Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Вольтметр для электровела
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=41&t=1241
Сторінка 2 із 3

Автор:  mr.Dream [ 03 груд 2016, 22:11 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Вольтметр для электровела

Живити будь що від 5В шини контролера не є добре, так як порушується баланс між гасящим резистором і лінійним стабілізатором лм317 (типова схема більшості контролерів). Вони розраховані на певний діапазон навантажень (типово - 30-60мА). Якщо дати більше навантаження, вся напруга може втікти на резистор і на виході буде "голодання", менша напруга на драйверах ключів, їх недовідкривання і бабах) якщо кілька мА - не критично. Хоча, були унікали, що намагались заряджати телефони і живити світлодіодні фари звідти. Закінчувалось не дуже добре :)

Автор:  Stalker_W [ 04 груд 2016, 08:20 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Вольтметр для электровела

irde писав(ла):
А у него кириллица есть? Или там графический экран - даёшь изображение в виде картинки?

Автор:  yuri [ 04 груд 2016, 08:49 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Вольтметр для электровела

mr.Dream писав(ла):
Живити будь що від 5В шини контролера не є добре, так як порушується баланс між гасящим резистором і лінійним стабілізатором лм317 (типова схема більшості контролерів). Вони розраховані на певний діапазон навантажень (типово - 30-60мА). Якщо дати більше навантаження, вся напруга може втікти на резистор і на виході буде "голодання", менша напруга на драйверах ключів, їх недовідкривання і бабах) якщо кілька мА - не критично. Хоча, були унікали, що намагались заряджати телефони і живити світлодіодні фари звідти. Закінчувалось не дуже добре :)
Да я сам противник этого метода, но у меня дешевый миниконтроллер и вольтметр потребляет 10-15 ма, пока все норм.

Автор:  SITH89 [ 04 груд 2016, 21:20 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Вольтметр для электровела

Stalker_W писав(ла):
Ссылку в студию! Или маркировку такого экрана.

Если во время просмотра нажать кнопку с логотипом ютуба- перейдете на оригинал видео, где под ним все файлы проекта и ссылки на компоненты!)

Автор:  MiViK [ 04 груд 2016, 23:57 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Вольтметр для электровела

mr.Dream писав(ла):
Живити будь що від 5В шини контролера не є добре, так як порушується баланс між гасящим резистором і лінійним стабілізатором лм317 (типова схема більшості контролерів). Вони розраховані на певний діапазон навантажень (типово - 30-60мА). Якщо дати більше навантаження, вся напруга може втікти на резистор і на виході буде "голодання", менша напруга на драйверах ключів, їх недовідкривання і бабах) якщо кілька мА - не критично. Хоча, були унікали, що намагались заряджати телефони і живити світлодіодні фари звідти. Закінчувалось не дуже добре :)

Якщо чесно не разу не заглядував в схему велоконтроллерів але навіть не можу уявити як коло живленя 5 вольт може вплинути на живлення драйверів силових транзисторів? 8O :?

Автор:  mr.Dream [ 05 груд 2016, 01:12 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Вольтметр для электровела

MiViK
В контролері двоступінчати лінійний (переважно) стабілізатор. З напруги батареї з допомогою лм317 і баластного резистора робиться 12-15В для драйвері, а з цієї напруги - вже 5В для живлення процесора. Але оскільки специфіка ЛМ317 така, що різниця вхідної і вихідної напруги (падіння на самому стабілізаторі) не має перевищувати 39В, але не менше 3В, ставлять додатковий резистор послідовно, щоби трохи "збити" напругу, знаючи струм споживання. Так, як струм однаковий на всьому діапазоні батареї, то і падіння на резисторі буде завжди однаковим.
Візьмемо для прикладу контролер 12фетів. В робочому режимі він споживає приблизно 50мА. Резистор там стоїть 333Ом (3 шт по 1кОм впаралель), то на резисторі падає коло 17В. Коли акум повністю заряджений (14S * 4.20), це буде 58,8В.
58-12-17=29В на ЛМці.
Повністю розряджений акум це 2,75*14=38,5. 38,5-12-17=9,5В на ЛМці.
А тепер додамо трохи навантаження, всього лиш 20мА - один світлодіод 5мм))
0,07*333=23,31В на резисторі.
Отже, 38,5-12-23,3=3,2В. Впритик до робочого падіння на стабілізаторі. А якщо включимо 40мА "всього"?
333*0,09=30В на резисторі.
38,5-30-3(бо менше ЛМка не зможе)=5,5В лише на затвори піде. А на верхні ключі і того менше через бустрап. Лінійний режим, перегрів, коротке, бабах!
І це на прикладі 48В контролера. При 60В там стоїть 1кОм, і чутливість до навантаження втричі вища :)

Автор:  MiViK [ 05 груд 2016, 15:12 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Вольтметр для электровела

Якщо драйвери живляться через лінійний стабілізатор то як реалізована розв'язка живлення драйверів нижнього і верхніх плечей трифазного моста?

Автор:  mr.Dream [ 05 груд 2016, 21:04 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Вольтметр для электровела

MiViK писав(ла):
Якщо драйвери живляться через лінійний стабілізатор то як реалізована розв'язка живлення драйверів нижнього і верхніх плечей трифазного моста?

Бутстрепна схема. Коли нижній ключ відкритий (прибитий до мінуса) - бутстрепний конденсатор заряджається через діод. Коли нижній закривається, драйвер дає дозвіл на розряд бутстрепного конденсатора на затвор верхнього ключа, верхній ключ відкривається, і тягне за собою "плаваюче" живлення (конденсатор) таким чином, що +кондденсатора на ~12В вище напруги батареї :) Потім ключ закривається і цикл повторюється.

Зображення

Автор:  MiViK [ 05 груд 2016, 22:31 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Вольтметр для электровела

Почав уже був писати про неможливість генерування ШИМ синусоїди драйверами з бустрепним живленням після чого згадав що велоконтроллерам синусоїда не потрібна... Та всеодно конструкторів які ставлять двуступеневі лінійні стабілізатори з баластним резистором треба відстрілювати.

Автор:  mr.Dream [ 06 груд 2016, 00:45 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Вольтметр для электровела

MiViK
Чому на вашу думку це не можливо? Бутстрапу все рівно форма сигналу. ЙОму головне, щоби в певні моменти середня точка моста "торкалась" мінуса. А синус - всього лиш наслідок змінної широтно-імпульсної модуліції по тригонометричному закону.

Автор:  MiViK [ 06 груд 2016, 01:08 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Вольтметр для электровела

Помиляєтеся. Коли ШИМ формує верхню півхвилю синусоїди верхнє плече робить від декількох десятків до сотень циклів відкривання закривання тоді як нижній ключ закритий що означає вісутніть заряджання бустрепного конденсатора.

Автор:  Shaman2 [ 19 лип 2017, 14:50 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Вольтметр для электровела

voraks писав(ла):
Сделал небольшой тюнинг прототипа электровела для полиции: добавил вольтметр и безпроводной велокомпьютер
Додаткові файли:
IMG_20160525_175755.jpg

Додаткові файли:
IMG_20160525_175723.jpg


Искал как раз что-то подобное. Технологией изготовления не поделитесь?

Автор:  voraks [ 19 лип 2017, 15:03 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Вольтметр для электровела

Технология не хитрая: нехитрый инструмент, правильные руки + усидчивость, т.к. работа почти ювелирная с подгонкой элементов.

Автор:  -=TRO=- [ 19 лип 2017, 16:41 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Вольтметр для электровела

MiViK писав(ла):
Помиляєтеся. Коли ШИМ формує верхню півхвилю синусоїди верхнє плече робить від декількох десятків до сотень циклів відкривання закривання тоді як нижній ключ закритий що означає вісутніть заряджання бустрепного конденсатора.

Даже если все так как вы описали, то в цикле ШИМ, после закрытия верхнего ключа, происходит выброс энергии накопленной в индуктивности обмотки, и амплитудно оно упирается в диод нижнего закрытого ключа, чем и обеспечивает зарядку бусстрепного конденсатора.

Автор:  voraks [ 20 лип 2017, 19:43 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Вольтметр для электровела

Несмотря ни на что, мой вольтметр запитан от +5 контроллера и уже более года никаких проблем. Контроллер марк2. АКБ - литий 74В номинал (20s).

Сторінка 2 із 3 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/