Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Бездротова зарядка
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=35&t=5704
Сторінка 1 із 2

Автор:  Stalker_W [ 27 груд 2023, 16:28 ]
Заголовок повідомлення:  Бездротова зарядка

Просто для інформації даю гарний аналіз технології. Розумію, що ми, саморобники, краще потягаємо 10100 дротів, чим заморочимся і зробимо бездротову. Но все ж

Додаткові файли:
Бездротова зарядка.pdf [871.45 КБ]
Завантажень: 60

Автор:  BATISKAF [ 28 груд 2023, 00:30 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Бездротова зарядка

Дуже перспективний напрямок розвитку електромобілів на найближчі 5 років.

Автор:  zilk [ 28 груд 2023, 02:31 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Бездротова зарядка

Stalker_W писав(ла):
Просто для інформації даю гарний аналіз технології. Розумію, що ми, саморобники, краще потягаємо 10100 дротів, чим заморочимся і зробимо бездротову. Но все ж


Як професіонал цієї справи, тобто електродинаміки, скажу просто - ніякого аналізу "технології" в цій статті немає і близько, є лише констатація законів фізики на рівні шкільної програми, в деяких моментах навіть безграмотна. Ну не існує на даний час технології бездротової передачі енергії ВЕЛИКОЇ потужності на прийнятну відстань між передавачем і приймачем, тим більше, під час руху транспортного засобу, а те, шо існує, це всього лише демонстрація чиїхось амбіцій створити щось новеньке у цій царині, але вона жодним чином не вирішує кардинально поставлену задачу. Врешті, дочитайте статтю до останнього рядка, включно з переліком літератури - і ви узрієте, шо бестолковий студент просто написав курсач, а ви сприймаєте це прямо за наукове дослідження... :lachtot:

PS. Шо таке в наш час являє собою ХАДІ і що і як там пишуть, я маю неабияке уявлення... :cry:

Автор:  tesljar [ 28 груд 2023, 07:47 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Бездротова зарядка

zilk писав(ла):
Ну не існує на даний час технології бездротової передачі енергії ВЕЛИКОЇ потужності на прийнятну відстань між передавачем і приймачем, тим більше, під час руху транспортного засобу, а те, шо існує, це всього лише демонстрація чиїхось амбіцій створити щось новеньке у ц

Не треба так безапеляційно стверджувати))).
Відстань передачі залежить від рівня сконцетрування енергії та середи між передавачем та приймачем яка поглощає цю енергію. Візьміть сконцентрований сонячний луч хоч би. Це та ж електромагнітна енергія. І цей сконцентровпний луч на відстані нагріє вам любе тіло, тобто непогано передасть енергію.

Автор:  zilk [ 28 груд 2023, 08:17 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Бездротова зарядка

tesljar писав(ла):
zilk писав(ла):
Ну не існує на даний час технології бездротової передачі енергії ВЕЛИКОЇ потужності на прийнятну відстань між передавачем і приймачем, тим більше, під час руху транспортного засобу, а те, шо існує, це всього лише демонстрація чиїхось амбіцій створити щось новеньке...

Не треба так безапеляційно стверджувати))).
Відстань передачі залежить від рівня сконцетрування енергії та середи між передавачем та приймачем яка поглощає цю енергію. Візьміть сконцентрований сонячний луч хоч би. Це та ж електромагнітна енергія. І цей сконцентровпний луч на відстані нагріє вам любе тіло, тобто непогано передасть енергію.


Ну звісно ж, перетворити авто на велику мікрохвильовку або радіолокаційну станцію це саме те, чого так не вистачає водієві - яйця вкруту, так би мовити. :lol:
Мова йде про притомні технічні рішення, а не встановлення на автомобіль башти Ворденкліф чи чогось подібного. Можу лише запевнити, що проблема вирішиться зовсім у інший спосіб, не пов'язаний ні з якою передачею...

Автор:  -=TRO=- [ 30 груд 2023, 21:38 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Бездротова зарядка

Переніс флуд до флуділки, прохання тему більше не зафлуджувати.

Автор:  BATISKAF [ 31 груд 2023, 09:26 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Бездротова зарядка

В статті головний і правильний висновок про перспективність використання безпровідної зарядки на принципі електромагнітного резонансу.
Все існує багато реалізацій таких зарядок. 200квт безпровідна зарядка з ККД 95% це реальність.



Автор:  Alex Dnepr [ 02 січ 2024, 23:26 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Бездротова зарядка

Остается только вопрос не выпадут ли потерянные 10 квт осадками в виде всяких злокачественных опухолей и иных сюрпризов у клиентов.

Автор:  iom [ 04 січ 2024, 15:37 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Бездротова зарядка

RF не іонізують, якщо нема умов для концентрації достатньої кількості енергії https://uk.wikipedia.org/wiki/Енергія_іонізації
як наприклад тут https://futuro.in.ua/videos/745-yak-stvoryty-plazmu-v-mikrokhvylovtsi.html

Автор:  Eddy71 [ 06 січ 2024, 18:11 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Бездротова зарядка

Тесты уже идут..

