Поточний час: 17 черв 2025, 03:53

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 71 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5  Наступ.
Автор Повідомлення
#97825Повідомлення 29 січ 2020, 06:04 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 22 Подякували 61
Мій електротранспорт: 1квт евел
Дешевше точно не знайдеш.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#97841Повідомлення 29 січ 2020, 12:11 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
IoN1 писав(ла):
Концепція змінюється. Подивився на Верховину Kapral88 , нібито нормально виглядає, дістав свою раму. Не погнута, задній маятник внормі. Значить піде як рама електровела.
Тепер щодо коліс. Уважно додивився до редукторного що в першому пості , а там розмір велосипедний 14*1,75 ( це приблизно 10") ,16*1,75 (щось на зразок 12") .Тобто колеса невеликі як для дитячого велосипеда.

Переглянув скутерні безредукторні МК . 10" 3.0-10, діаметр обода 270, ширина 75, посадочний 200 ( в Верховині 140). З мінусів маятник різатиі варити, з плюсів вже є резина на 10 і вразі чого можна буде приміряти на Хонду (якщо тягове буде колесо) . На Хонді розмір диска 270 .
Можна придбати наступні варіанти
48в 800Вт 53 долар
48В 1000 /60в 1000/ 72В 1000 56 дол
60В 1200 62 дол всі колеса під барабанний тормоз, ціна без доставки.
Я так розумію мій варіант 48В 800вт ? Батарея 36в, ну мак 48 (якщо будуть зайві кошти)

Також є варіанти з 16" дисками, там посадочний чомусь 160 (можна впихнути в верховиновський маятник), діаметр диска 320 (також не зовсім зрозуміло, так як на 17" диску від дельти 450). Резини такої вдома не має. Варіанти потужностей такіж як і для 10" колеса, в ціні +2 долара.
До кінця місяця китайці святкують а там можна буде і заказати мк. Питати про кількісь витків і кількість жил як правило не має сенсу - мовний барьер (навіть з переводчиком)

Вилку заднюю с верховины я переделывал, оставил узел 4ачения, а перья обрезал и вварил квадратную трубу, размер получился идеальный, где то есть фотки, найду скину. Я буду пробовать переставлять колесо на китайца, если получится могу заднюю вилку подарить. Ещё есть не доделаный проэкт китайского скутера на 10" моторколесе, на ходу, только снят контроллер и ручка газа. Вытяну с сарая и буду продавать. Я на нём проехал около 30км, а потом снял на верховину контроллер, да так и забросил. Вам бы что ни будь типа такого придумать http://www.e-bike.com.ua/elektrotranspo ... ct_id=2450 А по поводу велосипедных моторколёс, даже не знаю, вам ведь возить считай два человека, даже если и потянет редукторное,всё равно оно расчитано на определённый вес, и я думаю точно не на 150кг. Чем скутерные хороши, они тяговитые и заточены под малый диаметр колеса. Там где будет ехать 800ватт скутерное, уже велосипедное нужно 1000ватт с перегревом и соответствующим контроллером. Но в любом случае выбор за вами. Я за пять лет эксплуатации верховины ни разу не пожалел ,что его купил.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#98703Повідомлення 11 лют 2020, 07:45 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Білогородка
Дякував (ла) 7 Подякували 20
Доброго дня
Мені здається ви обрали невірну концепцію: рама від ЗІФа варіант цікавий, але виж робите конструкцію не на рік. Зараз ви зможете сина перевозити, але він в вас росте і надалі буде зростати, тому слід одразу на це зважати. Як на мене самий вірний варіант пропонує vintik - вантажний велосипед з платформою спереду. Але цей варіант потребує виготовлення рами з 0. Знову ж розмірковуючи відносно розміщення крісла спереду виникає питання: а може слід розглянути варіант на зразок велорікши? Зробити спереду платформу на 1 місце, достатньо вузьке, щоб проходила лісом (Можливо навіть гальма наперед непотрібні будуть). Зібрати колеса передні з 20 ободу та колес з гіробоарда з засвердленим під шпихи зовнішнім буртом? Задню частину взяти від звичайного вела.

Тепер відносно вашого питання: вагу 110 кг редукторний мотор 350Вт тягне достатньо непогано, але не в 26 колесі. Кітайців недарма "взяли на озброєння" стандарт 22 дюйми - з такими колесами мене (як раз 110 кг) 350й редукторнік везе з середньою 18 км/год. В принципі зафіксований по GPS максимум був 28 км/год, але мотору було важкувато.
Тепер відносно батареї - на 36 В та невеликі відстані яб пайкою батареї не заморочувався, а взяв би батарею з гіробоарда 36В 4.4 Аг при вартості від 600 грн - як на мене непогане співвідношення характеристики / вартість. Якщо недостатньо, то вони в паралелі нормально працюють (москалі з електротранспорт.ру вже по декілька років їздять). Ну вистачить її на 2-3 роки, потім або нову/ нові, або ще щось цікаве з'явиться.

Пробачте за забагато тексту - але якщо вже писати так писати :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#98709Повідомлення 11 лют 2020, 10:00 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 41 Подякували 132
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Покищо заказане редукторне мк 600вт 48в, очікую фотозвіту від логістів. Якщо все підтвердиться то колесо поїде в Україну, якщо ні то вернеться до продавця .Зараз в Китаї величезні черги на відправку вантажів, мої ще в черзі на приймання. Довго вибирав між 500 вт і 750вт. 750 вт цінник завеликий, взяв 600 так як різниця між 500 кілька баксів.
Щодо батареї так привезу новеньких неварених прям з конвеера ( на яких і муха не сиділа) Бостонів , з них і зберу батку. Вийде дорожче чим батка з гіроборда , зато новенька . Придивлявся до пакетів 25-30Ач, ціна гарна , але щось незрозумів щодо мін напруги 3в ? Літієва акб нижній поріг 2.7 а там вказано 3 в.
Контролери також заказав і звичайні і синусні від 18 до 30 А ( 350-800 вт), буде з чого вибрати.
Граблі піготував 3 шт, шолом маю :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#98712Повідомлення 11 лют 2020, 10:17 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Білогородка
Дякував (ла) 7 Подякували 20
З гіробоарда теж булаб новенька та вже з БМС, ну вирішили так - той вірішили
Напруга 2.7В - це напруга до якої можна розряджати батарею без ризика втрати її властивостей. Реально при напрузі менш ніж 3.3В-3.4В в вас їхати на батарейці не вийде, бо струм при цьому вона нормальний не видасть


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#98716Повідомлення 11 лют 2020, 10:30 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 41 Подякували 132
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
alex_day писав(ла):
З гіробоарда теж булаб новенька та вже з БМС, ну вирішили так - той вірішили
Напруга 2.7В - це напруга до якої можна розряджати батарею без ризика втрати її властивостей. Реально при напрузі менш ніж 3.3В-3.4В в вас їхати на батарейці не вийде, бо струм при цьому вона нормальний не видасть

Зараз в мене батка 10s2p з бостонів + бмс 20А , контролер 15А, вел їде нормально навіть до відключення акб бмс. Швидкість під кінець трохи менша стає. Чисто теоретично 2 бостони в паралель дають 26А, а контролер максимум бере 15А при розгоні чи під гору. По прямій струм повинен бути не більше 10А.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#98771Повідомлення 12 лют 2020, 05:33 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Білогородка
Дякував (ла) 7 Подякували 20
IoN1 писав(ла):
Зараз в мене батка 10s2p з бостонів + бмс 20А , контролер 15А, вел їде нормально навіть до відключення акб бмс. Швидкість під кінець трохи менша стає. Чисто теоретично 2 бостони в паралель дають 26А, а контролер максимум бере 15А при розгоні чи під гору. По прямій струм повинен бути не більше 10А.

