Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Где найти обзор мотор-колес, батарей и прочего? https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=5749 |
Сторінка 3 із 5 |
Автор: | tank6661 [ 31 бер 2024, 16:20 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Где найти обзор мотор-колес, батарей и прочего? |
Такое УГ раньше на сдачу в Ашане давали. 1500вт мотор его в дулю скрутит со временем. На 1500 Вт мотор нужно ставить соответствующий контроллер,а под него и аккумулятор, желательно не менее 20Ач- куда его лепить собираетесь??? |
Автор: | lu4 [ 31 бер 2024, 17:24 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Где найти обзор мотор-колес, батарей и прочего? |
Traveller писав(ла): lu4 писав(ла): Води багато а толку "0" - скорость 30 / 50 (максимум/крейсер) - 60 км до зарядки максимум - в одну сторону подъем 3 км потом спуск 22 км есть небольшая гора. Назад - наоборот. + небольшой крутой подъем. В идеале асфальт, но 7-8 км может быть грунт. - Скорее всего переделаю обычный двухподвес: в городской квартире не поставишь что-либо серьезное. Для удобства поставлю мопедовскую сидушку. Какой там груз - только я, 75-80 кг. - двухподвес, прямой привод (не хочу пластиковый редуктор, к планетарке шестерен не сделаешь, они коррегированные) - 30-40 тыс. грн. можно больше. 1. Для руху з швидкістю 50км/Г потрібно мотор 750-1000Вт. 2. 60 км при 40 км/Г десь потрібно близько 1000Втг АКБ(від 20Аг 48В). 3. Двухпідвіс де нормально можна у трикутнику розмістити АКБ 1000+Втг - знайти важко( і жоден з тих що ви приводили пізніше не підходить). 4. Встановлення мотосидіння зразу ж нивелює можливість педалювання і велосипедну базу - може розглянете щось з електромоторолерів- електромопедів. 5. Що стосується прамий чи редукторний - це справа більше смаку 6. Тепер рахуємо АКБ готовий 400-500$, мотор прямий 200+, керування 50-100, донор біля 200-800$ тобто ваш проект 1000-1700$ 40-60тис грн, якщо готові збирати власними силами і повезе з донором то можливо у 25-30можна вкластися - важко знайти якісний двохпідвісний байк донор з вільним трикутником за 200-300$ ПС варіант з просторовою базою на нормальних комплектуючих починається з 70-80тис. грн. |
Автор: | Traveller [ 31 бер 2024, 20:19 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Где найти обзор мотор-колес, батарей и прочего? |
Мне не каждый день ездить надо. Я не собираюсь летать 40-50 км/ч - по тротуарам и дороги с выбоинами. Но резерв по мощности и скорости надо. особенно учитывая "китайские ватты" - реальная мощность мотор-колеса явно не 1.5 кВт а поменьше. Кто-нибудь проверял на практике емкость последовательно включенных акков? |
Автор: | -=TRO=- [ 31 бер 2024, 20:51 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Где найти обзор мотор-колес, батарей и прочего? |
Traveller писав(ла): ...Кто-нибудь проверял на практике емкость последовательно включенных акков? Ви такими питаннями показуєте наскіьки ви далекі від електрики..... Емність дорівнює самій малій ємності з усіх послідовних акків, це навіть перевіряти не треба, це аксіома. Що стосується донорів, мотлох, роздовбе задню втулку або вуха кріплення тяжким мотором (торсіонно). В мене перший донор був схожий. Як що вже з такого мотлоха обирати, то шукати щоб втулка задньої підвіски була широка і товста, і без натяку на люфт. Після десь трьох місяців після електрифікації настав повний капут башингам передньої вилки і вухам кріплення втулки задньої підвіски (і це 35 км/г була максімалка). Простіше виявилось поміняти весь байк. А згодом брендова вилка виявилась напрочуд живучою, навіть з мотором в колесі і іноді додатковою батареєю на рулі, досі в дивані лежить без діла запасна, бо я не ждав що вона так довго то все витримає. Останній байк в мене хардтейл, не жалію що не підвіс, тому що як що раму жорстким багажем не обтяжувати (а достатньо на приклад рюкзака), то вага задньої частини рами не дуже то й добавляє непідресореної масси до моторколеса (особливо коли це тяжкий директдрайв). Підресорений штирь під сідлом(правильна трапеція а не непрацюючий телескоп) вирішив проблему довблячки в дупу і спину(тоб то дупа і сідло не входять до непідресореної масси). А задній багажник на невеликий вантаж всеж таки є, але він теж не входить до непідресоренної масси бо консольний з "амортизацією", прикручений до вильотів на двох кусках склопластикової арматури яка дуже гарно пружинить. До речі неодноразово возив пасажирів, саджаю його в седло, а сам на педальках стою, тільки як що пасажир важкий то непосилені спиці трохи розтягуються. |
Автор: | Zevs0812 [ 31 бер 2024, 23:10 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Где найти обзор мотор-колес, батарей и прочего? |
Traveller писав(ла): Мне не каждый день ездить надо. Я не собираюсь летать 40-50 км/ч - по тротуарам и дороги с выбоинами. Но резерв по мощности и скорости надо. особенно учитывая "китайские ватты" - реальная мощность мотор-колеса явно не 1.5 кВт а поменьше. Кто-нибудь проверял на практике емкость последовательно включенных акков? Traveller, при всій по вазі, моя вам порада, купіть готовий електровелосипед або замовте у форумчан чи по місцю проживання у знаючих людей, можливо хтось зголоситься і збере вам електровелосипед під ваші потреби, тим самим збережете собі багато нервів! Навіть маючи на руках комплектуючі - це лише початок...) Бо зараз ця дискусія, це просто переливання з пустого в порожнє! |
Автор: | Zevs0812 [ 31 бер 2024, 23:38 ] | ||
Заголовок повідомлення: | Re: Где найти обзор мотор-колес, батарей и прочего? | ||
Ми вам тут одне говоримо/радимо, а ви багато в чому сумніваєтеся і стоїте но своєму...)) Купіть ось такий агрегат - https://voltabikes.ua/elektrotransport/ ... -gruzovye/, можливо навіть хтось на олх продає б/в... В мене в свій час були такі два на 450 Вт 60В на свинцевих акумуляторах, один з велосипедним сидінням і розкладним багажником, а інший із мопедним сидіння, важили понад 60 кг. Якщо на такий встановити літій і перевести на на 72В, то під 55 км/год поїде і рама стальна, де можна встановити багато літія). А якщо допомагати педалями, то при навантаженні у 130 кг, витягував на досить круті гірки, де був не тільки асвальт.
|
Автор: | Zevs0812 [ 01 квіт 2024, 00:17 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Где найти обзор мотор-колес, батарей и прочего? |
Traveller, таке нескромне запитання, який бюджет ви готові витратити? Бо як не крутити, все впирається в кошти і вже від них потрібно відштовхуватися? Навіть, якщо мати поняття і самому це все робити, то ціна думаю буде від 1000-2000$+. І вело комплектуючі не дешеві в порівнянні з тими ж мопедами чи скутерами. До прикладу, гідравлічна гальмівна система на вело буде в декілька разів дорожче(, а ніж на той же мопед... Можливо все таки ще розглянете варіант- електроскутер...? |
Автор: | Traveller [ 01 квіт 2024, 12:00 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Где найти обзор мотор-колес, батарей и прочего? |
-=TRO=- писав(ла): Ви такими питаннями показуєте наскіьки ви далекі від електрики..... Эта область весьма обширна. Я занимаюсь с напругой 220/380 В и автоэлектрикой (+ зарядные акков). Там нет последовательных батарей. Наверное, стоит рассмотреть хардтейл: от двухповесных уродцев (с инженерной точки зрения) меня тошнит. У меня есть кому помочь собрать комплектовку в одно целое. Думаю уложится в 1000-1200 $. Готовых с нужными мне х-ками я не нашел. И цены там неадекватные. Скутер точно не надо, о чем я писал выше: мне его в квартире хранить. В лифте возить, и в авто (благо, кузов универсал). |
Автор: | Ioan85 [ 01 квіт 2024, 12:53 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Где найти обзор мотор-колес, батарей и прочего? |
Traveller писав(ла): мне его в квартире хранить. В лифте возить, и в авто (благо, кузов универсал). Ось що вам треба під ваші задачі Двигун https://ekohid.com.ua/komplektuyuchi/mx ... rsua/xf15c Контролер з підключенням до дисплею https://ekohid.com.ua/komplektuyuchi/ku ... kt36-48srm Дисплей любий на смак який є в цьому посиланні https://ekohid.com.ua/komplektuyuchi/displayua?start=0 Ручка газу https://ekohid.com.ua/komplektuyuchi/zasoby-ker/gachok Датчик пас за бажанням https://ekohid.com.ua/komplektuyuchi/zasoby-ker/pas1 Підсилювач дропаутів https://ekohid.com.ua/komplektuyuchi/za ... el-dropaut Велосипед хардтейл щоб акумулятор вліз в простір рами та готовий акумулятор 48 вольт 15-20 ампер годин. Без знань збірки акумуляторів, для чого BMS плата самому збирати акумулятор не варто, квартира дорожче вартує. П\С З цим обладнанням велосипед ще лишиться підйомної ваги можна хоч в ліфт хоч в машину запхати. На 1.5 кіловати не варто брати, тому що прямопривідний двигун не має накату з розрядженою батареєю його тяжко крутити, також треба до нього акумулятор відповідної струмовуддачі щоб 2 кіловата віддати міг і не згорів від перегріву, а відповідно й вага буде більшою та не підйомною... П\ПС Добре треба вивчити інструкцію до дисплею, бо багато параметрів треба в ручну заповнювати щоб запрацювало... |
Автор: | Zevs0812 [ 01 квіт 2024, 19:12 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Где найти обзор мотор-колес, батарей и прочего? |
Готовий електровелосипед з гарантією, де опціонально можна вибрати напругу та ємність акумулятора: https://ebike.in.ua/ua/product/elektrov ... -500w-lcd/ P.S. Колись купляв у цьому магазині акумулятор, все ок. |
Автор: | -=TRO=- [ 02 квіт 2024, 03:47 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Где найти обзор мотор-колес, батарей и прочего? |
Zevs0812, судячи з всього там редукторний, а у старттопіка на на них стійка алергія. |
Автор: | Zevs0812 [ 02 квіт 2024, 09:39 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Где найти обзор мотор-колес, батарей и прочего? |
-=TRO=- писав(ла): Zevs0812, судячи з всього там редукторний, а у старттопіка на на них стійка алергія. Так, редукторний. Але на мою думку, редукторне МК для електровелосипеда - хороший варіант. Редукторне МК набагато легше від прямопривідного, має хороший крутний момент і велосипед не такий важкий, а шестерні через деякий час можна і замінити. |
Автор: | -=TRO=- [ 02 квіт 2024, 11:38 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Где найти обзор мотор-колес, батарей и прочего? |
Zevs0812, так, в продавця є в продажу шестерні, в такому разі я б на місці старттопіка брав би редукторник і зразу пару комплектів шестерінок. Бо тяжкий мотор в колесі то трохи некомфортно і підвищені вимоги до спиць та ободу. На мене єдиний мінус редукторника, так то відсутність рекупераційного гальмування, не в сенсі заряду батареї, а в сенсі економії на гальмівних колодках, бо більшість швидкостного гальмування буде двигуном. Коли повністью перейшов на редукторники, просто купив у китайців п'ять комплектів колодок на гідравліку (гідравліку теж в них брав). Комплекта передніх колодок мені вистачло десь на сезон. |
Автор: | Ioan85 [ 02 квіт 2024, 12:58 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Где найти обзор мотор-колес, батарей и прочего? |
тут навіть є комплектом, тільки опцію вибрати "екран LCD" https://ebike.in.ua/ua/product/elektron ... d-kassetu/ |
Сторінка 3 із 5 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |