Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Конверсія KTM sx85
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=2477
Сторінка 11 із 13

Автор:  vchaban [ 22 трав 2019, 15:02 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

0673707710

Автор:  vchaban [ 21 лип 2019, 19:40 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Є дві речі, які мене виносять в контроллері Келлі. Одна це "пуста" ручка газу доки не докрутиш її до конкретних обертів двигнуа. А друга - це дуже небезпечне хибне спрацювання захисту...





Підйом з невеликим вильотом на середині, в повітрі газ відкритий, колео набрало оберти а при приземленні колесо практично зупинилося, відповідно і оберти теж - контроллер інколи такі ситуації розуміє як помилку і на мить відключає акселерацію. Ну а в даній ситуації якраз та мить була критична. Якби знав що не заїду - спокійно поклав би мотоцикл, а тут зовсім несподівано пропадає тяга, і під таким кутом у відтяжці нічого не залишається як падати. За рік це вже мабуть третій раз. Неприємна особливість контроллера... звісно і на бензиновому мотоциклі може злетіти передача, або просто заглохнути двигун, але хотілося би щоб такого не було.

Автор:  slava_xarkov [ 22 лип 2019, 06:59 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

vchaban писав(ла):
небезпечне хибне спрацювання захисту


а не пробовали писать келли? может они как то исправят ЭТО

Автор:  vchaban [ 22 лип 2019, 08:44 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

slava_xarkov писав(ла):
vchaban писав(ла):
небезпечне хибне спрацювання захисту


а не пробовали писать келли? может они как то исправят ЭТО


Писати ще не писав, пробував у настройках контроллера колупати різні параметри, поки безрезультатно. Скоріш за все це у прошивці самого контроллера така фішка заложена. Тому намагаюся зрозуміти який конкретно збіг обставин приводить до спрацювання захисту. Бо у 90% випадків все ок.

Автор:  Leon29 [ 22 лип 2019, 09:15 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Думаю контролер сприймає різкий скачок струму як КЗ або клин двигуна і спрацьовує захист.
А можливо і якась екзотична причина типу хибного спрацювання тормоза.

Автор:  vchaban [ 22 лип 2019, 09:40 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Leon29 писав(ла):
Думаю контролер сприймає різкий скачок струму як КЗ або клин двигуна і спрацьовує захист.
А можливо і якась екзотична причина типу хибного спрацювання тормоза.


Усі електронні тормоза відключенні, рекуп тоже.

Намагаюся зрозуміти що контроллер хоче чи щоб при торканні колеса землі дати більше газу, щоб колесо буксануло, чи навпаки, приземлення з закритим на долю секунди газом і тоді вже відкриватися. Хоча, якщо виліт більший (кілька метрів) то всеодно в повітрі "прогазовуєш" для балансу і в принципі у більшості випадків нормально байк їде після приземлення і з відкритим і з закритим газом. А от конкретно подібні підйоми з сходинкою чомусь інколи ловлю помилку. При тому, контроллер відрубує газ на мить - конкретно на відео де я падаю, коли підійшов до мотоцикла і газанув - все працювало, мотор крутився, тобто все що було потрібно - закрити/відкрити газ.

Автор:  alexzeus [ 22 лип 2019, 09:41 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

vchaban
Зверни увагу на показники температури, недавно сам зтикався з відсічкою після невеликих підйомів.
Потім зайшов в налаштування а там 2 папраметри
Зменшити тягу при 80градусах - встановлено 0(отже вимкнути) - встановив 50%
Температура входу в захист стоїть 110.

Але в мене на келлі 7275 в парі з QS273 8000W датчик температури бреше зразу на 10град більше.

Автор:  vchaban [ 22 лип 2019, 09:42 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

alexzeus писав(ла):
vchaban
Зверни увагу на показники температури, недавно сам зтикався з відсічкою після невеликих підйомів.
Потім зайшов в налаштування а там 2 папраметри
Зменшити тягу при 80градусах - встановлено 0(отже вимкнути) - встановив 50%
Температура входу в захист стоїть 110.

Але в мене на келлі 7275 в парі з QS273 8000W датчик температури бреше зразу на 10град більше.


Ні, це точно не температура.

Автор:  irde [ 22 лип 2019, 13:27 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

контроллер изначально не заточен на режим "спорт" , он для бытового ( обывательского ) применения.
Я то же в своем Келли замечал некоторые моменты его работы , которые меня не устраивают.
Пришлось привыкнуть и иметь эти баги ввиду.

Для спорта , его однозначно надо модифицировать.
И вряд ли Келли на это согласится , ради одного пользователя.
Вот если бы заказывали партию таких контроллеров - тогда вполне возможно.

Автор:  vchaban [ 23 лип 2019, 19:19 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85





Коли сідаєш на мотоцикл, зазвичай хочеться їхати там де вже прикатав і так як вмієш, але щоб розвиватися - потрібно постійно вилазити зі зони комфорту і поступово вдосконалювати техніку.

Цікаво пробувати "даблклатч" коли щеплення по-суті немає. Здається що вже пристрілявся і почало вдаватися, досить тільки трошки зібльшити висоту перешкоди - і нічого не виходить, бо чим більший кут підйому переднього колеса - тим більше мимоволі закривається газ у верхній точці і в результаті сідаєш пузом на перешкоду. Словом, ще багато треба вчитися і тренуватися )


Доречі, нарешті придбав собі нормальну ручку газу - Magura 0.5k throttle
Зображення
Працює точніше ніж звичайні на датчиках холла, і класно що можна міняти гріпси. Шкода що трохи дорога зараза.

Автор:  vchaban [ 24 лип 2019, 09:02 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Ще трошки свіжих електричних ендуро відосиків.



Автор:  slava_xarkov [ 26 лип 2019, 11:18 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

с тюнингованого суррона не хотят пересесть на подобную вашей самоделку?

сколько пробег в км в режиме хард эндурной тренировки?
сколько пробег в режиме "простой" поездки лесом?
какие средние и пиковые токи в разных режимах поездок?

Автор:  vchaban [ 26 лип 2019, 13:55 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Якщо кататися то 4-5 годин по лісі. Якщо тренуватися то орієнтовно 3 години в поті чола.

Розхід при покатушці 40-60вт на км. Тренування "по повній" 75-110 вт км.

Власник суррона, наскільки мені відомо, шукає ходовку ендуро мота для конверсії. В нього від суррона вже походу тільки рама лишилася і мотор, решту замінено.

Автор:  slava_xarkov [ 26 лип 2019, 14:13 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

vchaban писав(ла):
шукає ходовку ендуро мота для конверсії


так сложно найти ее?

у вас в планах что то еще есть? или кататься и совершенствовать технику вождения?

Автор:  vchaban [ 26 лип 2019, 15:38 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Живу ходовку без мотора за адекватну ціну не просто знайти.

В планах? Катати, розвиватися, і будувати нові байки! Зараз кілька проектів реалізовуємо на різних моторах, також і з проміжною редукцією. Будем тестувати!

Сторінка 11 із 13 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/