Поточний час: 27 квіт 2024, 19:58

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 188 ]  На сторінку Пред.  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#90637Повідомлення 16 вер 2019, 10:01 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E




Це Євген, у нього KTM EXC 350 2T. Перші враження після тест-драйву електро КТМ

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#91834Повідомлення 06 жовт 2019, 14:29 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
Зображення

Два "дорослих" ендуріки на 205 і 138 моторі! Чудово покаталися!

P.S. Все ж не просто зробити достатню редукцію для 138 мотора навіть з проміжним валом, а нестандартну (наприклад 60т) зірку на заднє колесо не хотілося би ставити, тим більше для ендуро. Відчувається брак "низів". Можливо ще заміна контроллера на 200тий VOTOL дещо змінила б ситуацію, але тоді стоятиме питання з нагрівом двигуна. Словом, для недогогого і надійного ендуро, я надалі залишаюся прихильником 205 мотора, покищо ніц кращого не пробував.

Між іншим, 260й моторчик в дорозі :pfeif: Я переживаю, що не втримаюся від спокуси спробувати його на КТМ, якщо тільки по габаритах це буде можливо.

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#92465Повідомлення 20 жовт 2019, 08:41 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
Монстрика зломили )

Зображення




_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#92508Повідомлення 20 жовт 2019, 16:51 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
Між іншим, хто ще не вкурсі, запрошуємо до нашої тусовки Silent Enduro!

Зображення

https://www.youtube.com/c/silentenduro
http://fb.com/silentenduro

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#102045Повідомлення 30 бер 2020, 22:46 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E



_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#106922Повідомлення 20 черв 2020, 21:48 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
Ну що ж, байк з яким ми чудово провели сезон перейшов до рук нового власника.
Після тривалих роздумів про подальший рух вперед, всетаки наважився зібрати новий проект на 260QS моторі - це абсолютний максимум по габаритах, що можна адекватно розмістити в рамі ендуро/крос мотоцикла без глобальних змін конструктивних змін (конкретно для мене важливо зберегти жорсткість і міцність рами). Рама залишилася абсолютно не різаною. Вага мотора 18,5 кг, загальна вага байка 120кг - що також вже є практично на межі допустивої ваги серед мотоциклів такого класу. 4.6kWh акум - призматики 24s і контроллер Kelly 8430h 300А... як результат - брутальний крутний момент для підкорення нових вершин! Поки що прикатуюся до нового мотоцикла, налаштовую, допрацьовую деякі нюанси. Незабаром зроблю детальніший відео огляд, розповім про враження і порівняння з 205 мотором. Слідкуйте за Silent Enduro!

https://www.instagram.com/silentenduro/
https://www.facebook.com/SilentEnduro/
http://youtube.com/c/silentenduro


Зображення

Зображення

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#109117Повідомлення 08 серп 2020, 11:55 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
Зображення

Боржавський хребет

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#124631Повідомлення 07 січ 2022, 22:46 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина, Полтава
Дякував (ла) 10 Подякували 7
Мій електротранспорт: пешоход
Хочу електротранспорт: 1 киловат. 60v. 40a
vchaban писав(ла):
На жаль, не вдається відредагувати перший пост, тому пишу в новому повідомлення, продублюю текст з блогу. Доречі, питаннячко з перегрівом вдалося вирішити, не знаю як і коли, але випадково ввів невідповідне значення PWM frequency і так само випадково зауважив це під час покатушки. Поправив, все ок. :hurra:

Після прикатки і кількох вдалих тестових виїздів з програмуванням контроллера, можна сказати, що їде цей електромотоцикл дуже цікаво. Чудова динаміка, потужний і рівний крутний момент з нуля обертів, чутлива ручка газу з хорошим відкликом, непоганий показник максимальної швидкості, абсолютно однаковий розподіл ваги по осях (50/50).

Мотор приємно здивував. Незважаючи на свій номінал 3000w, при обмотці 3Т отримуємо найнижчу індуктивність і опір - за рекомендацією виробника, піково можна подавати 408 ампер фазного струму.

Конкретно в моєму випадку, контроллер налаштований на 300А піково фазного струму і 200А батарейного при напрузі акумулятора 88.6v (повністю заряджений 100,5v) - це в рази більше номінальної потужності двигуна.

Тестування показали, що за умови коректного налаштування контроллера, не зважаючи на відсутність будь-якого активного охолодження, система не перегрівається навіть в режимі активного катання по рельєфному бездоріжжю. Перегріти звісно можна, наприклад, на затяжних підйомах по рихлому грунті, або в інших схожих обставинах, коли на максимальна (пікова) потужність подається довший час. Контроллер Kelly KLS 8430s 300А може віддавати 30 секунд, 100А довготривало. Якщо розуміти таку специфіку, і не "перекручувати" ручку газу в згаданих умовах, то потенціалу контроллера і мотора цілком вистачає для аматора.

Щодо пробігу, в мене виходить приблизно 2-2,5 години активного ендуро на рельєфній місцевості (мається на увазі 2,5 години в русі, не враховуючи простою), без економії, до першого спрацювання BMS при навантаженнях 150А. Тоді залишається приблизно 25% заряду щоб доїхати до пункту призначення. Розхід при активному ендуро 60-70вт/км. В режимі міста, якщо їхати дуже акуратно в потоці, 35вт/км. - на оффроудній гумі з тиском 1атм.

Зважаючи на зібрану статистику, роблю висновок, що на даний час неможливо зібрати легкий електро хардендуро мотоцикл (до 110кг), який міг би долати більше 150км на одному заряді, або 5-6 годин чистого катання по бездоріжжю у спортивному режимі. Для цього потрібно принаймні 8-10кВт/год. акумулятора, а це, по найоптимістичніших мірках, враховуючи доступні на ринку елементи - 45-50кг літія. Крім ваги, фізично, по габаритах було би непросто запакувати 10кВт/год. акумулятор в ендуро байк. Тому, доки не будуть доступні якісь нові елементи живлення, для 150+км оффроуду доводиться дивитися в сторону мотоциклів з ДВЗ. Те що зараз можливо отримати від складеного електромотоцикла вагою до 110кг (середня вага заправленого бензинового хардендуро) - це 2-3 години, або 60-80км активного ендуро. Якщо не брати до уваги дальніх виїздів, то цього, в принципі, цілком достатньо.

Згодом додам більше фото і відео, розповім що довелося переробляти для установки електрообладнання, які виникали труднощі... детальніше опишу налаштування параметрів контроллера, які дозволяють отримувати весь потенціал потужності з "нуля" обертів і добитися бажаної роботи ручки газу.




де можна взять зарядку на 100 v?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 188 ]              На сторінку Пред.  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 100


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group