Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Конверсія KTM sx85 https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=2477 |
Сторінка 6 із 13 |
Автор: | vchaban [ 23 квіт 2018, 11:31 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
Щодо гірки, то її реально наживо треба дивитися, щоб зрозуміти що вона собою являє. Сидячи не заїдеш і стоячи тимбільше, треба танцювати ). Ну і шина в мене, мабуть 30-40% зношена. Якщо порівнювати з "повноцінним" хардом, то коротша база, менший розмір колеса і шини дають своє. Там де на великому харді можна заїхати "в натяжку", тут треба дати чуть більше стартового прискорення, бо або буксуєш/зариваєшся, або перекидаєшся якщо є добрий зацеп. Але в будь якому разі, можливостями цієї електрички я задоволений. Щодо 444 Мегабайт, планували брати участь у змаганні разом з бензиновими, але були деякі накладки, не вдалося. Тому поганяв по трасі вже після змагань, це було кільце для аматорів. На початку траси крутий спуск - якраз та гірка що я заїжджав на попередньому відео, тому більшість її об'їжджали, там втрачали 20-30 секунд. Дерево лежаче діаметром в моє переднє колесо більшість об'їжджали - ще 5-10 секунд, а далі все залежало від того хто як газував Коло класу профі реально на грані можливостей моєї електрички. Якщо добре попотіти проїхати зможу, але конкурувати в гонці ні. Треба повноцінний хард і систему, яка може довготривало 5-8Квт - тобто роблю для себе висновок що конкурентоспроможний саморобний електро хард-ендуро цілком реальний! |
Автор: | vchaban [ 25 квіт 2018, 16:46 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
Зганяли на пів дня в Карпати. 30км гірського оффроуду, круті підйоми, каміння, повалені дерева, сніг - 1300м. набору висоти і 54% заряду акумулятора після повернення! |
Автор: | Pozitiff [ 25 квіт 2018, 17:53 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
круто! |
Автор: | tank6661 [ 25 квіт 2018, 19:36 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
"Свинья всегда грязь найдет")))).Без обид,но на уме так и вертится))). |
Автор: | vchaban [ 26 квіт 2018, 15:58 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
Автор: | AdeptusOne [ 29 квіт 2018, 11:28 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
Пробував виставити частоту PWM в Келлі на 10, і вчора за 16 кілометрів жодної економії, зате появились неприємні вібрації в роботі мотора на певних оборотах, вернув 20 і все стало значно приємніше. |
Автор: | vchaban [ 29 квіт 2018, 14:46 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
AdeptusOne писав(ла): Пробував виставити частоту PWM в Келлі на 10, і вчора за 16 кілометрів жодної економії, зате появились неприємні вібрації в роботі мотора на певних оборотах, вернув 20 і все стало значно приємніше. При 20 вібрації менш відчутні (десь на 20-30% від максимальних обертів), але нагрів системи в рази більший. В моєму режимі експлуатації - це перегрів за кілька хвилин. Щоб вібрацій не було треба газку додати) |
Автор: | vchaban [ 02 трав 2018, 19:24 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
Підвіска гарно відпрацьовує нерівності Так виглядає моє добирання на роботу) |
Автор: | makita2017 [ 03 трав 2018, 06:22 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
гарно їде!!! |
Автор: | vchaban [ 05 трав 2018, 22:13 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
Сьогодні чудово потренувалися в Кар'єрі. Камера на жаль завалена, зате краще передає підйоми. З іншого ракурсу відео Богдана Бацика, одного з топових місцевих ендуристів. |
Автор: | slava_xarkov [ 07 трав 2018, 12:36 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
а где боты? где черепаха? |
Автор: | vchaban [ 07 трав 2018, 12:44 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
slava_xarkov писав(ла): а где боты? где черепаха? Дякую що виявляєте таку турботу до мого здоров'я. Все на мені і боти і черепаха з рукавами і наколінники і медичне страхування. Без шолома і ботів принципово не виїжджаю, а черепаха і наколінники по ситуації. На жаль дорожню мед аптечку ще не сформував. |
Автор: | slava_xarkov [ 07 трав 2018, 13:08 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
vchaban писав(ла): Без шолома і ботів принципово не виїжджаю а что за боты? потому что судя по видео что то низкое |
Автор: | vchaban [ 07 трав 2018, 13:14 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
slava_xarkov писав(ла): vchaban писав(ла): Без шолома і ботів принципово не виїжджаю а что за боты? потому что судя по видео что то низкое Високі. TCX Drifter. Щодня їжджу в них на роботу ) |
Автор: | slava_xarkov [ 08 трав 2018, 13:22 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Конверсія KTM sx85 |
vchaban писав(ла): slava_xarkov писав(ла): vchaban писав(ла): Без шолома і ботів принципово не виїжджаю а что за боты? потому что судя по видео что то низкое Високі. TCX Drifter. Щодня їжджу в них на роботу ) дьявол кроется в деталях (с) БЕЗСПОРНО это ваше право и ваш выбор именно эти боты. НО обращаю ваше внимание- на официальном сайте производителя TCX эти боты в линейке "путешествия". вы ездите "путешествия" на карьере? пс извините что лезу не в свое дело, но мне всегда казалось что безопасность должна быть превыше всего |
Сторінка 6 із 13 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |