Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Конверсія KTM sx85
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=2477
Сторінка 12 із 13

Автор:  vchaban [ 27 лип 2019, 19:45 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Для мотокросу реально треба багато потужності, швидкість і постійні тренування щоб ця потужність і швидкість вас кудись не послала :) Звичайно на ендуро підвісці то трохи не то, але як для хоббі - фану вистачає!

Зображення

Зображення

Автор:  slava_xarkov [ 29 лип 2019, 11:53 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

vchaban писав(ла):
Живу ходовку без мотора за адекватну ціну не просто знайти.


на какие цифры ориентируетесь?

Автор:  vchaban [ 29 лип 2019, 12:07 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

slava_xarkov писав(ла):
vchaban писав(ла):
Живу ходовку без мотора за адекватну ціну не просто знайти.


на какие цифры ориентируетесь?


Свій sx250 13 року взяв за 1100, вклав ще десь 300 в сервіс аморта вилки і заміну абсолютно всіх підшипників.

Автор:  vchaban [ 07 серп 2019, 11:41 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85




Автор:  Mellon [ 07 серп 2019, 19:55 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

vchaban писав(ла):
Живу ходовку без мотора за адекватну ціну не просто знайти.

Питання, а чи не розглядали варіанти ходової від недорогих китайських псевдоендуриків?
Допустимо взяти якийсь Geon TerraX-road 250 за 1600 y.e. новий. Ніби претензій до якості рами і навісного в них не було особливо...

Автор:  vchaban [ 07 серп 2019, 20:06 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Mellon писав(ла):
vchaban писав(ла):
Живу ходовку без мотора за адекватну ціну не просто знайти.

Питання, а чи не розглядали варіанти ходової від недорогих китайських псевдоендуриків?
Допустимо взяти якийсь Geon TerraX-road 250 за 1600 y.e. новий. Ніби претензій до якості рами і навісного в них не було особливо...


Все залежить під які конкретні завдання робиться проект. Terrax це пітбайк, обвіс у навіть у топових китайців суттєво важчий за австрійців/японців і хоч і працює, але не так. Моя 85ка КТМ бензинова важила 72кг, переобладнана на електро 93кг. Террах 250 бензиновий 97кг. Електро получиться 115-120... як на мене це дуже багато для такої ходовки.

Автор:  vchaban [ 09 серп 2019, 13:31 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Купили собі лопату, стало цікавіше катати ) Потрохи будуємо різні фігури для тренування. Ну і сьогодні наважився поїхати більшу перешкоду. Треба розвиватися!




Автор:  vchaban [ 10 серп 2019, 14:48 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85





На відео тюнінгований Суррон у якого з оригіналу залишилася хіба рама і мотор (акум скоро буде замінено на самопал), з розгону заїжджає серйозні гірки! Без розгону бракує динаміки і моменту, але новий потужніший акумулятор мав би змінити ситуацію. Цікаво що з цього вийде!

Geon Dakar 250cc 4т докатує свої останні кілометри на бензині і готується до конверсії на електро!

Автор:  vchaban [ 13 серп 2019, 13:48 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Один зі способів розвиватися - будувати траси під свої навики. Так поступово відшліфовуєш техніку і прогресуєш. Поки мотоцикл вистигає, робимо 5-ти хвилинне кардіо з лопатою - так і росте наш BaseCamp




Автор:  vchaban [ 21 серп 2019, 16:28 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Кілька тижнів практично не рухали підйоми, тренували крос, будували і стрибали трампліни і переїжджали колоди. Цікаво що після цього підйоми даються відчутно легше, насправді не сподівався що вдасться заїхати ці тарєкторії.




Автор:  vchaban [ 07 вер 2019, 07:19 ]
Заголовок повідомлення:  i like my bike

Я кайфую від того моцика! До цього 205го мотора ще би 28-32s акум і це був би просто непереможний апарат! Шкода що адекватні контроллери які підтримують таку напругу або дорогі, або габаритні, або і дорогі і габаритні ) Хоча, я не виключаю, що на перспективу до цього дійду. На тренуваннях стараємося вдосконалювати навики, а це - щоразу більша швидкість, більша інтенсивність і потрібна більша номінальна потужність. Тобто як такого максимального крутного моменту що є зараз за очі вистачає щоб комфортно їхати будь які підйоми, але при збільшенні інтенсивності тренування (без перерви катати крос або круті підйоми), то мотор можна нагріти. Хоча, ось це відео - це практично година безперервного катання без перегріву, а підйоми там справді хороші.




Автор:  vchaban [ 09 вер 2019, 07:43 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85




Автор:  slava_xarkov [ 09 вер 2019, 09:42 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

круто что вышло "нечто" удовлетворяющее желаниям

что в планах? оттачивать мастерство вождения или собирать новый аппарат?

Автор:  vchaban [ 09 вер 2019, 09:58 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

slava_xarkov писав(ла):
круто что вышло "нечто" удовлетворяющее желаниям
что в планах? оттачивать мастерство вождения или собирать новый аппарат?


На вихідних гарно покатали з бензиновими мотами і я ще раз переконався що пікового моменту мені з запасом вистачає. Рідко коли викручую ручку газу на повну, тому наразі своїм байком задоволений, працюю над технікою. На перспективу можна було би перейти на 28s, щоб вже більше точно не виникало питань по можливому перегріву і апетитів по збільшенню потужності.

Автор:  vchaban [ 09 вер 2019, 12:38 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Дуже класне фанове тренування у лісі з "безниновими" ендуро, а заодно нагода порівняти із можливостями наших електро мотоциклів.
Surron з новою батарейкою (з заводу залишилася тільки рама і мотор), Husqvarna - другий тестовий виїзд!
На піщаних складних підйомах тюнінгованому Surron-у таки бракує потужності, але прикатані прямі гірки їде дуже круто. Husqvarna electric ще не прикатана, і на 17' колесах, тому поки важко об'єктивно оцінити її можливості, але батарейка 24s і більша редукція просяться, контроллер добряче прогрівається. eKTM поки без змін. Катаєм, тренуємся, розвиваємося!




Сторінка 12 із 13 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/