Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Прибор/индикатор контроля эл. потенциала на кузове авто https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=38&t=6031 |
Сторінка 1 із 2 |
Автор: | d2max [ 13 квіт 2025, 13:20 ] |
Заголовок повідомлення: | Прибор/индикатор контроля эл. потенциала на кузове авто |
Приветствую форумчане! При выполнении работ по переоборудованию автомобиля в электрический, одним из требований "Заключения научно-технической экспертизы" есть пункт: "ТС должен быть оборудован контрольной системой (индикатором) появления электрического потенциала на корпусе", т.е (со слов эксперта) "при пробое проводки на корпус авто или в сети, авто должно иметь сигнальные показатели, то есть должна быть оборудована индикация, извещающая о нарушении системы управления работой двигателя и авто". поиск в инете мало чего дал, обращаюсь к вам за советом, помощью в данном вопросе. что за прибор/индикация и есть ли готовые промышленные образцы или придется изготавливать своими силами? |
Автор: | d2max [ 14 квіт 2025, 19:25 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Прибор/индикатор контроля эл. потенциала на кузове авто |
на сколько я смог разобраться в ситуации, если автомобиль оснащен стандартным портом зарядки и заряжается от зарядной станции, то сама зарядная станция контролирует электрический потенциал на кузове автомобиля, в случае его появления зарядка автоматически отключается. но ни какого прибора контроля со стороны автомобиля нет |
Автор: | -=TRO=- [ 15 квіт 2025, 02:57 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Прибор/индикатор контроля эл. потенциала на кузове авто |
Мені от цікаво, відносно чого той потенціал міряти, як що гума на колесах умовно діелектрична.... не ціпок же за собою тягати, як то у бензовозів. Зарядка іньша справа, в неї є своя земля. мені міркується так, у автівки є низковольтка 12в, яка одним боком зазвичай на корпусі і сидить (а ВВБ і усе з неї не повинна ніяким боком), і як що наприклад зробити невеличкий повільний генератор, який буде ті 12в низковольтки комутувати і через високоомний резистор подати те на мінус або плюс високовольтної батареї (дивлячись шо краще для антикорозійного ефекту), а потім знимати з неї сигнал (теж через високоомний резистор) назад и порівняти, як що не відрізняється (який поріг і резистор то вже питання техніки) то все норм, як що відрізняється, то десь щось з високовольки шиє на корпус. |
Автор: | anatoli [ 17 квіт 2025, 18:42 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Прибор/индикатор контроля эл. потенциала на кузове авто |
контроль повинен бути саме ізоляції високовольтних кіл. опір ізоляції вимірюється змінним струмом, від спеціального генератора, яким міряє опір кожного полюса відносно кузова автомобіля. 12 вольтова система не контролюється, бо вона і так одним полюсом заземлена. |
Автор: | anatoli [ 17 квіт 2025, 18:51 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Прибор/индикатор контроля эл. потенциала на кузове авто |
https://relsis.ua/ua/products/solid-sta ... lays/el-17 ось наприклад |
Автор: | anatoli [ 17 квіт 2025, 19:04 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Прибор/индикатор контроля эл. потенциала на кузове авто |
https://onninen.ua/tovar/EATON-Rele-kon ... 772,230103 або таке |
Автор: | прагматик [ 21 квіт 2025, 11:52 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Прибор/индикатор контроля эл. потенциала на кузове авто |
Від кожного полюса батареї на корпус підключити світлодіод через опір так шоб якщо коротиш з мінуса то світився той що йде від плюса а якщо коротиш з плюсом то світився той що йде до мінуса. ![]() |
Автор: | anatoli [ 23 квіт 2025, 22:55 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Прибор/индикатор контроля эл. потенциала на кузове авто |
Буде два світлодіода послідовно. Світлодіод світиться при струмі від 20 мА. А це вже струм спазму м'язів. |
Автор: | -=TRO=- [ 24 квіт 2025, 20:02 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Прибор/индикатор контроля эл. потенциала на кузове авто |
anatoli писав(ла): Буде два світлодіода послідовно. Світлодіод світиться при струмі від 20 мА. А це вже струм спазму м'язів. Сучасні світлодіоди вже досить помітно світяться від десятка мікроамперів(реальний досвід). А для більшості у малих SMD корпусах - 20мА то взагалі максимум. А як що б в великих світлодіодних телевізорах кожен піксель жрав би від 20мА, то на тій пічці можна було б яєшню смажити. прагматик писав(ла): Від кожного полюса батареї на корпус підключити світлодіод через опір так шоб якщо коротиш з мінуса то світився той що йде від плюса а якщо коротиш з плюсом то світився той що йде до мінуса. А як що коротиш від центру батареї, то ніфіга воно не зреагує, тому всі такі систми вимірюють виключно на змінному струмі (мають свій генератор).
![]() |
Автор: | прагматик [ 26 квіт 2025, 09:47 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Прибор/индикатор контроля эл. потенциала на кузове авто |
А звідки коротиш від центру? Плюс та мінус зазвичай тягнуться вздовж кузова можуть бути погано закріплені, десь пошкоджитись о шось гостре а середина зазвичай у ізоляції та з бмс. Ну тобто можливість пошкодження теж є але набагато менша та її мабуть набагато простіше попередити Ну й требя мати уявлення які вимоги висувають до даного приладу провіряльники |
Автор: | anatoli [ 26 квіт 2025, 18:11 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Прибор/индикатор контроля эл. потенциала на кузове авто |
Наприклад розгерметизація пакета і потік електроліт на корпус акб. Бмс того не побачить. |
Автор: | Stalker_W [ 28 квіт 2025, 07:50 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Прибор/индикатор контроля эл. потенциала на кузове авто |
Буквально на днях тримав в руках промислову плату контролю пробою ізоляції для саморобних електромобілів. Модель, на жаль, не глянув. На виході "сухий контакт" сигналу пробою і окремо вихід ШИМ рівня пробою. Якщо цікаво - можу попросити її маркуванню. Є БМС, які вміють міряти пробій. Але то екзотика. Мені подобається таке хардкордовське робоче рішення: два паралельних направлених друг в друга світлодіода (щоб при будь-який полярності один з них засвітився) через резистор 100-500 кОм під'єднується до середини батареї з однієї сторони і до корпусу авто з іншої. При пробої один з контактів акумулятора виявляється на корпусі і, відповідно, на середині батареї з'являється половина напруги акумулятора. Сам пробував - працює. |
Автор: | d2max [ 28 квіт 2025, 18:46 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Прибор/индикатор контроля эл. потенциала на кузове авто |
Stalker_W, спасибо! задумка интересная, надо будет подумать над реализацией |
Автор: | прагматик [ 28 квіт 2025, 19:40 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Прибор/индикатор контроля эл. потенциала на кузове авто |
Stalker_W писав(ла): Мені подобається таке хардкордовське робоче рішення: два паралельних направлених друг в друга світлодіода (щоб при будь-який полярності один з них засвітився) через резистор 100-500 кОм під'єднується до середини батареї з однієї сторони і до корпусу авто з іншої. При пробої один з контактів акумулятора виявляється на корпусі і, відповідно, на середині батареї з'являється половина напруги акумулятора. Сам пробував - працює. ![]() |
Сторінка 1 із 2 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |