Що стосується великих коліс, там дійсно міцність обода гірша, і все дуже залежить від його якості.
Я коли купив вилку на 29 колесо (а сам байк на 26), то хотілося зібрати пошвидше, і я купив на 29 резину самий дешевий обід від велосипеду Україна, а там шоб ви розуміли тупо штампована жестянка. Так я коли спускався з пандуса на складах, то щоб не в'їхати в іномарку вирулив руль так що колесо стало поперек і зклалося так немов би його навкола стовба пополам зігнули. Ні обод не спиці не луснули. Я спочатку трохи вигнув руками, а потім поклав вісь на цеглину (щоб руль в землю не вправся), і тримаючись за стовпа почав скакати на краях колеса щоб воно вирівнялося, мужики на пандусі від того дійства прям від сміху рачки лазили, коли воно вирівнялося так що стало пролазити цілком в вилку я потихеньку поїхав, тормозити переднім не можна бо знову складеться (вісімка що капець і спиці дзеленчать), а позаду після встановлення МК я тормоз ще не поставив, тому плівся додому по тротуарах на швидкості пішохіда. Прийшлось заказувать нормальний обод.
Ще був прикол, в мене не було потрібної довжини спиць, і я їх попереплітав, так от калені спиці сапім такого згвалтування не витримали і по морозу почали лускати навіть при з'їзду з бровки (думаю ще тому шо я їх дуже позатягував), згодом поставив широкий подвійний обод і мопедні спиці (26 колесо), З семи кілограмовим МК колесо в зборі з подвійною покришкою стало важить 10,5 кг (в скрутні часи то колесо продав).
А от дешманьский алю подвийний обід капелька на 26 мені подобався, бо я на зайвому(бо поміняв на більш ширший) незаспицованому ободі навіть алюміневі труби гнув, приматував край ціпком і своєю массою сідав на трубу притискаючи її до обода. ___________________________________________
Підсумую так, як що ви збираєтесь активно допомагати педалями(нема грошей на супер-батарейку і збирати вело-танко-мотоцикл), то треба брати великі колеса і легкі редукторні МК (або ще краще кареточний), буде дуже гарний накат. А от педалити на важкому байку з малими колесами (та подвійними покришками щоб не прокалювалися) то таке враження ніби то вас ззаду хтось тягне назад, ну і гупотіння массою по ямках - каміннях. ___________________________________________
Що стосується економічної їзди, то як що по дохлячому неспішно педалити (комфортно крутити з витратою енергії як у пешохіда) до 20км\г, то навіть на маленькій батарейці можна їхати досить далеко (там буде десь 3-4 ваттгодини на километр). Я так частенько повертався до дому на майже порожніх "баках". Але як що в вас потужний швидкий мотор, і є запас в батарейці, то майже не можливо змусити себе тошнити меньш ніж 40км/г. Досвід тих хто катав в дальняки каже що вище 30 краще не розгонятися, бо починає дуже багато жерти ватчасів на километр (більше треба робити привалів на дозарядку і економії по часу не виходить), за виключенням тих в кого батарейка переварює великі струми зарядки і місця рарядки відомі заздалегіть.
_________________ 2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.
|