Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Конверсія KTM sx85
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=2477
Сторінка 5 із 13

Автор:  vchaban [ 10 квіт 2018, 15:38 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Щоб зорієнтувати в потужності апарату, кидаю відео підйому без розгону, хоч, на жаль, по картинці не оціниш реально кут і висоту підйому.




Для порівняння - ці гірки на 250сс безнизовому КТМ, яким керує один із кращих місцевих ендуристів (дивитися з 2:20)



Автор:  vchaban [ 11 квіт 2018, 09:41 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

На цей КТМ явно можна було би ставити ширші шини з глибшими шипами (зараз стоїть 90/100 r16), потужності вистачає, зацепу хотілось би більше. Байк провокує на "дорослі" гірки.

Зображення

Автор:  vchaban [ 13 квіт 2018, 09:06 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

На даний час мотоцик проїхав приблизно 1500км (40-50 мотогодин) з них 80% по бездоріжжю в режимі тренування. Поломок не було. Контроллер, мотор, акумулятор - все ок. По залізу - тягнеться ланцюг, мабуть буду ставити 428 сальниковий. Руль поміняв на ширший (830мм +захист 30мм), оскільки бракувало місця на зручне розміщення ричагів. Байком задоволений.




Автор:  slava_xarkov [ 13 квіт 2018, 12:23 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

vchaban писав(ла):
На цей КТМ явно можна було би ставити ширші шини з глибшими шипами (зараз стоїть 90/100 r16), потужності вистачає, зацепу хотілось би більше.


я на 18 заднее буду 120 шириной ставить.

у вас может в обод влазить плохо. но думаю подспустить больше и нормальное пятно контакта будет. буксаторы стоят?

Автор:  slava_xarkov [ 13 квіт 2018, 12:24 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

vchaban писав(ла):
тягнеться ланцюг


так там крутящего же тьма... и ездите вы явно не по пенсионерски. там 520 по хорошему ставить бы... или 428 МИНИМУМ

Автор:  vchaban [ 13 квіт 2018, 15:34 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

В мене 428 і стоїть. Буксатори є.

Автор:  FEHIKS [ 14 квіт 2018, 02:46 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

а можно больше про акб и как он закреплен в корпусе .

Автор:  vchaban [ 14 квіт 2018, 07:59 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

FEHIKS писав(ла):
а можно больше про акб и как он закреплен в корпусе .


Спробую пізніше зняти відео. Якщо на пальцях, то акум 24s (48,5a) розділений на 2 частини по 12s. Кожна частина герметично запакована у ящик з нержавійки. Два ящики закріплені до рами по-боках. По ширині ящики вийшли вужчі ніж був радіатор. Можна було збирати акум з 18650 і розмістити його в рамі, але це практично в 2 рази більша ціна, форма акумулятора, яку потім ніде не використаєш, геморой з балансуванням 400 елементів ємністю 3000mah, словом, я відмовився від цієї ідеї і не жалію.

Автор:  vchaban [ 14 квіт 2018, 22:21 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Зображення

Автор:  vchaban [ 18 квіт 2018, 21:56 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85





Трохи помучився з тою гіркою. Крутий підйом і рихлий піщаний грунт. Було весело.

Доречі купив собі новий ланцюг, найпотужніший сальниковий 428DID . Сподіваюсь на 520 не доведеться переходити.

Додаткові файли:
IMG_20180418_225431.jpg
IMG_20180418_225431.jpg [ 1.23 МБ | Переглядів: 7894 ]

Автор:  vchaban [ 19 квіт 2018, 07:38 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Для історії, залишу це тут





Хто цікавиться мотоспортом в Україні, не може не знати Володимира Якимовича. Майстер спорту міжнародного класу,
Суддя міжнародної категорії. Випадково зустрілися на Майорівці, якраз готують трасу до змагань, контролює процес.

Йому сподобалося :)
Зображення

Автор:  vchaban [ 20 квіт 2018, 09:53 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Кружок ендуро на швидкість (6:40)




Бензинові їхали приблизно так (9:15)



Автор:  vchaban [ 22 квіт 2018, 11:55 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

428 VX D.I.D рулить, зовсім інші відчуття!

Зображення

Автор:  slava_xarkov [ 23 квіт 2018, 10:55 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

vchaban писав(ла):
Трохи помучився з тою гіркою. Крутий підйом і рихлий піщаний грунт. Було весело.



стоя или сидя заезжали?
сцепления не хватает все таки?

Автор:  slava_xarkov [ 23 квіт 2018, 11:05 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

vchaban писав(ла):
Кружок ендуро на швидкість (6:40)


Бензинові їхали приблизно так (9:15)


в чем сила, брат? (с)
почему ТАКАЯ большая разница по времени? думаете чисто из за мота?

Сторінка 5 із 13 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/