Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Конверсія KTM sx85 https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=2477 |
Сторінка 4 із 13 |
Автор: | vchaban [ 01 квіт 2018, 09:30 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
Поганяли трохи по лісі. Pozitive MD і eKTM |
Автор: | vchaban [ 02 квіт 2018, 15:39 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
Один із неприємних нюансів, якщо використовувати байк за призначенням, коли залишається 1/4 ємності акумулятора при пікових навантаженнях починає спрацьовувати BMS - відповідно відключеється контроллер і байк зупиняється. Насправді так можна спіймати неприємну ситуацію, наприклад на крутому підйомі, або на вильоті/трампліні, коли потрібно піддати газу, щоб не клюнути носом. Тому при наближенні 3/4 ємності, треба мати це на увазі. Було б цікаво, якби система вміла плавно зменшувати пікову потужність, а не "вимикатися" в таких ситуаціях. Таку функцію, між іншим, має контроллер Adaptto, але, на жаль, він абсолютно безпорадний при таких навантаженнях. Щодо Kelly, я не зустрічав в налаштуваннях параметр, який вмів би збавляти потужність при наближені напруги акумулятора до встановленого нижнього порогу. Можливо комусь відомо про таку функцію Kelly, готовий купити секрет успіху ) Якщо просто релаксово кататися в парку, то звісно спрацювання BMS не становить проблеми. |
Автор: | zloitapok [ 02 квіт 2018, 15:56 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
думаю, таку схемку можна замовити у спеців по електроніці, для будь-якого контролера. Подавати ток (дріт +) на ручку газа через цю схемку, а вона вже буде обмежувати цей ток в залежності від напруги на батке. Щось схоже є в Cycle Analyst, але там немає зворотнього зв'язку по напрузі, є лише по току. Коротше, це можливо зробити та начебто не дуже складно. |
Автор: | vchaban [ 02 квіт 2018, 16:03 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
zloitapok писав(ла): думаю, таку схемку можна замовити у спеців по електроніці, для будь-якого контролера. Подавати ток (дріт +) на ручку газа через цю схемку, а вона вже буде обмежувати цей ток в залежності від напруги на батке. Щось схоже є в Cycle Analyst, але там немає зворотнього зв'язку по напрузі, є лише по току. Коротше, це можливо зробити та начебто не дуже складно. На майбутнє хочу поставити нормальні мотоциклетні гріпси і ручку газу на підшипнику, наприклад щоб тросик тягнув звичний курок газу. Для ендуро китайські дубові ручки газу не дуже годяться. А щось адекватне, наприклад Magura, коштує 100$ і не відомо чи буде нормально працювати з Kelly. За ідею щодо управління напругою ручки газу дякую. Подумаю над цим. |
Автор: | zloitapok [ 02 квіт 2018, 16:11 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
Є адаптер для ручки газа на тросику. До речі, можна під'єднати тросик з ручки тормозу до второго такого адаптеру та отримати аналогову рекуперацію звичайною ручкою тормозу, а не через курок. (хоча з гідравлікою це буде не так просто) http://eastgem.net/throttle-adapter.html (тут є відос як воно працює) Якщо будеш брати цей адаптер, я з тобою замовлю, щоб заощадити на доставці. |
Автор: | AdeptusOne [ 02 квіт 2018, 17:29 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
Хе, а я планую сам такий зробити |
Автор: | i8086 [ 02 квіт 2018, 17:44 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
Так з того ж сайту доставка безкоштовна... |
Автор: | zloitapok [ 02 квіт 2018, 18:04 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
i8086 писав(ла): Так з того ж сайту доставка безкоштовна... Може й так ) якщо безкоштовна - це морем за 2 місяці... |
Автор: | tank6661 [ 02 квіт 2018, 20:10 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
vchaban писав(ла): Було б цікаво, якби система вміла плавно зменшувати пікову потужність, а не "вимикатися" в таких ситуаціях. Таку функцію, між іншим, має контроллер Adaptto И большинство копеечных китайских контроллеров. И у вас заработает,если пропишите в настройках контроллера минимальное напряжение аккумулятора. |
Автор: | tank6661 [ 02 квіт 2018, 20:12 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
zloitapok писав(ла): Є адаптер для ручки газа на тросику. До речі, можна під'єднати тросик з ручки тормозу до второго такого адаптеру та отримати аналогову рекуперацію звичайною ручкою тормозу, а не через курок. (хоча з гідравлікою це буде не так просто) http://eastgem.net/throttle-adapter.html (тут є відос як воно працює) Якщо будеш брати цей адаптер, я з тобою замовлю, щоб заощадити на доставці. У вас руки,извиняюсь,из жопы растут,чтоб приделать тросик к курковой ручке газа,которая стоит копейки??? |
Автор: | zloitapok [ 02 квіт 2018, 20:17 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
Ну сделай и продай нам, в чем проблема? Только, желательно, не на соплях. Я думаю не просто так поставили диск с канавкой для тросика |
Автор: | i8086 [ 02 квіт 2018, 20:30 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
Ну почему же на соплях, Батискаф на Таврии так делал, нормально ездил. Курковая ручка газа и тросик к педали, проще не придумать. |
Автор: | zloitapok [ 02 квіт 2018, 20:33 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
Интересно, какая длина хода тросика у стандартной моторучки? Может там длина хода больше чем курок двигается, потому и диск этот, надо смотреть |
Автор: | irde [ 02 квіт 2018, 20:37 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
zloitapok писав(ла): Щось схоже є в Cycle Analyst,. почему " схоже" ? там это полноценно работает, нужно задать порог напруги , ниже которой ЦА будет шунтировать сигнал с ручки газа , тоесть посути снижать мощность потребления. Для оперативной подстройки можно вынести регулировку за пределы ЦА , в виде переменного резистора. Все это относиться к ЦА версии 2.4 , которой я пользовался . У 2.3 не знаю есть ли такая функция, может быть и нет. Но в продаже сейчас везде идут 2.4. |
Автор: | vchaban [ 02 квіт 2018, 20:44 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
tank6661 писав(ла): zloitapok писав(ла): Є адаптер для ручки газа на тросику. До речі, можна під'єднати тросик з ручки тормозу до второго такого адаптеру та отримати аналогову рекуперацію звичайною ручкою тормозу, а не через курок. (хоча з гідравлікою це буде не так просто) http://eastgem.net/throttle-adapter.html (тут є відос як воно працює) Якщо будеш брати цей адаптер, я з тобою замовлю, щоб заощадити на доставці. У вас руки,извиняюсь,из жопы растут,чтоб приделать тросик к курковой ручке газа,которая стоит копейки??? Є кілька моментів, в ктм немає ящика куди можна запхати дроти і механізми. Режим експлуатації жорсткий, коректна робота ручки газу з такою потужністю просто критична. Тому простіше і безпечніше купити готове перевірене рішення. Руки з дупи - на ктм би не їздили |
Сторінка 4 із 13 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |