Поточний час: 17 бер 2025, 00:45

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 140 ]  На сторінку Пред.  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Расход энергии электровелосипедом
#138987Повідомлення 04 лют 2025, 15:22 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Lutsk
Дякував (ла) 2 Подякували 25
+ великих коліс - це кращий накат, легше переварюють ударні навантаження та ями
- вага\розмір\габарити всього байка

ну і все в зворотньому вигляді буде для 20"


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Расход энергии электровелосипедом
#138988Повідомлення 05 лют 2025, 12:37 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 292 Подякували 107
Мій електротранспорт: мінако монстр
Хочу електротранспорт: електро скутер
deemon писав(ла):
+ великих коліс - це кращий накат, легше переварюють ударні навантаження та ями
- вага\розмір\габарити всього байка

ну і все в зворотньому вигляді буде для 20"
мінус великих коліс -нетримають ударну нагрузку. 15кг на багажник швидкість до 40км на колесі 28 д. як правило дають -1шпицю в задньому колесі на кожних 5-10 км ,переднє з мотором має коротші товсті шпиці і йому байдуже .При швидкості 25км все більш менш нормально.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Расход энергии электровелосипедом
#139000Повідомлення 07 лют 2025, 15:16 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Lutsk
Дякував (ла) 2 Подякували 25
карабас. б. писав(ла):
мінус великих коліс -нетримають ударну нагрузку. 15кг на багажник швидкість до 40км на колесі 28 д. як правило дають -1шпицю в задньому колесі на кожних 5-10 км ,переднє з мотором має коротші товсті шпиці і йому байдуже .При швидкості 25км все більш менш нормально.


якщо ободи\спиці не безпородний кетай, то ходить
MTB downhill сучасності гарцує на 29 колах і до фінішу нічого не губить, а ударні навантаження там дайбіг...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Расход энергии электровелосипедом
#139002Повідомлення 07 лют 2025, 19:38 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 292 Подякували 107
Мій електротранспорт: мінако монстр
Хочу електротранспорт: електро скутер
deemon писав(ла):
карабас. б. писав(ла):
мінус великих коліс -нетримають ударну нагрузку. 15кг на багажник швидкість до 40км на колесі 28 д. як правило дають -1шпицю в задньому колесі на кожних 5-10 км ,переднє з мотором має коротші товсті шпиці і йому байдуже .При швидкості 25км все більш менш нормально.


якщо ободи\спиці не безпородний кетай, то ходить
MTB downhill сучасності гарцує на 29 колах і до фінішу нічого не губить, а ударні навантаження там дайбіг...
був КТМ Австрія шпиці нержавійка дуже хороша комплектація як для велосипеда але МХУС 15 все зіпсував -нерозрахований навіть гарний велосипед на такі швидкості по нашим ямоканавам ,асфальт є а доріг немає.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Расход энергии электровелосипедом
#139007Повідомлення 08 лют 2025, 22:13 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 292 Подякували 1053
Мій електротранспорт: >
Що стосується великих коліс, там дійсно міцність обода гірша, і все дуже залежить від його якості.

Я коли купив вилку на 29 колесо (а сам байк на 26), то хотілося зібрати пошвидше, і я купив на 29 резину самий дешевий обід від велосипеду Україна, а там шоб ви розуміли тупо штампована жестянка. Так я коли спускався з пандуса на складах, то щоб не в'їхати в іномарку вирулив руль так що колесо стало поперек і зклалося так немов би його навкола стовба пополам зігнули. Ні обод не спиці не луснули. Я спочатку трохи вигнув руками, а потім поклав вісь на цеглину (щоб руль в землю не вправся), і тримаючись за стовпа почав скакати на краях колеса щоб воно вирівнялося, мужики на пандусі від того дійства прям від сміху рачки лазили, коли воно вирівнялося так що стало пролазити цілком в вилку я потихеньку поїхав, тормозити переднім не можна бо знову складеться (вісімка що капець і спиці дзеленчать), а позаду після встановлення МК я тормоз ще не поставив, тому плівся додому по тротуарах на швидкості пішохіда. Прийшлось заказувать нормальний обод.

Ще був прикол, в мене не було потрібної довжини спиць, і я їх попереплітав, так от калені спиці сапім такого згвалтування не витримали і по морозу почали лускати навіть при з'їзду з бровки (думаю ще тому шо я їх дуже позатягував), згодом поставив широкий подвійний обод і мопедні спиці (26 колесо), З семи кілограмовим МК колесо в зборі з подвійною покришкою стало важить 10,5 кг (в скрутні часи то колесо продав).

А от дешманьский алю подвийний обід капелька на 26 мені подобався, бо я на зайвому(бо поміняв на більш ширший) незаспицованому ободі навіть алюміневі труби гнув, приматував край ціпком і своєю массою сідав на трубу притискаючи її до обода.
___________________________________________

Підсумую так, як що ви збираєтесь активно допомагати педалями(нема грошей на супер-батарейку і збирати вело-танко-мотоцикл), то треба брати великі колеса і легкі редукторні МК (або ще краще кареточний), буде дуже гарний накат. А от педалити на важкому байку з малими колесами (та подвійними покришками щоб не прокалювалися) то таке враження ніби то вас ззаду хтось тягне назад, ну і гупотіння массою по ямках - каміннях.
___________________________________________

Що стосується економічної їзди, то як що по дохлячому неспішно педалити (комфортно крутити з витратою енергії як у пешохіда) до 20км\г, то навіть на маленькій батарейці можна їхати досить далеко (там буде десь 3-4 ваттгодини на километр). Я так частенько повертався до дому на майже порожніх "баках". Але як що в вас потужний швидкий мотор, і є запас в батарейці, то майже не можливо змусити себе тошнити меньш ніж 40км/г.
Досвід тих хто катав в дальняки каже що вище 30 краще не розгонятися, бо починає дуже багато жерти ватчасів на километр (більше треба робити привалів на дозарядку і економії по часу не виходить), за виключенням тих в кого батарейка переварює великі струми зарядки і місця рарядки відомі заздалегіть.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 140 ]              На сторінку Пред.  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 20


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group