Додаткові файли:
n.jpg
n.jpg [ 124.92 КБ | Переглядів: 3135 ]

Автор:  zilk [ 07 січ 2024, 03:01 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Бездротова зарядка

Eddy71 писав(ла):
Тесты уже идут..


Скорее всего тесты проводят там, где на государственном уровне отменили действие закона электромагнитной индукции в его классической интерпретации, бо по проклятой классике чем больше захочешь получить заряда, тем тебя больше будет тормозить...
Зелёные они такие зелёные... :irre:

Автор:  Stalker_W [ 08 січ 2024, 13:00 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Бездротова зарядка

Alex Dnepr писав(ла):
.... в виде всяких злокачественных опухолей и иных сюрпризов у клиентов.
Дуже давно були проведені виміри електромагнітного випромінювання транспорту. Так ось, самим страшним виявився старий трамвай. В нього силові дроти до двигунів прокладені одразу під дерев'яною підлогою уздовж середині салону.

Автор:  -=TRO=- [ 12 січ 2024, 01:23 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Бездротова зарядка

На МРТ людей луплять мегагерцями і кіловатами протягом приблизно півгодини, при цьому процедура вважається однією з найбезпечніших і може проводитися просто за бажанням навіть без направлення лікаря. Тому я поки спокійний за впливання той зарядки на організм, а от на місті володарів типу кардіостимуляторів яб держався від таких зарядок подалі. Я думаю мобілки біля вуха на частоті близької до Гігагерця впливають більше.

Мене більше непокоїть вплив тих полів на електроніку в машині та всяких гаджетів, бо воно на дротах і металевих деталях наводить струм, провода можуть попалити чутливі входи електроніки, а метал попросту нагріватися буде (як дно сковорідки гріється на індукційній плиті). Я досі дивуюся як бездротові зарядки телефонів працюють не додаючі шкоди або глюків телефону.

Автор:  tesljar [ 30 січ 2024, 17:15 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Бездротова зарядка

Накропав "схемку" бездротової зарядки та попитався промоделювати її.
Заради простоти та щоб швидше поперше вибрав згладжену відну напругу звичайної мережі, тобто постійної 310 вольт. "Схема" зарядки приведена у нижньому прямокутнику.
Сгладжені мережеві 310 вольт подаються на звичайний міст який комутується з частотою 100 кгц. Треба рорбити частоту куди вищу але це ускладнює схему. Да і це просто перевірка самого принципу.
У верхньому прямокутнику - це автівка у якої внизу від днища на відстані у 20-30 см опускається металічна "підошва" 1х1 метр щоб забеспечити ємнісний зв,язок з аналогічною пластиною (друг напроти друга) зарядного пристрою. Між пластинами відстань біля 10 см. Ця пара пластин показана на схемі як лівий конденсатор 100е-12, тобто це є своєрідний конденсатор у 100 пф.
Щоб "замкнути" коливальний контур сам корпус автівки, тобто автівка становиться на металлічну підлогу. Це імітування обозначене на схемі як конденсатор між прямокутниками праворуч. Його ємність 265е-12, тобто 265 пф.
Вехній прямокутник як було сказано - це автівка. Навантаження за випрямляючим мостом у 10 Ом - це акумулятор автівки.
При співпаданні частоти комутації транзисторного моста та ємностей з котушкою - у навантаженні протікає струм десь у 19 амерів та напрузі на навантажені 190 вольт, тобто у навантаження йде потужність у приблизно 4 квт.
Все то добре, але....... Так как характерістичний опір цього коливального контура високий то між пластиною "подошви" та пластиною напроти неї розвивається напруга біля 460 кВ!!!!!
Ну то ладно хрен з ним, головне що сам принцип робить.
Щоб зменшити характеристичній опір контура (і цим зменшувати напругу конденсатора автівка-металева підлога під автівкою) треба або збільшувати розміри "подошви", або збільшувати частоту.
Збільшити частоту проглядається напрямком "розщеплення" коммутації, тобто декілька комутуючих мостів будуть колихати свій півперіод коливального контуру.
Промоделив - при частоті у 1 мегагкрц і входної напрузі у 520 вольт (три фази) - можна видавити 25 квт потужності.

Додаткові файли:
Бездротова 310 в..png
Бездротова 310 в..png [ 8.94 КБ | Переглядів: 2578 ]

Автор:  tesljar [ 30 січ 2024, 17:21 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Бездротова зарядка

А ось епюри струмів та напруг.
Фази совпадають (жовтий колір - струм у мості, розовий - комутуча напруга моста) - тобто резонанс.
Синій це струм у неавантаженні, зелений - напруга на навантаженні.

Додаткові файли:
Епюри бездротові 310 вольт..png
Епюри бездротові 310 вольт..png [ 10.84 КБ | Переглядів: 2577 ]

Сторінка 1 із 2 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/