Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Конверсія KTM sx85
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=2477
Сторінка 4 із 13

Автор:  vchaban [ 01 квіт 2018, 09:30 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Поганяли трохи по лісі. Pozitive MD і eKTM




Автор:  vchaban [ 02 квіт 2018, 15:39 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Один із неприємних нюансів, якщо використовувати байк за призначенням, коли залишається 1/4 ємності акумулятора при пікових навантаженнях починає спрацьовувати BMS - відповідно відключеється контроллер і байк зупиняється. Насправді так можна спіймати неприємну ситуацію, наприклад на крутому підйомі, або на вильоті/трампліні, коли потрібно піддати газу, щоб не клюнути носом. Тому при наближенні 3/4 ємності, треба мати це на увазі.

Було б цікаво, якби система вміла плавно зменшувати пікову потужність, а не "вимикатися" в таких ситуаціях. Таку функцію, між іншим, має контроллер Adaptto, але, на жаль, він абсолютно безпорадний при таких навантаженнях. Щодо Kelly, я не зустрічав в налаштуваннях параметр, який вмів би збавляти потужність при наближені напруги акумулятора до встановленого нижнього порогу. Можливо комусь відомо про таку функцію Kelly, готовий купити секрет успіху )

Якщо просто релаксово кататися в парку, то звісно спрацювання BMS не становить проблеми.

Автор:  zloitapok [ 02 квіт 2018, 15:56 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

думаю, таку схемку можна замовити у спеців по електроніці, для будь-якого контролера.
Подавати ток (дріт +) на ручку газа через цю схемку, а вона вже буде обмежувати цей ток в залежності від напруги на батке. Щось схоже є в Cycle Analyst, але там немає зворотнього зв'язку по напрузі, є лише по току. Коротше, це можливо зробити та начебто не дуже складно.

Автор:  vchaban [ 02 квіт 2018, 16:03 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

zloitapok писав(ла):
думаю, таку схемку можна замовити у спеців по електроніці, для будь-якого контролера.
Подавати ток (дріт +) на ручку газа через цю схемку, а вона вже буде обмежувати цей ток в залежності від напруги на батке. Щось схоже є в Cycle Analyst, але там немає зворотнього зв'язку по напрузі, є лише по току. Коротше, це можливо зробити та начебто не дуже складно.


На майбутнє хочу поставити нормальні мотоциклетні гріпси і ручку газу на підшипнику, наприклад щоб тросик тягнув звичний курок газу. Для ендуро китайські дубові ручки газу не дуже годяться. А щось адекватне, наприклад Magura, коштує 100$ і не відомо чи буде нормально працювати з Kelly.

За ідею щодо управління напругою ручки газу дякую. Подумаю над цим.

Автор:  zloitapok [ 02 квіт 2018, 16:11 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Є адаптер для ручки газа на тросику.
До речі, можна під'єднати тросик з ручки тормозу до второго такого адаптеру та отримати аналогову рекуперацію звичайною ручкою тормозу, а не через курок. (хоча з гідравлікою це буде не так просто)
http://eastgem.net/throttle-adapter.html (тут є відос як воно працює)
Зображення

Якщо будеш брати цей адаптер, я з тобою замовлю, щоб заощадити на доставці.

Автор:  AdeptusOne [ 02 квіт 2018, 17:29 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Хе, а я планую сам такий зробити :)

Автор:  i8086 [ 02 квіт 2018, 17:44 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Так з того ж сайту доставка безкоштовна...

Автор:  zloitapok [ 02 квіт 2018, 18:04 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

i8086 писав(ла):
Так з того ж сайту доставка безкоштовна...


Може й так ) якщо безкоштовна - це морем за 2 місяці...

Автор:  tank6661 [ 02 квіт 2018, 20:10 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

vchaban писав(ла):
Було б цікаво, якби система вміла плавно зменшувати пікову потужність, а не "вимикатися" в таких ситуаціях. Таку функцію, між іншим, має контроллер Adaptto

И большинство копеечных китайских контроллеров.
И у вас заработает,если пропишите в настройках контроллера минимальное напряжение аккумулятора.

Автор:  tank6661 [ 02 квіт 2018, 20:12 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

zloitapok писав(ла):
Є адаптер для ручки газа на тросику.
До речі, можна під'єднати тросик з ручки тормозу до второго такого адаптеру та отримати аналогову рекуперацію звичайною ручкою тормозу, а не через курок. (хоча з гідравлікою це буде не так просто)
http://eastgem.net/throttle-adapter.html (тут є відос як воно працює)
Зображення

Якщо будеш брати цей адаптер, я з тобою замовлю, щоб заощадити на доставці.

У вас руки,извиняюсь,из жопы растут,чтоб приделать тросик к курковой ручке газа,которая стоит копейки???

Автор:  zloitapok [ 02 квіт 2018, 20:17 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Ну сделай и продай нам, в чем проблема? Только, желательно, не на соплях.

Я думаю не просто так поставили диск с канавкой для тросика

Автор:  i8086 [ 02 квіт 2018, 20:30 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Ну почему же на соплях, Батискаф на Таврии так делал, нормально ездил. Курковая ручка газа и тросик к педали, проще не придумать.

Автор:  zloitapok [ 02 квіт 2018, 20:33 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Интересно, какая длина хода тросика у стандартной моторучки? Может там длина хода больше чем курок двигается, потому и диск этот, надо смотреть

Автор:  irde [ 02 квіт 2018, 20:37 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

zloitapok писав(ла):
Щось схоже є в Cycle Analyst,.

почему " схоже" ?
там это полноценно работает, нужно задать порог напруги , ниже которой ЦА будет шунтировать сигнал с ручки газа , тоесть посути снижать мощность потребления.
Для оперативной подстройки можно вынести регулировку за пределы ЦА , в виде переменного резистора.
Все это относиться к ЦА версии 2.4 , которой я пользовался .

У 2.3 не знаю есть ли такая функция, может быть и нет.
Но в продаже сейчас везде идут 2.4.

Автор:  vchaban [ 02 квіт 2018, 20:44 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

tank6661 писав(ла):
zloitapok писав(ла):
Є адаптер для ручки газа на тросику.
До речі, можна під'єднати тросик з ручки тормозу до второго такого адаптеру та отримати аналогову рекуперацію звичайною ручкою тормозу, а не через курок. (хоча з гідравлікою це буде не так просто)
http://eastgem.net/throttle-adapter.html (тут є відос як воно працює)
Зображення

Якщо будеш брати цей адаптер, я з тобою замовлю, щоб заощадити на доставці.

У вас руки,извиняюсь,из жопы растут,чтоб приделать тросик к курковой ручке газа,которая стоит копейки???


Є кілька моментів, в ктм немає ящика куди можна запхати дроти і механізми. Режим експлуатації жорсткий, коректна робота ручки газу з такою потужністю просто критична. Тому простіше і безпечніше купити готове перевірене рішення.

Руки з дупи - на ктм би не їздили ;)

Сторінка 4 із 13 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/