Поточний час: 13 черв 2025, 15:36

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 484 ]  На сторінку Пред.  1 ... 29, 30, 31, 32, 33
Автор Повідомлення
#136314Повідомлення 20 квіт 2024, 09:10 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 35 Подякували 15
Мій електротранспорт: электровел
Доброго дня, шановні
Купив на теренах Європи електровелосипед готовий Зображення Зображення
На ньому встановлено двигун aikema akm-13.0 akm20112020686 120xr r250-36275 Зображення
Розʼєм двигуна - стандартний 9 pin, інші параметри на фото. Зображення
До мене він проїхав лише 510 км за два роки використання - тому щодо батареї питань немає, але він мене не влаштовує по контролеру - допомога мотором починає працювати лише після більш як повного оберту педалей, деколи сам по собі перестає тягнути на секунду-дві в той час як педалі обертаються, деколи сам по собі починає працювати на кілька секунд коли педалі не обертаються… В наслідок того виникло бажання замінити контролер на Kunteng з дисплеєм KT LCD-3 - тож питання в тому чи сумісні вони?.. :irre: Бо на теренах Інтернету зустрічається інформація ніби працюють Aikema сумісно з датчиками PAS (цей бачу) Зображення
та крутного моменту (що воно таке - не знаю, та ніяких інших дротів до контролера не бачу)
Допоможіть, будь ласка, розібратись чи сумісний Aiken’s AKM-13.0 з контролерами Kunteng?
Дякую

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139309Повідомлення 12 квіт 2025, 08:52 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 35 Подякували 15
Мій електротранспорт: электровел
Вітаю, шановні
Отож, попередній електровел як то кажуть «уїхав без мене»
Тож нещодавно було придбано іншого. Та й тепер маю бажання «проапгрейдити» двигун з 250W до орієнтовно 750-1000W (батарея для початку залишиться 36V, а згодом зʼясує чи є сенс та можливість збільшити напругу)
Отже, порадьте редукторний двигун в заднє колесо (схоже що під касету, але не впевнений) для фетбайка 26″x4.0 (дроп-аут 190мм)
Дякую

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139311Повідомлення 12 квіт 2025, 11:25 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: чернигов
Дякував (ла) 41 Подякували 15
Мій електротранспорт: Kalkhoff Impulse 2.0 , mxus mx01f ,18fet 50a,bat china 60v 20ah,speed max 63km/h
Можна рекомендувати ті двигуни, які є на офіційному сайті Mxus . Якщо знайдете в продажу головне щоб вага відповідала оригіналу , бо те що продають часто схоже на підробки
http://mxusebikekit.com/products.asp?cid=4


Додаткові файли:
Безымянный.png
Безымянный.png [ 275.14 КБ | Переглядів: 457 ]

_________________
Kalkhoff Impulse 2.0 , mxus mx01f ,18fet 50a,bat china 60v 20ah,speed max 63km/h
KTM macina life style , Bosch E-Bike Systems , mxus xf19r ,18fet 50a,bat china 60v 20ah,speed max 67+km/h
Stevens E-6X DISC 2013, Bosch eBike System,чип-тюнинг,speed max 45km/h , пробег 15тыс
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139315Повідомлення 12 квіт 2025, 20:39 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 35 Подякували 15
Мій електротранспорт: электровел
Можливо хтось в курсі:
Якщо обирати між Mxus GDR19-FAT та Bafang G062 для 26″x4.0 - якому надати перевагу? Використання планується як по асфальту в місті (здебільшого) - на протязі всього року (взимку присутній глибокий сніг, лід, дороги всипані мілким щебенем); так і в складних умовах бездоріжжя в горах, лісах, болотистих місцинах з весни до осені…

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 484 ]              На сторінку Пред.  1 ... 29, 30, 31, 32, 33

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 29


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group