Поточний час: 29 бер 2024, 17:05

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 188 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#54388Повідомлення 18 бер 2018, 14:33 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Мені теж розхід здався нижчим при10 кгц субєктивно.

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#54389Повідомлення 18 бер 2018, 14:40 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
За розхід не скажу покищо, але перегріву нема і це дуже круто. Різниця колосальна. Я нагрів контроллер до 70 градусів, поміняв на 10кгц і продовжив активно ганяти по лісі по гірках - за 15 хвилин катання контроллер остиг! до 47 градусів.

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#54534Повідомлення 20 бер 2018, 09:39 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
Зображення

Вчора на роботу поїхав на авто - одну годину сорок хвилин стояв у заторах. Сьогодні поїхав на байку, по часу получилося те саме, годину сорок: 20 хвилин їхав і годину з лишнім катався :P Не було би снігу, боюся що їхав би ще довше :freu:

Найближчі плани:
- ширший руль;
- щиток з фарою/задній габарит;
Зображення
Буду ставити такий, щоб по максимуму зберегти цивільний вигляд. Для нічного катання маю 18xml комбо гірдянду.
- ну і як наслідок з попередніх двох пунктів, доведеться замінити передній гальмівний шланг.

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#54554Повідомлення 20 бер 2018, 14:24 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: місто-герой Київ
Дякував (ла) 3 Подякували 35
Мій електротранспорт: Cаморобний електро мотоцикл Ahiles
Хочу електротранспорт: Honda Africa Electro
Яка і сторія по рамі?
Де надибав?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#54561Повідомлення 20 бер 2018, 15:04 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
Купив ходову без мотора. Ще маю таку нову Ямаху без мотора, якщо комусь цікаво.

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#54563Повідомлення 20 бер 2018, 15:23 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: місто-герой Київ
Дякував (ла) 3 Подякували 35
Мій електротранспорт: Cаморобний електро мотоцикл Ahiles
Хочу електротранспорт: Honda Africa Electro
1)
Я б не задавав питання якби не цікаво.
Що за ямаха?
2)Звідки такі токи на 3 квт кваншуні?
Я от зараз чекаю поки зійде сніг щоб потестить свого свіжо зібраного чопера на кваншуні 3 квт, але з валом на одну сторону.
http://www.cnqsmotor.com/en/article_rea ... r/269.html
оттакий.
Мануал пише піковий струм 66А, піковий фазний 280А.
Виставив на Sabvoton SSC72100 піковий струм 50А, фазний 200.
А в тебе цифри 330\210.
Звідки такі розрахунки?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#54565Повідомлення 20 бер 2018, 15:45 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
По КТМ усе ж розписав, конкретно по мотору теж - різні обмотки, різні версії мотору, різні вихідні цифри. По факту, в моєму випадку на мотор можна було би подавати і більше струму (400А фазного), він не гріється, але в мене редукція 1:2,15. Yamaha є тут.

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#54568Повідомлення 20 бер 2018, 16:09 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
В мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
чим менше витків, тим більше фазний ток витримує мотор. Але максимальній крутний момент мотора будет однаковий незалежно від кількості витків (але менше витків дасть більшу швидкість на моторі, отже редукцією можна збільшувати крутний момент на колесі)

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#54594Повідомлення 20 бер 2018, 19:57 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина. Подольск
Дякував (ла) 269 Подякували 183
Мій електротранспорт: Электроскутер Viper Wind 72V 3.5kW 24Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
Не зовсім так, крутний момент залежить від ампер-витків. Якщо фазний струм однаковий, то крутний момент буде вищим там де більше витків, але й пропорційно будет нижча швидкість.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#54598Повідомлення 20 бер 2018, 20:30 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
В мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
i8086 писав(ла):
Не зовсім так, крутний момент залежить від ампер-витків. Якщо фазний струм однаковий, то крутний момент буде вищим там де більше витків, але й пропорційно будет нижча швидкість.


Я не заперечую цього ) Я писав що максимальний крутний момент мотору однаковий для будь-якої кількості витків ) Ток для однакового крутного моменту при різній кількості витків буде різним.

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#54607Повідомлення 20 бер 2018, 21:00 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
Нині попрощався з зимою. Доречі, байк регулярно стояв по 6 годин на вулиці, навіть при - 15. Проблем, глюків не виникало.


Додаткові файли:
LRM_EXPORT_20180320_171149.jpg
LRM_EXPORT_20180320_171149.jpg [ 2.25 МБ | Переглядів: 6052 ]

_________________
SilentEnduro
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#54687Повідомлення 22 бер 2018, 11:39 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E



_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#54832Повідомлення 24 бер 2018, 21:52 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: харьков
Дякував (ла) 159 Подякували 5
Мій електротранспорт: делаю
Хочу електротранспорт: эндуро мот
vchaban писав(ла):
видео


сколько в таком режиме ест?
какая редукция?
какая цепь?
не далековато ведущая звезда от оси маятника?
цепь не тянется?
каков пробег на сегодняшний день по пересеченной местности?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#54875Повідомлення 25 бер 2018, 03:08 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина киев
Дякував (ла) 9 Подякували 25
страно мне 7230 показался не пригодным для внедорожя


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#54973Повідомлення 26 бер 2018, 09:30 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
FEHIKS писав(ла):
страно мне 7230 показался не пригодным для внедорожя

Що мається на увазі?

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 188 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: horobey і гості: 41


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group