Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Конверсія KTM sx85 https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=2477 |
Сторінка 1 із 13 |
Автор: | vchaban [ 17 лют 2018, 10:41 ] |
Заголовок повідомлення: | Конверсія KTM sx85 |
Довгоочікуваний проект поїхав! Тестую і відловлюю нюанси! Згодом обов'язково напишу детальний огляд у своєму блозі! Цікаво буде порівняти з Pozitive MD, оскільки це був перший ебайк в моїх руках на якому можна було поганяти по горах! Коротко по комплектації/характеристиках: Ходова: KTM SX85 2008 року; Мотор МК QS 205 50h v3 40*3T 3000w (редукція 1:2,15) Контроллер Kelly KLS 8430s (300А) Акумулятор 88v48,5ah 24s1p (4.260kWh) Вага 93кг Максимальна швидкість (при співвідношенні 1:2,15) 75-80 км/год Система охолодження відсутня (пасивне охолодження) |
Автор: | Pozitiff [ 18 лют 2018, 16:38 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
підпишусь, цікаво що з того получиться |
Автор: | slava_xarkov [ 27 лют 2018, 11:50 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
когда подробностей ждать? |
Автор: | vchaban [ 27 лют 2018, 14:16 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
В нас зараз -15-20 надворі. Хай трохи попустить, чуть розтане сніг - можна буде нормально його поганяти хоч би тиждень. А так, доробляю деякі косметичні нюанси. Але їде він дуже цікаво! |
Автор: | AdeptusOne [ 11 бер 2018, 19:00 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
Снігу вже нема |
Автор: | viper_umf [ 11 бер 2018, 20:47 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
AdeptusOne писав(ла): Снігу вже нема тепер є купа багна ще тиждень-півтора і все розтане/підсохне |
Автор: | vchaban [ 13 бер 2018, 09:03 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
Вчора зважив байк по-осях, на моє здивування, ідеально 50/50 (передок на 100 грам важчий, враховуючи вагу прилиплого болота). Дуель між контроллером Kelly KLS 8430s і мотором QS 205 50h v3 40*3T на тему перегріву виграв мотор. Контроллер набрав 75 градусів і почав збавляти потужність. Мотор ззовні був ледве теплий, всередині 85 градусів. Це при умові крутих затяжних підйомів з м'яким грунтом, фазний 300а, батарейний досягав 175а. Потенціал у цього мотора фантастичний, враховуючи вагу байку і мої 80кг. Щодо контроллера, то я, чесно кажучи, очікував від нього більше. Тобто по потужності в принципі зауваг немає. А от нагрівся він швидше ніж я думав. Треба ще поїздити, помоніторити. По динаміці нічого нового сказати не можу, з такими налаштуваннями і в такій конфігурації, байк валить як дурний, особливо по лісі, дав газу і не встигаєш зрозуміти що відбувається. Блискавичний розгін... До такого крутного моменту краще йти поступово, добре прикататися і відчути байк, інакше можуть знадобитися гроші на вставні зуби. |
Автор: | zloitapok [ 13 бер 2018, 13:51 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
vchaban писав(ла): Щодо контроллера, то я, чесно кажучи, очікував від нього більше. Тобто по потужності в принципі зауваг немає. А от нагрівся він швидше ніж я думав. Треба ще поїздити, помоніторити. Може кулер якійсь на радіатор контролера поставити? |
Автор: | Grigoriy.k [ 13 бер 2018, 15:12 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
vchaban писав(ла): Вчора зважив байк по-осях, на моє здивування, ідеально 50/50 (передок на 100 грам важчий, враховуючи вагу прилиплого болота). Дуель між контроллером Kelly KLS 8430s і мотором QS 205 50h v3 40*3T на тему перегріву виграв мотор. Контроллер набрав 75 градусів і почав збавляти потужність. Мотор ззовні був ледве теплий, всередині 85 градусів. Це при умові крутих затяжних підйомів з м'яким грунтом, фазний 300а, батарейний досягав 175а. Потенціал у цього мотора фантастичний, враховуючи вагу байку і мої 80кг. Щодо контроллера, то я, чесно кажучи, очікував від нього більше. Тобто по потужності в принципі зауваг немає. А от нагрівся він швидше ніж я думав. Треба ще поїздити, помоніторити. По динаміці нічого нового сказати не можу, з такими налаштуваннями і в такій конфігурації, байк валить як дурний, особливо по лісі, дав газу і не встигаєш зрозуміти що відбувається. Блискавичний розгін... До такого крутного моменту краще йти поступово, добре прикататися і відчути байк, інакше можуть знадобитися гроші на вставні зуби. Взагалі цей контроллер має 100ампер постійних фазних і 300ампер пікових 30секунд.Попробуй поставити фазный 35відсотків і нього перегріти тоді для таких режимів треба брати не по піках а по номіналі контроллер. |
Автор: | vchaban [ 13 бер 2018, 15:29 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
Grigoriy.k писав(ла): vchaban писав(ла): Вчора зважив байк по-осях, на моє здивування, ідеально 50/50 (передок на 100 грам важчий, враховуючи вагу прилиплого болота). Дуель між контроллером Kelly KLS 8430s і мотором QS 205 50h v3 40*3T на тему перегріву виграв мотор. Контроллер набрав 75 градусів і почав збавляти потужність. Мотор ззовні був ледве теплий, всередині 85 градусів. Це при умові крутих затяжних підйомів з м'яким грунтом, фазний 300а, батарейний досягав 175а. Потенціал у цього мотора фантастичний, враховуючи вагу байку і мої 80кг. Щодо контроллера, то я, чесно кажучи, очікував від нього більше. Тобто по потужності в принципі зауваг немає. А от нагрівся він швидше ніж я думав. Треба ще поїздити, помоніторити. По динаміці нічого нового сказати не можу, з такими налаштуваннями і в такій конфігурації, байк валить як дурний, особливо по лісі, дав газу і не встигаєш зрозуміти що відбувається. Блискавичний розгін... До такого крутного моменту краще йти поступово, добре прикататися і відчути байк, інакше можуть знадобитися гроші на вставні зуби. Взагалі цей контроллер має 100ампер постійних фазних і 300ампер пікових 30секунд.Попробуй поставити фазный 35відсотків і нього перегріти тоді для таких режимів треба брати не по піках а по номіналі контроллер. Я розумію що ти маєш на увазі. Суб'єктивно мені здається що 7230s довше грівся. Теоретично, якщо б я подавав навіть 100а то акум повністю мав би розрядитися за 30хв. На ділі я за 2 години його не висаджу, а це 25а в середньому. Цікаво наскільки рекуперація підігріває контроллер, він тоді по-суті нонстоп працює, не має часу остигнути. |
Автор: | vchaban [ 17 бер 2018, 19:34 ] | ||
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 | ||
На жаль, не вдається відредагувати перший пост, тому пишу в новому повідомлення, продублюю текст з блогу. Доречі, питаннячко з перегрівом вдалося вирішити, не знаю як і коли, але випадково ввів невідповідне значення PWM frequency і так само випадково зауважив це під час покатушки. Поправив, все ок. Після прикатки і кількох вдалих тестових виїздів з програмуванням контроллера, можна сказати, що їде цей електромотоцикл дуже цікаво. Чудова динаміка, потужний і рівний крутний момент з нуля обертів, чутлива ручка газу з хорошим відкликом, непоганий показник максимальної швидкості, абсолютно однаковий розподіл ваги по осях (50/50). Мотор приємно здивував. Незважаючи на свій номінал 3000w, при обмотці 3Т отримуємо найнижчу індуктивність і опір - за рекомендацією виробника, піково можна подавати 408 ампер фазного струму. Конкретно в моєму випадку, контроллер налаштований на 300А піково фазного струму і 200А батарейного при напрузі акумулятора 88.6v (повністю заряджений 100,5v) - це в рази більше номінальної потужності двигуна. Тестування показали, що за умови коректного налаштування контроллера, не зважаючи на відсутність будь-якого активного охолодження, система не перегрівається навіть в режимі активного катання по рельєфному бездоріжжю. Перегріти звісно можна, наприклад, на затяжних підйомах по рихлому грунті, або в інших схожих обставинах, коли на максимальна (пікова) потужність подається довший час. Контроллер Kelly KLS 8430s 300А може віддавати 30 секунд, 100А довготривало. Якщо розуміти таку специфіку, і не "перекручувати" ручку газу в згаданих умовах, то потенціалу контроллера і мотора цілком вистачає для аматора. Щодо пробігу, в мене виходить приблизно 2-2,5 години активного ендуро на рельєфній місцевості (мається на увазі 2,5 години в русі, не враховуючи простою), без економії, до першого спрацювання BMS при навантаженнях 150А. Тоді залишається приблизно 25% заряду щоб доїхати до пункту призначення. Розхід при активному ендуро 60-70вт/км. В режимі міста, якщо їхати дуже акуратно в потоці, 35вт/км. - на оффроудній гумі з тиском 1атм. Зважаючи на зібрану статистику, роблю висновок, що на даний час неможливо зібрати легкий електро хардендуро мотоцикл (до 110кг), який міг би долати більше 150км на одному заряді, або 5-6 годин чистого катання по бездоріжжю у спортивному режимі. Для цього потрібно принаймні 8-10кВт/год. акумулятора, а це, по найоптимістичніших мірках, враховуючи доступні на ринку елементи - 45-50кг літія. Крім ваги, фізично, по габаритах було би непросто запакувати 10кВт/год. акумулятор в ендуро байк. Тому, доки не будуть доступні якісь нові елементи живлення, для 150+км оффроуду доводиться дивитися в сторону мотоциклів з ДВЗ. Те що зараз можливо отримати від складеного електромотоцикла вагою до 110кг (середня вага заправленого бензинового хардендуро) - це 2-3 години, або 60-80км активного ендуро. Якщо не брати до уваги дальніх виїздів, то цього, в принципі, цілком достатньо. Згодом додам більше фото і відео, розповім що довелося переробляти для установки електрообладнання, які виникали труднощі... детальніше опишу налаштування параметрів контроллера, які дозволяють отримувати весь потенціал потужності з "нуля" обертів і добитися бажаної роботи ручки газу.
|
Автор: | Grigoriy.k [ 17 бер 2018, 20:37 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
Келли контроллеры работают с большим КПД если рабочая частота стоит 10кhz.По умолчанию на всех 20khz. |
Автор: | Pozitiff [ 18 бер 2018, 09:30 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
Grigoriy.k писав(ла): Келли контроллеры работают с большим КПД если рабочая частота стоит 10кhz.По умолчанию на всех 20khz. це цікаво. як її змінити? |
Автор: | vchaban [ 18 бер 2018, 11:12 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
Поставити цифру 10 замість 20 у полі PWM frequency і записати параметри) |
Сторінка 1 із 13 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |