на потрібну кількість каналів, і треба було брати на 4S... ось тільки в продавця для ліферу була тільки 5S, а іньші варіанті S вже тільки для звичайних іонок..... мабудь попандос P/S/ Розібрався, мало викоротити перший канал, треба ще пермичку біля мікросхеми поставити...щоб вона на перший канал закрила очі БМСку купував тут https://www.aliexpress.com/item/1005004893408480.html |
Автор: | Goga65 [ 27 лют 2023, 08:23 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: BMS для 4S LiFePO4 |
Користуюсь такими вже давно, тільки для LIion - ось по силці показано що комотувати на разну кількісвть комірок https://ev-shop.prom.ua/ua/p1561144294-bms-100a.html Ось собі зробив "приблуду", а в загалі про цю БМСку е неті гарний обзор. Доречі в деяких платах після відключення АКБ по "низу" - щоб вернути іі в роботу треба короткочасно закоротити вх. та вих.(звісно по -) |
Автор: | -=TRO=- [ 27 жовт 2023, 17:17 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: BMS для 4S LiFePO4 |
-=TRO=- писав(ла): .......Поставив на стенд, і бачу що балансировка вмикається на 3,4в... Думаю щось малувато, зазвичай для ліфера робили на 3,65, а відсічку на ~3,9.... Поліз читати опис, а там дійсно балансування 3.355-3.455 V , а відсічка 3.61-3.69 V .... Тепер сиджу думаю, гарно це для мене, чи погано..... Для батарей які постійно стоять на дежурній зарядці в бесперебійнику мабудь гарно, для того і брав..... Це моя цитата з посту який вище через один від цього. Про дешеву популярну БМС для ліфера з алі. Є невеличке доповнення по її роботі.. З цією БМСкою виліз ще один прикол, я підзаряжаю паралелі окремими зарядками(в обхід БМСки), і побачив що три з чотирьох балансирів засвітилися... ну думаю почекаю поки загориться четвертий... а потім дивлюся, а баласировка вже зовсім не світится..., при цьому на всіх паралелях напруга десь 5,55в. Як на мене баласировка повинна працювати... Взяв трошки розрядив одну паралель, і на трьох іньших ввімкнулася балансировка, включив зарядки, і як тільки на тій паралелі піднялася напруга вище 3,4в ВСЯ балансировка вимкнулася.... Думаю коли всі паралелі заряджаются вище 3,4в, то ВСЯ балансировка вимикається (БМСка вважає що всі паралелі заряджені і балансувати нема сенсу). Отака фігня "малята". Висновки (погано воно чи гарно) поки що не роблю(бо навскидку бачу в тому як плюси так і мінуси, але ще треба поміркувати). |
Сторінка 1 із 1 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |