Холи залишив в положенні для зірки. ККД в такому положенні звісно трошки меньший, з тим же навантаженням температура на обмотках тримається на 10 вище ніж на зірці.
Завдяки малому колесу на зірці маю чудову тягу і за рахунок швидких прискореннь фазний струм швидко знижується, тримати температуру в адекватних межах стало набагато лекше. На трасі часто їду на трикутнику, за донорами, близько 70км/г. На такій конфігурації вже проїхав майже 800км. Більше 110°с нагрів двигун всього кілька разів, то були дійсно важкі ситуації, на приклад підйом на 90м від набережної до експоцентру, з ремонтами дороги і постійними світлофорами, але температура досить швидко знижужться десь до 90°с, навіть на ходу по рівнині, можна не зупинятись. Можливо допомагає те що я пофарбував з середини кришки мк в чорний колір. На трасі температура нижче 90 майже не знижується, зазвичай їду 50-55км/г, поки не дочекаюсь донора, який йде 65-70.
Спочатку переживав за перемикач, він всього 20а! Але цей тумблер досить нормально витримує короткочасний струм 100а, після довгих поїздок трохи теплий, під навантаженням звісно не перемикаю.
Ось одна поїздка. Витрачено 2358втг, разхід 17,7втг/км. 40% їхав за донором близько 70км/г, 30% трасою сам 50км/г, 30% містом з світлофорами та заторами.