Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Кондиционер в электромобиле
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=40&t=282
Сторінка 6 із 12

Автор:  Leonid_g [ 25 лип 2014, 12:26 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Кондиционер в электромобиле

Сергей писав(ла):
Leonid_g писав(ла):
Бо у цього агрегату http://www.crystalltherm.com/upload/ibl ... 450-12.pdf
EER вже більший 1 - 650 ватт при 480 ватт спожитої електричної потужності.

Додаткові файли:
AX-JB-450-12.png

странно а здесь вроде написано что холодопроизводительность = 426 ватт/480 потребление итого EER ~ 0,89 в идеальных условиях


Подивіться на другій сторінці опису графік з характристиками навантаження, виробник декларує, що коли температура рідини буде на 15 градусів нижчою за температуру оточуючого радіатор середовища, то потужність охолодження буде наближатись до 650 ватт. Тобто ЕЕR більший за 1. По моєму він буде залежати від конструктивних особливостей радіатора і ні від чого більше.

Автор:  Сергей [ 25 лип 2014, 13:56 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Кондиционер в электромобиле

Вибачте мені, відразу не спіймав поглядом негативної різниці на графіку, але будьте ласкаві повідомте мені: навіщо при температурі навколо на 15 гр. нижчій ніж температура рідини, використовувати дуже не дешевий пристрій, який до того-ж використовує недешеву електроенергію (480Вт!!!!) якщо можна встановити теплообмінник вода-повітря з вентилятором на потужність 700Вт при дТ 15 гр.ц.? Що до того-ж в декілька разів дешевше, а електроенергії споживатиме 30 Вт на вентилятор. Чи може Я вже не сповна розуму, та втратив можливість користуватися своїм мозком?.
А якщо зовсім чесно - якого дідька при обговоренні кондиціонера в авто, потреба в якому випадає коли навколо +23 і вище, йде розмова про температуру навколо меншу на 15 гр :wallbash: . Що в авто ви збираєтеся охолоджувати при +8??? 8O 8O 8O Там вже гріти треба.
І слідком (не втримався) якщо в салоні авто треба підтримувати температуру 24 гр. (а температура повітря після теплообмінника градусів на 7-8 нижча) то температура рідини повинна бути 10-12 градусів (теплообмінник теж буде завжди тепліший ніж рідина в середині). Та ще й повітря навколо повинно бути холоднішим на 15 гр. то це що виходить EER 1,3 при +24 з середини та нижче нуля за межею авто??? :lachtot: :lachtot: :lachtot: :bravo: :bravo: :bravo:
Не розумію - якщо в електричному авто при -1гр. спекотно - чого не відчинити вікно, або, дідько мене візьми, взагалі не вимкнути обігрівач? :? :hilfe: :hilfe: :hilfe:

Автор:  Сергей [ 25 лип 2014, 14:41 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Кондиционер в электромобиле

Leonid_g писав(ла):
Подивіться на другій сторінці опису графік з характристиками навантаження, виробник декларує, що коли температура рідини буде на 15 градусів нижчою за температуру оточуючого радіатор середовища, то потужність охолодження буде наближатись до 650 ватт. Тобто ЕЕR більший за 1. По моєму він буде залежати від конструктивних особливостей радіатора і ні від чого більше

Додаткові файли:
нагрузочная характеристика.png
нагрузочная характеристика.png [ 59.02 КБ | Переглядів: 6338 ]

Вибачте але якщо Я правильно вас зрозумів - ви не правильно зрозуміли написане. У цій картинці я вказав де на графіку потужність холодовиробництва в потрібних нам умовах. Як бачимо EER близько 0,5 що в 6 разів менше від від звичайного кондиціонера.

Автор:  Leonid_g [ 25 лип 2014, 19:23 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Кондиционер в электромобиле

Сергію, не я складав наведені графіки, я тільки їх розглядаю і намагаюсь зрозуміти. Як я розумію, те місце, яке відмітили Ви відповідає умовам, коли навколо пристрою температура повітря ПЛЮС 30 градусів Целься, і в анансованому виробником пристрої рідина нагрівається цим пристроєм десь до ПЛЮС 17,5 градуси Цельсія. За таких умов потужність тепловідведення Q=280 ватт. А якщо пристрій буде нагрівати рідину до 42,5 градусів, тобто дельта Т буде МІНУС 12,5 градусів то десь близько 550 ватт. :) Чи я щось не так розумію? Тобто пристрій буде забирати тепло з навколишнього середовища і перекачувати його для нагрівання води, такий собі бойлер :D який використовує елемент Пельтє як тепловий насос.

Автор:  Сергей [ 25 лип 2014, 20:08 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Кондиционер в электромобиле

Саме так, ви не вірно розуміете графік. Д Т маеться на увазі від т. Навколишнього серед. відняти т. рідини, тобто щоб отримати -15 треба від 30 відняти 45 тоді різниця буде -15. Але температура рідини буде +45 по цельсію.
Вибачте, пишу з мобільного.

Автор:  Михалыч [ 26 лип 2014, 07:56 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Кондиционер в электромобиле

ДядяВася писав(ла):
Разница основана на том, что EER у инверторного холодильника 3-5, а у Пельтье - 0,3-0,5. EER тем и хорош, что мне не надо заморачиваться, сколько я потеряю на проводах, моторах, трубках. Я потратил 200Вт электроэнергии и получил 800 условных Ват холода (вообще-то это меряется в Британских Тепловых Единицах - БТЕ или BTU. 1000 BTU/ч ≈ 293 Вт). А на Пельтье с 200Вт я получу 80Вт холода, может даже 120 с каких то супер Пельтье, и то на узком участке характеристики.
Рассуждения о моторах 50-х годов как бы не совсем уместны, инверторы рулят! Но даже самый устаревший и немодный кондиционер на старых моторах имеет EER 2-2,5!

Да, не скрою, звучит убедительно, хоть и не слишком.
Боюсь, мой бюджет не выдержит не устаревшего-модного, да ещё и обратимого кондиционера, да ещё и помещающегося в ограниченные -свободные объёмы Электры. А , о переделке, не новомодного в обратимый, имею не восторженную информацию.
....Видать не судьба, Мне , в этой теме, "бежать впереди паровоза"......
...Подождём.

Автор:  Михалыч [ 27 лип 2014, 18:15 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Кондиционер в электромобиле

Однако: Российский "НПО КРИСТАЛ" -делает с коэф. близко единицы и продаёт , и покупают !
Не хотелось бы теперь покупать РОССИЙСКОЕ, да и не знаю ни подробностей ТТХ , ни цен.
http://crystalltherm.com/upload/mediali ... 9/av_3.JPG
....Но , между прочем, пользуюсь же я зимой термо обогревом и стекла и салона , с КПД близко единицы, (хоть и умеренно) ....................................
То, при кратно меньших габаритах , весе и цене, то ПОЧЕМУ БЫ И НЕТ ?

Автор:  Сергей [ 28 лип 2014, 22:59 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Кондиционер в электромобиле

Leonid_g писав(ла):
Як я розумію, те місце, яке відмітили Ви відповідає умовам, коли навколо пристрою температура повітря ПЛЮС 30 градусів Целься, і в анансованому виробником пристрої рідина нагрівається цим пристроєм десь до ПЛЮС 17,5 градуси Цельсія. За таких умов потужність тепловідведення Q=280 ватт. А якщо пристрій буде нагрівати рідину до 42,5 градусів, тобто дельта Т буде МІНУС 12,5 градусів то десь близько 550 ватт. :) Чи я щось не так розумію? Тобто пристрій буде забирати тепло з навколишнього середовища і перекачувати його для нагрівання води, такий собі бойлер :D який використовує елемент Пельтє як тепловий насос.

Вибачте Леонід. Того разу не зовсім уважно подивився, потрапивши за комп'ютер і переглянувши - додам: елемент Пельт'є не нагріває рідину, а охолоджує її. Саме тому ви трішки заплутали. На графіку мається на увазі охолодження рідини до температури в 45 гр.Ц при навколишній температурі 30 гр.Ц, і тоді холодовиробництво 550 ват (якщо рідина гарячіша, її легше охолодити). В умовах кондиціонування повітря температура рідини повинна бути не більше 10-20 гр.Ц. Тоді усе стає :(

Автор:  Дядя Сем [ 23 січ 2015, 19:34 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Кондиционер в электромобиле

Господа-коллеги, давеча был у своих поставщиков и получил информацию о линейке герметичных кондиционерных компрессоров с двигателем от 12 до 110 V DC. Т.ч., у кого донор с системой кондиционирования, то теперь не нужно городить привод от отдельного двигателя или ременной от тягового, можно просто установить отдельный компрессор.

Автор:  ZaxaR.tv [ 24 січ 2015, 00:12 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Кондиционер в электромобиле

можна ссылки на цены?

Автор:  Дядя Сем [ 24 січ 2015, 05:57 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Кондиционер в электромобиле

ТХ выложу. Цены будут немного позже.

Автор:  Дядя Сем [ 24 січ 2015, 13:02 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Кондиционер в электромобиле

Вот ТХ компрессоров (верхняя таблица).

Додаткові файли:
1 стр.jpeg
1 стр.jpeg [ 761.63 КБ | Переглядів: 6115 ]

Автор:  Сергей [ 24 січ 2015, 13:57 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Кондиционер в электромобиле

В принципе компрессоры Tecumseh качественные, товар не плох. Теперь бы и цены узнать. Дядь Сем?

Автор:  Дядя Сем [ 24 січ 2015, 14:20 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Кондиционер в электромобиле

Думаю, на неделе получу. Как только будут у меня - выложу.

Автор:  ZaxaR.tv [ 24 січ 2015, 20:57 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Кондиционер в электромобиле

поддерживаю. цены в студию. штуки 3 взял бы

Сторінка 6 із 12 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/