Все вірно: якщо ви заміряєте напругу при якій БМС відключає, то побачите 33-35Вольта, тобто як раз те що я вам і сказав.
І раптом, якщо в вас БМС дозволяє розряджати до більш низьких напруг - збирайте гроші на нові ячейки та нову БМС


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#98773Повідомлення 12 лют 2020, 08:56 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина. Подольск
Дякував (ла) 269 Подякували 183
Мій електротранспорт: Электроскутер Viper Wind 72V 3.5kW 24Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
З якого переляку це 33-35В? Наскільки мені відомо, БМС відключає при 30-31В. А взагалі то це невірно, БМС відключає при досягненні 2,75-3В на елемент і якщо батарея розбалансована, то так і буде відключення при 33-35В, потрібно вимірювати напругу на елементах селлогом чи вольтметром.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#98779Повідомлення 12 лют 2020, 09:44 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 41 Подякували 132
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
бмс відключає при напрузі 28 В ( вольтметр на ручці газу). Звісно намагаюсь не доводити до такого, але інколи трапляється.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#98815Повідомлення 12 лют 2020, 21:27 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 22 Подякували 61
Мій електротранспорт: 1квт евел
Коли банки ідеальні, то й бмс не спрацьовує. Моя батарейка за джайанта ні разу не вирубалася, бо контроллер знижував струм, 3км/г і ще й їде! Ні розбігу, не втраченної ємності, хотя струми знімалися до 2С. А якщо бмс спрацьовує - це вже перший дзвіночок, система налаштована неправильно.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#101444Повідомлення 19 бер 2020, 20:36 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 41 Подякували 132
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Поки їде моторчик до мого майбутнього електровела замовив тормозну систему.
З тормозами ніяк в мене не складалось . Дисковий ніяк організувати , рекуперація на редукторному не працює , а вібрейки ніяк не вписувались.
Почав шукати готовий варіант в китайців. Те що надибав нібито непоганий варіант. Можливо в форумчан є досвід використання такого девайса. Фото нижче. Замовив той що з ключиком.
Такі тормоза ставлять на електроскутера. тормозний барабан накручуєтья на мк .
Ціна просто бомба аж 3 бакса. Правда доставка виявилась в кільканадцять разів дорожча 8O


Додаткові файли:
1.jpg
1.jpg [ 479.17 КБ | Переглядів: 8045 ]
2.jpg
2.jpg [ 487.71 КБ | Переглядів: 8045 ]
3.jpg
3.jpg [ 607.19 КБ | Переглядів: 8045 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#101450Повідомлення 19 бер 2020, 21:13 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Я себе поначалу такой ставил.
простой , дешевый , с удобным противоугонным замочком.
Но вот назвать его тормозом можно чисто условно, слабое торможение.
Может потому что мой вел тяжелый .
Потом сменил его на дисковую аксиальную двупоршневую мотогидравлику .
Вот сейчас доволен.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#101451Повідомлення 19 бер 2020, 21:22 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 41 Подякували 132
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
А у Вас тормоз був 100 чи 90 ? Собі замовив 100 так як нібито краще тормозить. Різниця в діаметрі тормозного барабана.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#101466Повідомлення 20 бер 2020, 08:24 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Черкаси
Дякував (ла) 1 Подякували 21
Мій електротранспорт: Электровелосипед 64v?w fardriver 72200
Хочу електротранспорт: Маю leaf 30 kw
Більший діаметр-більша площа прихвату,головне щоб китайська жесть витримала де кріплення до дропаута і не повело диск у кріпленні в колесі


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#101467Повідомлення 20 бер 2020, 08:27 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Черкаси
Дякував (ла) 1 Подякували 21
Мій електротранспорт: Электровелосипед 64v?w fardriver 72200
Хочу електротранспорт: Маю leaf 30 kw
По законам фізики основні передні тормоза і вони повинні буть кращі за задні...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 71 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: Bing [Bot] і гості: 112


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group