Поточний час: 29 бер 2024, 00:03

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 188 ]  На сторінку Пред.  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#87404Повідомлення 27 лип 2019, 19:45 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
Для мотокросу реально треба багато потужності, швидкість і постійні тренування щоб ця потужність і швидкість вас кудись не послала :) Звичайно на ендуро підвісці то трохи не то, але як для хоббі - фану вистачає!

Зображення

Зображення

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#87468Повідомлення 29 лип 2019, 11:53 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: харьков
Дякував (ла) 159 Подякували 5
Мій електротранспорт: делаю
Хочу електротранспорт: эндуро мот
vchaban писав(ла):
Живу ходовку без мотора за адекватну ціну не просто знайти.


на какие цифры ориентируетесь?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#87470Повідомлення 29 лип 2019, 12:07 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
slava_xarkov писав(ла):
vchaban писав(ла):
Живу ходовку без мотора за адекватну ціну не просто знайти.


на какие цифры ориентируетесь?


Свій sx250 13 року взяв за 1100, вклав ще десь 300 в сервіс аморта вилки і заміну абсолютно всіх підшипників.

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#87919Повідомлення 07 серп 2019, 11:41 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E



_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#87946Повідомлення 07 серп 2019, 19:55 
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 0 Подякували 0
vchaban писав(ла):
Живу ходовку без мотора за адекватну ціну не просто знайти.

Питання, а чи не розглядали варіанти ходової від недорогих китайських псевдоендуриків?
Допустимо взяти якийсь Geon TerraX-road 250 за 1600 y.e. новий. Ніби претензій до якості рами і навісного в них не було особливо...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#87947Повідомлення 07 серп 2019, 20:06 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
Mellon писав(ла):
vchaban писав(ла):
Живу ходовку без мотора за адекватну ціну не просто знайти.

Питання, а чи не розглядали варіанти ходової від недорогих китайських псевдоендуриків?
Допустимо взяти якийсь Geon TerraX-road 250 за 1600 y.e. новий. Ніби претензій до якості рами і навісного в них не було особливо...


Все залежить під які конкретні завдання робиться проект. Terrax це пітбайк, обвіс у навіть у топових китайців суттєво важчий за австрійців/японців і хоч і працює, але не так. Моя 85ка КТМ бензинова важила 72кг, переобладнана на електро 93кг. Террах 250 бензиновий 97кг. Електро получиться 115-120... як на мене це дуже багато для такої ходовки.

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#88053Повідомлення 09 серп 2019, 13:31 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
Купили собі лопату, стало цікавіше катати ) Потрохи будуємо різні фігури для тренування. Ну і сьогодні наважився поїхати більшу перешкоду. Треба розвиватися!




_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#88127Повідомлення 10 серп 2019, 14:48 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E




На відео тюнінгований Суррон у якого з оригіналу залишилася хіба рама і мотор (акум скоро буде замінено на самопал), з розгону заїжджає серйозні гірки! Без розгону бракує динаміки і моменту, але новий потужніший акумулятор мав би змінити ситуацію. Цікаво що з цього вийде!

Geon Dakar 250cc 4т докатує свої останні кілометри на бензині і готується до конверсії на електро!

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#88379Повідомлення 13 серп 2019, 13:48 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
Один зі способів розвиватися - будувати траси під свої навики. Так поступово відшліфовуєш техніку і прогресуєш. Поки мотоцикл вистигає, робимо 5-ти хвилинне кардіо з лопатою - так і росте наш BaseCamp




_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#88892Повідомлення 21 серп 2019, 16:28 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
Кілька тижнів практично не рухали підйоми, тренували крос, будували і стрибали трампліни і переїжджали колоди. Цікаво що після цього підйоми даються відчутно легше, насправді не сподівався що вдасться заїхати ці тарєкторії.




_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: i like my bike
#89929Повідомлення 07 вер 2019, 07:19 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
Я кайфую від того моцика! До цього 205го мотора ще би 28-32s акум і це був би просто непереможний апарат! Шкода що адекватні контроллери які підтримують таку напругу або дорогі, або габаритні, або і дорогі і габаритні ) Хоча, я не виключаю, що на перспективу до цього дійду. На тренуваннях стараємося вдосконалювати навики, а це - щоразу більша швидкість, більша інтенсивність і потрібна більша номінальна потужність. Тобто як такого максимального крутного моменту що є зараз за очі вистачає щоб комфортно їхати будь які підйоми, але при збільшенні інтенсивності тренування (без перерви катати крос або круті підйоми), то мотор можна нагріти. Хоча, ось це відео - це практично година безперервного катання без перегріву, а підйоми там справді хороші.




_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#90053Повідомлення 09 вер 2019, 07:43 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E



_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#90064Повідомлення 09 вер 2019, 09:42 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: харьков
Дякував (ла) 159 Подякували 5
Мій електротранспорт: делаю
Хочу електротранспорт: эндуро мот
круто что вышло "нечто" удовлетворяющее желаниям

что в планах? оттачивать мастерство вождения или собирать новый аппарат?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#90066Повідомлення 09 вер 2019, 09:58 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
slava_xarkov писав(ла):
круто что вышло "нечто" удовлетворяющее желаниям
что в планах? оттачивать мастерство вождения или собирать новый аппарат?


На вихідних гарно покатали з бензиновими мотами і я ще раз переконався що пікового моменту мені з запасом вистачає. Рідко коли викручую ручку газу на повну, тому наразі своїм байком задоволений, працюю над технікою. На перспективу можна було би перейти на 28s, щоб вже більше точно не виникало питань по можливому перегріву і апетитів по збільшенню потужності.

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#90079Повідомлення 09 вер 2019, 12:38 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
Дуже класне фанове тренування у лісі з "безниновими" ендуро, а заодно нагода порівняти із можливостями наших електро мотоциклів.
Surron з новою батарейкою (з заводу залишилася тільки рама і мотор), Husqvarna - другий тестовий виїзд!
На піщаних складних підйомах тюнінгованому Surron-у таки бракує потужності, але прикатані прямі гірки їде дуже круто. Husqvarna electric ще не прикатана, і на 17' колесах, тому поки важко об'єктивно оцінити її можливості, але батарейка 24s і більша редукція просяться, контроллер добряче прогрівається. eKTM поки без змін. Катаєм, тренуємся, розвиваємося!




_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 188 ]              На сторінку Пред.  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 10


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group