Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Конверсія KTM sx85
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=2477
Сторінка 10 із 13

Автор:  vchaban [ 11 вер 2018, 14:44 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Руки не дійшли ще поставити задній тормоз, тому поки катаю з переднім і з регеном, в принципі терпимо. Після 85ки треба привикати до довшої бази, дещо інакше керується, розвісоква/перенос ваги незвично, але враження однозначно позитивні. Довша база відчутно краще їде вгору, враження наче перед прилип - одразу почав прокладати нові траєкторії. Великі колеса, чудовий кліренс, словом, я задоволений. Ще пару виїздів і "зростуся" з мотом, поставлю задній тормоз, тоді можна буде нащупувати його можливості.

Автор:  vchaban [ 26 груд 2018, 13:29 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Залив трошки тексту і фото про новий проект на блог




Автор:  slava_xarkov [ 29 груд 2018, 17:17 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

аппетит в 80-100втч/км впечатляют

Автор:  vchaban [ 29 груд 2018, 19:59 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Останній раз відкатав 11км з розходом 137вт км. Але тут специфіка інша, мабуть правильніше рахувати в мото годинах, бо тих 11км їхав 70 хвилин.

Якщо їхати в режимі прогулянки/туризму то розхід буде суттєво менший.

Автор:  slava_xarkov [ 20 бер 2019, 10:10 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

как прошла зима?
новости-впечатления есть?

Автор:  vchaban [ 22 бер 2019, 10:39 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Зиму якось перебули, катали не так активно як минулого року. Як сніг розтанув стало веселіше. Зробили свій канал на YouTube - Silent Enduro, помалу будемо наповнювати.

останні відяшки:

















Кришка мого 205 мотора замахалася від навантажень, добре що вчасно побачив тріщину. На моє здивування, мотор всередині виглядає як новий. Чистий, нічо не підгоріло після 2.5 роки жорсткої експлуатації і 300а фазного струму при 100v.

Зображення

Недавно приїхав новий 205 мотор з максимальним kv (17.7), хочу пробувати збільшити редукцію (зменшити ведучу зірку) - для того якраз потрібно виточити нову модифіковану і міцнішу бокову кришку щоб можна було посадити 16-17 зубів (520 крок). На заводську кришку мінімум 20 зубів стає. І задню зірку ставлю максимальну заводську. Планується передаточне число 1:3.05 і вже дуже сверблять руки відчути нютонометри на виході. Також під той шумок збираю новий більший акум (4.65kWh).

Автор:  vchaban [ 13 квіт 2019, 09:49 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Ну що ж, не так просто як здавалося, доооорого, але можливо! Нова кастомна кришка до 205 мотора готова. Тепер можна ставити навіть 13-14т зірку (520 крок). Товщина стінки в три рази більша ніж у оригінальної, перехідна ступиця з гартованої сталі, нарізані шліци під заводські зірки, всередині бронзова втулка (в оригіналі там був тільки сальник і пустота, ніякої опори). Кришку точили з кругляка дюралі Д16 (250мм*65мм) - 80% матеріалу йде у відходи.

По великому рахунку, на перспективу можна думати про те, щоб перемотати двигун на 3500 обертів. :P

Нова кришка
Зображення
Зображення
Зображення

Стара кришка
Зображення
Зображення
Зображення

Автор:  Pozitiff [ 14 квіт 2019, 09:21 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

оце круто 8)

Автор:  thunder_blade [ 14 квіт 2019, 10:14 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Не "Дядько Максим" часом робив?

Автор:  vchaban [ 14 квіт 2019, 11:55 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

thunder_blade писав(ла):
Не "Дядько Максим" часом робив?


Нє, я б не витримав чекати поки в нього була б можливість зайнятися цим.

Автор:  Dark_Thinker [ 15 квіт 2019, 14:53 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

По великому рахунку, на перспективу можна думати про те, щоб перемотати двигун на 3500 обертів. :P Это что перемотать на один виток {--\/--} Прикольно наверно будет крутить, со свистом :D Только я знаю что некоторые контроллеры при таком сопротивлении намотки будут думать что фазы закорочены :(

Автор:  vchaban [ 15 квіт 2019, 16:00 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

2 витка, або переключити на зірку.

Автор:  Birel [ 15 квіт 2019, 17:16 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

В трикутник :)

Автор:  vchaban [ 15 квіт 2019, 20:34 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Birel писав(ла):
В трикутник :)


Я не проти навіть в паралелепіпед, аби тільки добре валив :D

Автор:  M4G1C [ 22 трав 2019, 13:57 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

vchaban писав(ла):

Закінчили ще один цікавий проект. :bravo: Виглядає дуже круто! Тестуємо, налаштовуємо! Детальніше розповість новий власник згодом.

Маю можливість дістати ще кілька таких донорів (абсолютно нові мотоцикли), або зробити готовий байк. Кому цікаво, пишіть.


Добрий день, дуже сподобався ваш проект(чи проекти) :bravo: , надихають і собі спробувати конверсію, хотів дізнатися про можливість з вами зв'язатися за для консультації чи домовитися про співпрацю)

Сторінка 10 із 13 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/