Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Конверсія KTM sx85
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=2477
Сторінка 6 із 13

Автор:  vchaban [ 23 квіт 2018, 11:31 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Щодо гірки, то її реально наживо треба дивитися, щоб зрозуміти що вона собою являє. Сидячи не заїдеш і стоячи тимбільше, треба танцювати ). Ну і шина в мене, мабуть 30-40% зношена.

Якщо порівнювати з "повноцінним" хардом, то коротша база, менший розмір колеса і шини дають своє. Там де на великому харді можна заїхати "в натяжку", тут треба дати чуть більше стартового прискорення, бо або буксуєш/зариваєшся, або перекидаєшся якщо є добрий зацеп. Але в будь якому разі, можливостями цієї електрички я задоволений.

Щодо 444 Мегабайт, планували брати участь у змаганні разом з бензиновими, але були деякі накладки, не вдалося. Тому поганяв по трасі вже після змагань, це було кільце для аматорів. На початку траси крутий спуск - якраз та гірка що я заїжджав на попередньому відео, тому більшість її об'їжджали, там втрачали 20-30 секунд. Дерево лежаче діаметром в моє переднє колесо більшість об'їжджали - ще 5-10 секунд, а далі все залежало від того хто як газував :D

Коло класу профі реально на грані можливостей моєї електрички. Якщо добре попотіти проїхати зможу, але конкурувати в гонці ні. Треба повноцінний хард і систему, яка може довготривало 5-8Квт - тобто роблю для себе висновок що конкурентоспроможний саморобний електро хард-ендуро цілком реальний!

Автор:  vchaban [ 25 квіт 2018, 16:46 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Зганяли на пів дня в Карпати. 30км гірського оффроуду, круті підйоми, каміння, повалені дерева, сніг - 1300м. набору висоти і 54% заряду акумулятора після повернення! :bravo:

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Автор:  Pozitiff [ 25 квіт 2018, 17:53 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

круто! {O_0}

Автор:  tank6661 [ 25 квіт 2018, 19:36 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

"Свинья всегда грязь найдет")))).Без обид,но на уме так и вертится))).

Автор:  vchaban [ 26 квіт 2018, 15:58 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85




Автор:  AdeptusOne [ 29 квіт 2018, 11:28 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Пробував виставити частоту PWM в Келлі на 10, і вчора за 16 кілометрів жодної економії, зате появились неприємні вібрації в роботі мотора на певних оборотах, вернув 20 і все стало значно приємніше.

Автор:  vchaban [ 29 квіт 2018, 14:46 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

AdeptusOne писав(ла):
Пробував виставити частоту PWM в Келлі на 10, і вчора за 16 кілометрів жодної економії, зате появились неприємні вібрації в роботі мотора на певних оборотах, вернув 20 і все стало значно приємніше.


При 20 вібрації менш відчутні (десь на 20-30% від максимальних обертів), але нагрів системи в рази більший. В моєму режимі експлуатації - це перегрів за кілька хвилин. Щоб вібрацій не було треба газку додати)

Автор:  vchaban [ 02 трав 2018, 19:24 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Підвіска гарно відпрацьовує нерівності



Так виглядає моє добирання на роботу)



Автор:  makita2017 [ 03 трав 2018, 06:22 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

гарно їде!!!

Автор:  vchaban [ 05 трав 2018, 22:13 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

Сьогодні чудово потренувалися в Кар'єрі. Камера на жаль завалена, зате краще передає підйоми.





З іншого ракурсу відео Богдана Бацика, одного з топових місцевих ендуристів.



Автор:  slava_xarkov [ 07 трав 2018, 12:36 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

а где боты? где черепаха?

Автор:  vchaban [ 07 трав 2018, 12:44 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

slava_xarkov писав(ла):
а где боты? где черепаха?

Дякую що виявляєте таку турботу до мого здоров'я. :) Все на мені і боти і черепаха з рукавами і наколінники і медичне страхування. Без шолома і ботів принципово не виїжджаю, а черепаха і наколінники по ситуації. На жаль дорожню мед аптечку ще не сформував.

Автор:  slava_xarkov [ 07 трав 2018, 13:08 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

vchaban писав(ла):
Без шолома і ботів принципово не виїжджаю


а что за боты? потому что судя по видео что то низкое

Автор:  vchaban [ 07 трав 2018, 13:14 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

slava_xarkov писав(ла):
vchaban писав(ла):
Без шолома і ботів принципово не виїжджаю


а что за боты? потому что судя по видео что то низкое


Високі. TCX Drifter. Щодня їжджу в них на роботу )
Зображення

Автор:  slava_xarkov [ 08 трав 2018, 13:22 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Конверсія KTM sx85

vchaban писав(ла):
slava_xarkov писав(ла):
vchaban писав(ла):
Без шолома і ботів принципово не виїжджаю


а что за боты? потому что судя по видео что то низкое


Високі. TCX Drifter. Щодня їжджу в них на роботу )


дьявол кроется в деталях (с)

БЕЗСПОРНО это ваше право и ваш выбор именно эти боты. НО обращаю ваше внимание- на официальном сайте производителя TCX эти боты в линейке "путешествия". вы ездите "путешествия" на карьере?

пс извините что лезу не в свое дело, но мне всегда казалось что безопасность должна быть превыше всего

Сторінка 6 із 13 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/