Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Конверсія KTM sx85
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=2477
Сторінка 13 із 13

Автор:  vchaban [ 16 вер 2019, 10:01 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85





Це Євген, у нього KTM EXC 350 2T. Перші враження після тест-драйву електро КТМ

Автор:  vchaban [ 06 жовт 2019, 14:29 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Зображення

Два "дорослих" ендуріки на 205 і 138 моторі! Чудово покаталися!

P.S. Все ж не просто зробити достатню редукцію для 138 мотора навіть з проміжним валом, а нестандартну (наприклад 60т) зірку на заднє колесо не хотілося би ставити, тим більше для ендуро. Відчувається брак "низів". Можливо ще заміна контроллера на 200тий VOTOL дещо змінила б ситуацію, але тоді стоятиме питання з нагрівом двигуна. Словом, для недогогого і надійного ендуро, я надалі залишаюся прихильником 205 мотора, покищо ніц кращого не пробував.

Між іншим, 260й моторчик в дорозі :pfeif: Я переживаю, що не втримаюся від спокуси спробувати його на КТМ, якщо тільки по габаритах це буде можливо.

Автор:  vchaban [ 20 жовт 2019, 08:41 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Монстрика зломили )

Зображення




Автор:  vchaban [ 20 жовт 2019, 16:51 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Між іншим, хто ще не вкурсі, запрошуємо до нашої тусовки Silent Enduro!

Зображення

https://www.youtube.com/c/silentenduro
http://fb.com/silentenduro

Автор:  vchaban [ 30 бер 2020, 22:46 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85




Автор:  vchaban [ 20 черв 2020, 21:48 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Ну що ж, байк з яким ми чудово провели сезон перейшов до рук нового власника.
Після тривалих роздумів про подальший рух вперед, всетаки наважився зібрати новий проект на 260QS моторі - це абсолютний максимум по габаритах, що можна адекватно розмістити в рамі ендуро/крос мотоцикла без глобальних змін конструктивних змін (конкретно для мене важливо зберегти жорсткість і міцність рами). Рама залишилася абсолютно не різаною. Вага мотора 18,5 кг, загальна вага байка 120кг - що також вже є практично на межі допустивої ваги серед мотоциклів такого класу. 4.6kWh акум - призматики 24s і контроллер Kelly 8430h 300А... як результат - брутальний крутний момент для підкорення нових вершин! Поки що прикатуюся до нового мотоцикла, налаштовую, допрацьовую деякі нюанси. Незабаром зроблю детальніший відео огляд, розповім про враження і порівняння з 205 мотором. Слідкуйте за Silent Enduro!

https://www.instagram.com/silentenduro/
https://www.facebook.com/SilentEnduro/
http://youtube.com/c/silentenduro


Зображення

Зображення

Автор:  vchaban [ 08 серп 2020, 11:55 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Зображення

Боржавський хребет

Автор:  demag [ 07 січ 2022, 22:46 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

vchaban писав(ла):
На жаль, не вдається відредагувати перший пост, тому пишу в новому повідомлення, продублюю текст з блогу. Доречі, питаннячко з перегрівом вдалося вирішити, не знаю як і коли, але випадково ввів невідповідне значення PWM frequency і так само випадково зауважив це під час покатушки. Поправив, все ок. :hurra:

Після прикатки і кількох вдалих тестових виїздів з програмуванням контроллера, можна сказати, що їде цей електромотоцикл дуже цікаво. Чудова динаміка, потужний і рівний крутний момент з нуля обертів, чутлива ручка газу з хорошим відкликом, непоганий показник максимальної швидкості, абсолютно однаковий розподіл ваги по осях (50/50).

Мотор приємно здивував. Незважаючи на свій номінал 3000w, при обмотці 3Т отримуємо найнижчу індуктивність і опір - за рекомендацією виробника, піково можна подавати 408 ампер фазного струму.

Конкретно в моєму випадку, контроллер налаштований на 300А піково фазного струму і 200А батарейного при напрузі акумулятора 88.6v (повністю заряджений 100,5v) - це в рази більше номінальної потужності двигуна.

Тестування показали, що за умови коректного налаштування контроллера, не зважаючи на відсутність будь-якого активного охолодження, система не перегрівається навіть в режимі активного катання по рельєфному бездоріжжю. Перегріти звісно можна, наприклад, на затяжних підйомах по рихлому грунті, або в інших схожих обставинах, коли на максимальна (пікова) потужність подається довший час. Контроллер Kelly KLS 8430s 300А може віддавати 30 секунд, 100А довготривало. Якщо розуміти таку специфіку, і не "перекручувати" ручку газу в згаданих умовах, то потенціалу контроллера і мотора цілком вистачає для аматора.

Щодо пробігу, в мене виходить приблизно 2-2,5 години активного ендуро на рельєфній місцевості (мається на увазі 2,5 години в русі, не враховуючи простою), без економії, до першого спрацювання BMS при навантаженнях 150А. Тоді залишається приблизно 25% заряду щоб доїхати до пункту призначення. Розхід при активному ендуро 60-70вт/км. В режимі міста, якщо їхати дуже акуратно в потоці, 35вт/км. - на оффроудній гумі з тиском 1атм.

Зважаючи на зібрану статистику, роблю висновок, що на даний час неможливо зібрати легкий електро хардендуро мотоцикл (до 110кг), який міг би долати більше 150км на одному заряді, або 5-6 годин чистого катання по бездоріжжю у спортивному режимі. Для цього потрібно принаймні 8-10кВт/год. акумулятора, а це, по найоптимістичніших мірках, враховуючи доступні на ринку елементи - 45-50кг літія. Крім ваги, фізично, по габаритах було би непросто запакувати 10кВт/год. акумулятор в ендуро байк. Тому, доки не будуть доступні якісь нові елементи живлення, для 150+км оффроуду доводиться дивитися в сторону мотоциклів з ДВЗ. Те що зараз можливо отримати від складеного електромотоцикла вагою до 110кг (середня вага заправленого бензинового хардендуро) - це 2-3 години, або 60-80км активного ендуро. Якщо не брати до уваги дальніх виїздів, то цього, в принципі, цілком достатньо.

Згодом додам більше фото і відео, розповім що довелося переробляти для установки електрообладнання, які виникали труднощі... детальніше опишу налаштування параметрів контроллера, які дозволяють отримувати весь потенціал потужності з "нуля" обертів і добитися бажаної роботи ручки газу.




де можна взять зарядку на 100 v?

Сторінка 13 із 13 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/